Cum te ajuta o Agentie SEO Bucuresti sa optimizezi Bounce Rate-ul?

Promovare OnlineSEO
Agentie SEO Bucuresti | Optimizare Site | Bounce Rate

Termenul “Bounce Rate” este un termen des utilizat in analiza traficului pe site. O Agentie SEO Bucuresti va supraveghea indeaproape acest numar, si va actiona promt in momentul in care acesta se modifica. Dar ce reprezinta de fapt conceptul de “bounce rate”?

Ce este Bounce Rate-ul?

Bounce Rate-ul, sau rata de respingere, este un indice de calitate al site-ului tau, exprimat in procente, influentat direct de vizitele unice ale utilizatorilor. Daca utilizatorul a accesat doar o singura pagina si nu a efectuat nici o actiune, in pagina sau pe site, rating-ul va creste. Daca toate celelalte date sunt un semn pozitiv cand incep sa creasca, bounce rate-ul, in schimb, trebuie sa fie cat mai mic posibil pentru a fi considerat pozitiv.

Cum se calculeaza?

Acest procent se poate calcula prin impartirea numarului de sesiuni cu o singura pagina la numarul total de sesiuni, sau, mai simplu, folosind formula:

Rb=Tv/Te

Unde:

Rb= bounce rate-ul

Tv= numarul total de vizite pe o singura pagina

Te= numarul total de intrari pe pagina

O agentie de publicitate online ce are acces la contul Google Analytics cu datele tale iti va putea explica ce elemente trebuie imbunatatite si optimizate ca site-ul sa revina in top.

Hold Marketing – agentie publicitate online – foloseste tools-uri inovative in analizarea si optimizarea continutului site-ului tau, pentru ca intreg continutul sa fie SEO-friendly. Serviciile oferite sunt de tip 360-grade, astfel oferind fiecarui client o experienta personalizata.

Ce influenteaza procentul?

Elementele ce au o influenta semnificativa asupra procentului de bounce rate se pot imparti in doua categorii: actiunile utilizatorului si structura site-ului.

In categoria actiunilor utilizatorului se incadreaza urmatoarele:

  • Accesarea unui link catre o pagina diferita a altui website
  • Accesarea butonului “Back” pentru parasirea site-ului
  • Inchiderea filei sau a ferestrei deschise
  • Tastarea unei noi adrese URL
  • Expirarea sesiunii sau inactivitatea utilizatorului

Elementele din structura site-ului includ:

  • Reclame de tip pop-up, interviuri, muzica si videoclipuri
  • Design-ul landing page-ului
  • Mesajele publicitare prezente pe site
  • Viteza mica si timpul mare de incarcare al paginilor

Avantaje Agentie SEO Bucuresti

O agentie seo Bucuresti detine cunostiintele si experienta necesara pentru a optimiza rapid si eficient continutul site-ului tau. Specialistii optimizare SEO dintr-o agentie publicitate stiu ca un titlu interesant nu este suficient pentru a capta interesul utilizatorului. Continutul site-ului tau trebuie sa ofere informatii importante si relevante cautarii. Altfel, utilizatorul va parasi pagina, rezultatul fiind cresterea ratei de respingere.

Cum se poate schimba rata de respingere?

  1. Cuvinte cheie de interes. Pentru o agentie SEO Bucuresti, alegerea cuvintelor de impact nu este deloc un proces dificil. Experienta proiectelor finalizate cu succes, cat si aplicatiile si uneltele dedicate task-ului vor contribui la optimizarea site-ului.
  2. Restructurarea si “redesenarea” website-ului. Uneori este mai benefic sa reproiectezi design-ul site-ului tau de la zero, decat sa incerci sa repari “gresala”. Echipa specializata a unei agentii de marketing iti vor oferi servicii complete de creare si imbunatatire a site-ului.

Serviciul de creare site oferit de Hold Marketing – agentie marketing – ofera un website la cheie, personalizat pe cerintele clientilor, optimizat si gata de functionare!

  1. “Curatarea” in detaliu. Cand a fost ultima data “curatat” site-ul tau de elementele neimportante, vechi sau degradate? Optimizarea vitezei de incarcare si timpul de reactie sunt extrem de importante, atat pentru experienta utilizatorului cat si pentru bunastarea afacerii tale.
  2. Analiza segmentelor de trafic. Rata de abandon nu reprezinta, neaparat, un indiciu al unui continut defectuos. De aceea, bounce rate-ul poate fi insalator. Cand verifici rata de abandon, verifica tipul utilizatorilor cat si comportamentul acestora.
  3. Design Mobile-friendly. Majoritatea utilizatorilor sunt posesori ai unui dispozitiv mobil. Deci, multe conversii cat si o mare parte a traficului de pe site va veni de pe telefon. Astfel, un site ce ofera o modalitate “prietenoasa” de afisare pe mobil, va atrage si pastra mai multi potentiali clienti, fata de un website ce nu tine cont de acest aspect.

Concluzie

Desi un bounce rate mare poate parea un motiv de ingrijorare, dupa o verificare in detaliu, acest procent se poate micsora. O agentie specializata te poate ajuta in reducerea si optimizarea acestui procent. Rezultatul? O vizibilitate crescuta pentru afacerea ta. Hold Marketing ofera servicii complete, de tip 360, pentru a te sprijini in digitalizarea afacerii tale si obtinerea rezultatelor dorite!

Distribuie acest articol

Abonează-te la newsletter

    Sfaturi si trucuri de pe blogul nostru