8 Trucuri Cheie pentru Web Design Craiova!

SEOWeb Design
web design craiova

Promovarea afacerilor se modifica continuu, de la promovarea fizica la promovarea digitala, de la magazine fizice la cele online. Astfel, pentru ca business-ul tau sa ramana infloritor, ai nevoie de o prezenta digitala puternica! Echipa Hold Marketing – agentie de publicitate Craiova cu servicii complete de web design Craiova – stie cat de important este acest factor, si, de aceea, iti vine in ajutor cu 8 trucuri cheie pe care le poti aplica pentru ca afacerea ta sa ramana in top, prin optimizare web design Craiova!

Unul dintre cele mai importante elemente ale oricarui business online, il reprezinta website-ul! Inainte ca utilizatorul sa ia contact cu produsele si serviciile tale, va intra pe site ca sa te cunoasca. Din acest motiv, tipul de web design Craiova pe care il folosesti este extrem de important!

Ce este optimizare site?

Pentru ca afacerea ta sa fie vizibila, nu este suficient doar sa asiguri procesul de creare site prezentare, de asemenea trebuie sa te asiguri ca proiectul tau se bucura de optimizare seo, pentru a atrage publicul tinta.

Pe scurt, optimizarea web design Craiova pentru site este un proces de imbunatatire a continutului, a strategiilor si a performantei website-ului afacerii tale – factorii ce contribuie la o buna interactiune client-site. Are ca scop final cresterea traficului pe site, cresterea notorietatii afacerii cat si a bazei de clienti. De asemenea te poate ajuta sa reduci costurile pentru publicitate, inlocuind publicitatea platita cu cea organica, naturala.

Trucuri si Sfaturi pentru Web Design Craiova

1.Elemente Vitale Web Design Craiova

Pentru ca site-ul tau sa functioneze corect, primele elemente de care trebuie sa te preocupi sunt cele care constituie nucleul: viteza de incarcare, rata de interactiune, stabilitatea vizuala.

  • Viteza de incarcare – este viteza cu care site-ul tau se incarca in momentul in care este accesat. Cu cat viteza de reactie este mai mare, cu atat se va incarca mai repede. Insa si reversul este valabil – reactie inceata, incarcare lenta. Viteza recomandata nu trebuie sa depaseasca 2.5 secunde.
  • Rata de interactiune – supravegheaza viteza si timpul clientului de interactiune cu orice buton sau serviciu prezent pe site-ul tau. Viteza si timpul real de reactie nu trebuie sa treaca de 100 milisecunde.
  • Stabilitatea vizuala – include elementele in miscare (reclame/bannere) pe care clientii pot da click. Acest aspect trebuie sa fie precis, cu suficient timp intre slide-urile prezentate. Astfel, clientul are timp sa dea click pe unul dintre bannere, fara a fi redirectionat spre o pagina pe care nu doreste sa o acceseze.

De asemenea, mai exista si alte elemente ce nu ar trebui sa treaca neoptimizate, pentru o experienta user-friendly:

  • Mobile-friendly – telefoanele smart au devenit un device popular, deci este imperativ ca web design-ul tau sa fie perfect vizibil si pe mobil. Astfel, utilizatorii se vor putea informa si vor putea achizitiona produsele folosind fie platforma mobila fie pe cea de computer.
  • Safe browsing – securitatea utilizatorilor, a datelor personale cat si a datelor afacerii tale trebuie sa fie pe primul loc. Deci, transforma cat mai repede elementul site-ului din “http” in “https”. Majoritatea motoarelor de cautare, in special Google, vor arata langa URL, daca un site este securizat sau nu.
  • Elementele intrusive de pe alte site-uri – este de preferat ca website-ul afacerii tale sa nu cuprinda alte tipuri de reclame decat cele relevante serviciilor pe care le oferi.

2. Remediaza erorile SEO

Un site are nevoie si de o optimizare SEO excelenta pentru a se face remarcat. Astfel, echipa SEO Craiova Hold Marketing, recomanda verificarea periodica a oricaror erori ce se pot strecura in structura web design site. Aceste erori pot avea legatura cu orice element ce contine text – de la erori de indexare, pana la erori de cod, sau pot ajunge chiar la multiplicarea URL-ului site-ului.

  • Asigura-te ca numele URL-ului pentru business-ul tau este constant, acelasi pentru toate domeniile afacerii tale.
  • Link-urile neutilizabile (broken links) ar trebui eliminate din structura site-ului cat mai repede posibil.

3.Structureaza-ti Site-ul

Optimizarea nu ar trebui sa excluda structura site-ului tau. Imbunatateste-i aspectul cu imagini noi, relevante, actualizeaza-i culorile – dupa caz – si asigura-te ca este cat mai prezentabil posibil, la accesare. Astfel, primul impact al clientulu cu site-ul tau va fi unul pozitiv.

De asemenea, tine tot timpul sub supraveghere datele SEO. Daca se intampla sa ai continut mai vechi, de calitate scazuta, elimina-l sau rescrie-l. De asemenea, asigura-te ca informatia oferita prin blog-ul tau este relevanta pentru utilizatori.

Creaza o structura clara, organizata, pe mai multe categorii, cu titlu inteligibil. Astfel, clientii tai vor stii in ce categorie sa caute produsele dorite, avand o cale directa, clara spre destinatie. Mai mult, creaza o structura de link-uri interne, cu informatii si produse relevante cautarilor.

4.Creaza continut de calitate

Nu doar structura si aspectul site-ului sunt importante, ci si continutul. Este relativ usor sa creezi continut relevant, de calitate inalta, atata timp cat stii pe ce nisa ai vrea sa te axezi, si ce cuvinte cheie doresti sa folosesti.

De asemenea, este recomandat sa actualizezi datele articolelor publicate cu unele mai recente, cat si acuratetea informatiilor prezentate. Poate informatia prezentata a devenit deja inaccesibila sau neimportanta – este momentul ideal sa o actualizezi, sa modifici orice gresala ortografica si sa-i oferi o infatisare noua, prin imagini captivante si relevante.

5.Cuprins si Liste Verticale – indispensabile!

Odata organizat continutul este recomandat sa incerci sa-l structurezi intr-un cuprins sau o lista verticala. De obicei aflata pe una dintre lateralele paginilor, in permanenta, va oferi o interactiune mai simpla, mai clasa si mai directa a utilizatorului cu informatia pe care tu o oferi. Astfel, tu vei putea urmari cat continut este parcurs, iar clientul va putea accesa direct subiectele de interes.

6. Afirma-ti brand-ul si renumele

Nu te multumi doar cu prezentul, continua sa evoluezi si sa testezi noi limite. Testeaza in permanenta serviciile site-ului tau, si asigura-te ca sunt la nivelul asteptarilor tale. Mai mult, colaboreaza cu alte afaceri influente, fa-ti prezenta remarcata prin parteneriatele tale si prin unicitatea continutului si serviciilor.

7.Construiestes o baza de date a link-urilor

“Link building” – sau crearea unei baze de date pentru link-urile tale – reprezinta unul dintre pasii importanti. Desi nevazut, acest „pas din umbra” sta in spatele succesului afacerii tale. Legaturi spre site-uri bune iti pot aduce audienta dorita, si iti pot promova renumele, crescand traficul spre produsele tale.

8.Spatiul alocat fisierelor

Odata cu cresterea site-ului, articolele si produsele tale se vor inmulti. Acest aspect poate duce la o aglomerare de cod si informatii. Pentru a preveni blocarile, este de preferat sa comprimi datele. Astfel, vei reduce viteza de incarcare, vei elibera server-ul si vei optimiza rata interactiunii.

Concluzie

Nu este suficient ca afacerea ta sa fie prezenta online pentru a putea sa aiba succesul pe care il meriti. Website-ul trebuie sa fie optimizat si functionabil. Dar aceasta munca nu este intotdeauna usoara. De aceea, cea mai rapida si eficienta solutie, atat din punct de vedere financiar cat si al timpului, este sa apelezi la o agentie de publicitate Craiova. Hold Marketing ofera o serie completa de servicii – optimizare SEO, creare site Craiova, optimizare magazin online, design graphic – pentru ca afacerea ta sa creasca si sa prospere fara ca tu sa-ti faci griji. Mai mult, ca agentie SEO profesionista, echipa noastra stie cum sa creasca renumele brand-ului tau intr-un mod organic, economic si natural.

Ne poti contacta direct pe site-ul nostru, sau pe oricare dintre platformele noastre online! Mai mult, poti beneficia de audit gratuit, prin completarea formularului nostru.

Distribuie acest articol

Abonează-te la newsletter

    Sfaturi si trucuri de pe blogul nostru