
MODALITĂȚI DE LUCRU
Chiar de la început, ne-am străduit din greu să facem din HOLD Marketing un loc de muncă grozav. Și până acum, foarte bine – suntem cu adevărat mândri de locul de muncă și de cultura pe care am creat-o. Muncim din greu, învățăm multe și ne distrăm făcând asta.
Suntem flexibili cu lucruri precum programul de lucru și vacanțele, și facem tot ce putem pentru a ne asigura că fiecare membru al echipei se simte fericit și sprijinit în rolul său.
Ca membru al echipei noastre, vei avea ocazia de a lucra cu unele dintre cele mai interesante și ambițioase brand-uri. Vei folosi instrumente de marketing digital lider în industrie, vei explora noi abordări și tehnologii, și vei lucra cu noi pentru a oferi clienților noștri cele mai bune rezultate posibile, dar și cele mai semnificative perspective.
Oamenii noștri sunt ambițioși. De aceea, dorim ca toți cei de aici să se simtă fericiți cu direcția spre care au ales să-și ghideze cariera. Pentru a-i ajuta pe oameni să preia controlul asupra propriei dezvoltări, suntem transparenți în ceea ce privește intervalele de salariu, fișele posturilor și ceea ce este necesar pentru a progresa în fiecare rol.
Facem analize trimestriale și folosim metodologia obiectivelor și rezultatelor cheie pentru a ajuta oamenii să-și definească și să-și atingă obiectivele. Investim într-o cantitate uriașă de training intern și avem un buget suplimentar de instruire pentru fiecare membru al echipei.
Muncim din greu, ne dorim să învățăm și suntem motivați să îmbunătățim continuu și să adăugăm valoare oriunde putem. Dar știm și cât de important este să te îndepărtezi din când în când de birou.
Dacă vrei să scapi de biroul obișnuit, există birouri în picioare și canapele, precum și alte spații liniștite, perfecte pentru câteva clipe de relaxare alături de muzica preferată, sau pentru o schimbare de peisaj. Astfel, ne asigurăm că te reîntorci la activitate cu bateriile încărcate!
Dacă aveți nelămuriri sau probleme, la serviciu sau acasă, există o mulțime de surse de asistență disponibile. Acestea variază de la programul nostru de asistență pentru angajați, 24 de ore din 24, până la Directorul General al agenției, Sorin.
Echilibrăm utilizarea întâlnirilor virtuale, față în față și hibride cu mare succes. În funcție de programul tău, și de rolul pe care îl ocupi, ai putea alege să fii la birou, cu normă întreagă, sau doar câteva zile pe săptămână. Abordarea noastră de lucru hibridă îi ajută pe toți să lucreze flexibil într-un mod care funcționează pentru ei. Tot suportul nostru IT este de la distanță și te putem ajuta să îți configurezi spațiul de lucru cu hardware-ul HOLD Marketing.
Acestea fiind spuse, birourile noastre vor rămâne o parte integrantă a vieții noastre profesionale. Rolul birourilor noastre și modul în care sunt proiectate vor fi mai importante ca niciodată pentru a permite colaborarea, construirea de relații și conectivitate cu cultura noastră. În cele trei locații birourile sunt aranjate tocmai pentru a încuraja și promova colaborarea între echipe, și, de asemenea, colaborarea interfuncțională.
Vrem ca talentul în ascensiune să rămână cu noi și să crească alături de noi. Avem o mulțime de oportunități pentru tine, dacă vrei să le explorezi! De aceea, am creat un cadru clar de management al performanței continue (CPM) conceput pentru a crea transparență pentru cei care doresc să progreseze și să treacă la nivelul următor.
Cadrul nostru CPM urmărește:
Fiecare post are așteptări clar definite, iar evaluările trimestriale permit progresarea prin niveluri, care sunt legate de intervale salariale transparente, vizibile pentru toți cei care lucrează aici.
Dacă dorești să afli mai multe despre cum funcționează progresul la HOLD Marketing, poți oricând să soliciți cadrul nostru CPM în timpul interviului.
Munca nu este totul. Viața în afara agenției este la fel de importantă pentru noi.
Viața poate avea un mod amuzant de a ne arunca surprize neașteptate. Așadar, atunci când îți apar provocări (chiar dacă sunt planificate), vrem să știi că suntem aici pentru a te sprijini și pentru a face tot ce putem pentru a îți ușura călătoria.
Avem o listă extinsă de politici concepute pentru a-ți sprijini sănătatea și bunăstarea în cadrul, dar și în afara muncii, iar acestea includ:
Indiferent dacă ai de-a face cu o bucătărie inundată, aștepți un mecanic la marginea drumului, sau ai nevoie să sprijini un membru al familiei cu ceva important, cum ar fi să mergi cu el la o programare medicală, noi te vom acoperi.
Își oferim posibilitatea de a beneficia de zile plătite de concediu, atunci când ai nevoie de ele.
Dacă nu poți veni la muncă pentru că ești bolnav, trebuie să ne anunți, astfel încât să te putem sprijini, și să ne asigurăm că echipa ta se poate descurca în absența ta, acolo unde este cazul.
Dacă dorești informații suplimentare și cuprinzătoare despre gama noastră de politici (inclusiv Agile Working) la HOLD Marketing, te rugăm să-l contactezi pe Directorul General al agenției, Sorin.
Oferim concediul și indemnizația de maternitate în conformitate cu legislația în vigoare.
La nașterea unui copil, colegii au dreptul la concediu de paternitate, cu 2 săptămâni salariu complet.