#BehindTheClicks – un proiect cu și despre specialiștii Hold

Echipa

Distribuie acest articol

Abonează-te la newsletter

    Ce este #BehindTheClicks?

    În lumea digitală în continuă schimbare, înțelegerea strategiilor care stau la baza campaniilor de succes este esențială, dar la fel de important este să cunoaștem și mințile care le pun în aplicare. De aceea, am creat #BehindTheClicks, un proiect care își propune să aducă în prim-plan poveștile, experiențele și personalitățile specialiștilor noștri. 

    Acesta a fost conceput din dorința de a oferi o perspectivă mai personală asupra oamenilor care contribuie la succesul Hold Marketing și al clienților săi. Prin #BehindTheClicks, dorim să arătăm că în spatele fiecărei campanii de succes se află nu doar expertiză și strategii bine gândite, ci și pasiuni, vise și povești. 

    Scopul nostru este să construim o punte între lumea profesională și cea personală, demonstrând că succesul în marketing digital este alimentat de creativitate, dedicare și, cel mai important, de oameni remarcabili.

    Pe cine cunoști azi?

    În aprilie 2023, echipa noastră a avut bucuria să o primească pe Teodora Pop, un specialist Facebook Ads, gata să dea pe spate conversiile din conturile clienților. Teodora este o parte integrantă a succesului nostru în campaniile Facebook Ads, dar cine este ea în afara lumii digitale? 

    Haideți să aflăm mai multe despre ea și să descoperim pasiunile și interesele care o motivează atât pe plan profesional, cât și personal.

    Chapter 1 – Let’s talk about business 

    • Care este rolul tău în agenție?

    Salutare! Sunt Teodora Pop, Dora. Știu ce-ți stă pe buze acum … urmează gluma cu Dora Exploratoarea… Lăsând gluma la o parte, ocup poziția de Specialist PPC, cu pata pusă pe campaniile de Facebook Ads. 

    Rolul meu este acela de a sprijini clienții în atingerea obiectivelor de business. În urma discuțiilor avute cu ei, stabilim împreună planul de acțiune, urmând ca eu să mă ocup inițial de setările tehnice, realizarea strategiei, apoi de implementarea și monitorizarea campaniilor pe diverse platforme.

    • Cum arată o zi de a ta în fața laptopului?

    Ziua mea e ca un espresso dublu – rapidă și intensă. Începe cu un check-in la realitatea digitală (aka verific mailuri, mesaje de la colegi și clienți)  și continuă cu o verificare a  conturilor pe care le administrez. 

    Mă ocup de optimizări în prima parte a zilei, apoi de task-urile de pe lista de așteptare. În orice caz, nu există două zile la fel, de aceea ordinea sarcinilor poate să difere în funcție de volumul de muncă și eventualele priorități sau urgențe.

    • Cum a luat naștere cariera ta în zona de PPC? Care a fost parcursul tău?

    Am început să cochetez cu marketingul din perioada masterului, când am făcut internship la o mică firmă de marketing. Am învățat bazele PPC-ului, dar și alte laturi ale marketingului, precum organizarea unui eveniment fizic, realizarea de grafică, gândirea unei strategii etc. Următorul job din domeniu a fost într-o altă agenție, unde am învățat mult mai multe despre PPC și unde mi-am dezvoltat cunoștințele, lucrând pentru o gamă diversă de clienți din diverse domenii. De aproape un an fac parte din echipa Hold, unde sper să mă dezvolt și mai mult din punct de vedere profesional și să construiesc lucruri de durată alături de echipă.

    • De-a lungul carierei tale, cu siguranță au existat momente în care ai făcut gafe. Care a fost cea mai amuzantă și cum ai remediat-o?

    Nu pot să nu îmi amintesc de un eveniment de la începuturile mele în PPC, când într-un moment de neatenție, am lăsat la o reclamă de 2 zile bugetul default sugerat de Facebook, care era aproape cât bugetul lunar alocat pentru acel client. La sfârșitul celor două zile, observ greșeala, apoi întreabă și clientul ”De ce avem atâtea like-uri la postarea respectivă?”. Ei bine… a trebuit să îi spun adevărul, chiar dacă m-am simțit foarte prost pentru greșeala făcută. Însă, mi-am învățat lecția și de atunci verific de mai multe ori reclamele după ce le public, în special înainte de weekenduri sau zile libere. În final, rezultatele au fost bune și lecția învățată pe măsură.

    • Ce parte a jobului tău crezi că are cel mai mare impact sau este cel mai provocator și oamenii nu pun destul accent pe el?

    Strategia. Fără o hartă bună, ești ca un căpitan fără busolă în mijlocul oceanului.  Dacă acest pas este făcut greșit, nu vom obține niciodată rezultatele dorite și toate eforturile viitoare vor fi în zadar. De aceea, e foarte important să avem o discuție detaliată cu clienții în apelul de cunoaștere, în care să încercăm să înțelegem cât mai bine care sunt obiectivele lor legate de afacerea pe care o conduc.

    • Dacă ai fi un supererou, care ar fi ‘superputerea’ ta în gestionarea campaniilor de Facebook Ads?

    Să anticipez trendurile, să evit capcanele algoritmilor și, de ce nu, să arunc o privire în campaniile concurenței. Mi-ar plăcea să pot trage cu ochiul în campaniile concurenților, dar și a unor branduri din țară și din afară. Mi se pare fascinant să vezi cum au gândit alții campaniile și ce strategii au folosit.

    • Care sunt cele mai dese provocări de care te lovești în zona de PPC?

    În unele perioade, rezultatele obținute pot fi mai scăzute din diverse motive, independente de agenția sau persoana care se ocupă de partea de PPC. Nouă ne revine însă sarcina de a testa în continuare și de a încerca să minimizăm costurile. În același timp, trebuie să comunicăm constant și cu clienții pentru a-i asigura că facem tot posibilul să revenim la rezultate mai bune într-o perioadă cât mai scurtă de timp.

    • Ce sfat ai avea pentru o persoană care s-ar alătura agenției?

    I-aș zice să rămână mereu curioasă, să fie deschisă să testeze lucruri noi și să încerce să se pună atât în poziția de specialist, cât și în papucii clienților pe care îi administrează, pentru o înțelegere cât mai bună a afacerii și a obiectivelor urmărite.

    • Ce îți place cel mai mult la Hold Marketing?

    Probabil cel mai mult îmi place încrederea care mi s-a acordat încă de când m-am angajat aici, dar și deschiderea din partea colegilor. Mi se pare foarte important ca superiorul să aibă încredere în abilitățile tale, dar în același timp să știi că te poți baza pe el în situațiile în care ai nevoie de ajutor.

    Chapter 2 – Dora, fără filtru 

    • Cine este Teodora după ora 5? 

    Este o persoană creativă, căreia îi place să meșterească bijuterii, să meargă la filme, teatru, plimbări. Îmi place să îmi petrec timpul alături de familie și prieteni, dar și de pisicul meu, Thomas.

     

    • Care este cel mai ciudat/amuzant lucru pe care ai dat search în timpul unei cercetări de piață? 

    Căutând inspirație pentru un client din domeniul fashion/lenjerie, am dat peste niște ciorapi „interesanți” să zicem. Exact în acel moment, o colegă a decis să arunce o privire pe ecranul meu. Degeaba i-am zis ca fac research…

    • Care este un lucru pe care colegii tăi nu îl știu despre tine?

    Am fost fană Carmen Șerban în copilărie. 😂

    • Dacă ai putea face swap de joburi cu oricine din Hold Marketing pentru o zi, cine ar fi?

    Aș face swap cu Sorin, CEO Hold Marketing, și asta pentru că sunt curioasă cum e să ai oameni în subordine, cum se raportează la tine, dar și cum decurge o ședință de negociere cu un potențial client.

    • Dacă ai avea posibilitatea să devii expert într-un domeniu complet nou peste noapte, care ar fi acela și de ce?

    Mi-aș dori să devin expert în domeniul culinar, mi s-a părut mereu fascinant cum ajung profesioniștii din domeniu să se gândească la niște combinații de preparate la care nu s-ar fi gândit nimeni. Și mi se pare foarte mișto să faci poți organiza o cină la care să-ți inviți prietenii și să îi surprinzi cu cele mai ieșite din comun combinații, să le vezi reacțiile în timp real.

    • Dacă viața ta profesională ar fi un meme, care ar fi acesta?

    Ce este #BehindTheClicks?

    În lumea digitală în continuă schimbare, înțelegerea strategiilor care stau la baza campaniilor de succes este esențială, dar la fel de important este să cunoaștem și mințile care le pun în aplicare. De aceea, am creat #BehindTheClicks, un proiect care își propune să aducă în prim-plan poveștile, experiențele și personalitățile specialiștilor noștri. 

    Acesta a fost conceput din dorința de a oferi o perspectivă mai personală asupra oamenilor care contribuie la succesul Hold Marketing și al clienților săi. Prin #BehindTheClicks, dorim să arătăm că în spatele fiecărei campanii de succes se află nu doar expertiză și strategii bine gândite, ci și pasiuni, vise și povești. 

    Scopul nostru este să construim o punte între lumea profesională și cea personală, demonstrând că succesul în marketing digital este alimentat de creativitate, dedicare și, cel mai important, de oameni remarcabili.

    Pe cine cunoști azi?

    În aprilie 2023, echipa noastră a avut bucuria să o primească pe Teodora Pop, un specialist Facebook Ads, gata să dea pe spate conversiile din conturile clienților. Teodora este o parte integrantă a succesului nostru în campaniile Facebook Ads, dar cine este ea în afara lumii digitale? 

    Haideți să aflăm mai multe despre ea și să descoperim pasiunile și interesele care o motivează atât pe plan profesional, cât și personal.

    Chapter 1 – Let’s talk about business 

    • Care este rolul tău în agenție?

    Salutare! Sunt Teodora Pop, Dora. Știu ce-ți stă pe buze acum … urmează gluma cu Dora Exploratoarea… Lăsând gluma la o parte, ocup poziția de Specialist PPC, cu pata pusă pe campaniile de Facebook Ads. 

    Rolul meu este acela de a sprijini clienții în atingerea obiectivelor de business. În urma discuțiilor avute cu ei, stabilim împreună planul de acțiune, urmând ca eu să mă ocup inițial de setările tehnice, realizarea strategiei, apoi de implementarea și monitorizarea campaniilor pe diverse platforme.

    • Cum arată o zi de a ta în fața laptopului?

    Ziua mea e ca un espresso dublu – rapidă și intensă. Începe cu un check-in la realitatea digitală (aka verific mailuri, mesaje de la colegi și clienți)  și continuă cu o verificare a  conturilor pe care le administrez. 

    Mă ocup de optimizări în prima parte a zilei, apoi de task-urile de pe lista de așteptare. În orice caz, nu există două zile la fel, de aceea ordinea sarcinilor poate să difere în funcție de volumul de muncă și eventualele priorități sau urgențe.

    • Cum a luat naștere cariera ta în zona de PPC? Care a fost parcursul tău?

    Am început să cochetez cu marketingul din perioada masterului, când am făcut internship la o mică firmă de marketing. Am învățat bazele PPC-ului, dar și alte laturi ale marketingului, precum organizarea unui eveniment fizic, realizarea de grafică, gândirea unei strategii etc. Următorul job din domeniu a fost într-o altă agenție, unde am învățat mult mai multe despre PPC și unde mi-am dezvoltat cunoștințele, lucrând pentru o gamă diversă de clienți din diverse domenii. De aproape un an fac parte din echipa Hold, unde sper să mă dezvolt și mai mult din punct de vedere profesional și să construiesc lucruri de durată alături de echipă.

    • De-a lungul carierei tale, cu siguranță au existat momente în care ai făcut gafe. Care a fost cea mai amuzantă și cum ai remediat-o?

    Nu pot să nu îmi amintesc de un eveniment de la începuturile mele în PPC, când într-un moment de neatenție, am lăsat la o reclamă de 2 zile bugetul default sugerat de Facebook, care era aproape cât bugetul lunar alocat pentru acel client. La sfârșitul celor două zile, observ greșeala, apoi întreabă și clientul ”De ce avem atâtea like-uri la postarea respectivă?”. Ei bine… a trebuit să îi spun adevărul, chiar dacă m-am simțit foarte prost pentru greșeala făcută. Însă, mi-am învățat lecția și de atunci verific de mai multe ori reclamele după ce le public, în special înainte de weekenduri sau zile libere. În final, rezultatele au fost bune și lecția învățată pe măsură.

    • Ce parte a jobului tău crezi că are cel mai mare impact sau este cel mai provocator și oamenii nu pun destul accent pe el?

    Strategia. Fără o hartă bună, ești ca un căpitan fără busolă în mijlocul oceanului.  Dacă acest pas este făcut greșit, nu vom obține niciodată rezultatele dorite și toate eforturile viitoare vor fi în zadar. De aceea, e foarte important să avem o discuție detaliată cu clienții în apelul de cunoaștere, în care să încercăm să înțelegem cât mai bine care sunt obiectivele lor legate de afacerea pe care o conduc.

    • Dacă ai fi un supererou, care ar fi ‘superputerea’ ta în gestionarea campaniilor de Facebook Ads?

    Să anticipez trendurile, să evit capcanele algoritmilor și, de ce nu, să arunc o privire în campaniile concurenței. Mi-ar plăcea să pot trage cu ochiul în campaniile concurenților, dar și a unor branduri din țară și din afară. Mi se pare fascinant să vezi cum au gândit alții campaniile și ce strategii au folosit.

    • Care sunt cele mai dese provocări de care te lovești în zona de PPC?

    În unele perioade, rezultatele obținute pot fi mai scăzute din diverse motive, independente de agenția sau persoana care se ocupă de partea de PPC. Nouă ne revine însă sarcina de a testa în continuare și de a încerca să minimizăm costurile. În același timp, trebuie să comunicăm constant și cu clienții pentru a-i asigura că facem tot posibilul să revenim la rezultate mai bune într-o perioadă cât mai scurtă de timp.

    • Ce sfat ai avea pentru o persoană care s-ar alătura agenției?

    I-aș zice să rămână mereu curioasă, să fie deschisă să testeze lucruri noi și să încerce să se pună atât în poziția de specialist, cât și în papucii clienților pe care îi administrează, pentru o înțelegere cât mai bună a afacerii și a obiectivelor urmărite.

    • Ce îți place cel mai mult la Hold Marketing?

    Probabil cel mai mult îmi place încrederea care mi s-a acordat încă de când m-am angajat aici, dar și deschiderea din partea colegilor. Mi se pare foarte important ca superiorul să aibă încredere în abilitățile tale, dar în același timp să știi că te poți baza pe el în situațiile în care ai nevoie de ajutor.

    Chapter 2 – Dora, fără filtru 

    • Cine este Teodora după ora 5? 

    Este o persoană creativă, căreia îi place să meșterească bijuterii, să meargă la filme, teatru, plimbări. Îmi place să îmi petrec timpul alături de familie și prieteni, dar și de pisicul meu, Thomas.

     

    • Care este cel mai ciudat/amuzant lucru pe care ai dat search în timpul unei cercetări de piață? 

    Căutând inspirație pentru un client din domeniul fashion/lenjerie, am dat peste niște ciorapi „interesanți” să zicem. Exact în acel moment, o colegă a decis să arunce o privire pe ecranul meu. Degeaba i-am zis ca fac research…

    • Care este un lucru pe care colegii tăi nu îl știu despre tine?

    Am fost fană Carmen Șerban în copilărie. 😂

    • Dacă ai putea face swap de joburi cu oricine din Hold Marketing pentru o zi, cine ar fi?

    Aș face swap cu Sorin, CEO Hold Marketing, și asta pentru că sunt curioasă cum e să ai oameni în subordine, cum se raportează la tine, dar și cum decurge o ședință de negociere cu un potențial client.

    • Dacă ai avea posibilitatea să devii expert într-un domeniu complet nou peste noapte, care ar fi acela și de ce?

    Mi-aș dori să devin expert în domeniul culinar, mi s-a părut mereu fascinant cum ajung profesioniștii din domeniu să se gândească la niște combinații de preparate la care nu s-ar fi gândit nimeni. Și mi se pare foarte mișto să faci poți organiza o cină la care să-ți inviți prietenii și să îi surprinzi cu cele mai ieșite din comun combinații, să le vezi reacțiile în timp real.

    • Dacă viața ta profesională ar fi un meme, care ar fi acesta?

    Distribuie acest articol

    Abonează-te la newsletter

      Sfaturi și trucuri de pe blogul nostru