La Hold echipa este formată din PPC-iști pasionați. Iubim ofertele și toate perioadele dinamice și pline de reduceri. 😄
Valentine’s Day este motiv de sărbătoare pentru specialiștii din marketing, dar și de stres. Chiar dacă produsele promovate nu fac toate parte din categoria `Flori și inimioare`, Valentine`s Day poate fi o oportunitate bună pentru a te face vizibil și a avea interacțiune cu un public nou, gata să se îndrăgostească de produsele tale.❤
Am început pregătirile din luna Ianuarie pentru planurile și strategiile pentru luna Februarie, în special pentru Valentine`s Day.
Cum ne-am pregătit? Iată câțiva pași pe care noi i-am pus în aplicare:
– am stabilit discuții împreună cu clienții pentru a pune la punct strategia promoțiilor, dar și pentru a stabili ce clienți își doresc să adauge promoții pentru această sărbătoare și ce clienți nu vor să comunice în mod special.;
– am alocat bugetele necesare pentru fiecare canal de promovare;
– am verificat audiențele și chiar refăcut unele dintre acestea, așa ca modificări de început de an :);
– am „creionat” și partea vizuală pentru a da culoare internetului. ❤
Avem planul și acum mai trebuie să trecem la acțiune. Evident, este foarte important să te ocupi din timp de toată strategia pentru ca fiecare lucru să fie făcut în detaliu, nu doar pentru a finaliza un task.
De asemenea, trebuie să ținem cont de mai multe aspecte și factori care pot influența modul de desfășurare a campaniilor. Precum:
– sunt mai mulți oameni implicați și fiecare trebuie să aibă timpul necesar pentru a-și finaliza partea;
– platformele, mai ales în cazul Meta Ads, au nevoie și ele de perioada lor de review pentru campanii. Și nu ai vrea să rămâi cu ele în review de Valentine’s Day 😳;
– Meta Ads este în continuă schimbare și apar tool-uri noi, care-ți pot fi de folos, acordă-ți timp și folosește ce crezi că se potrivește contului.
Cum ne pregătim pentru campaniile de Valentine`s Day pe platforma Meta Ads?
1.Stabilim ce tipuri de obiective vom avea pentru campanii.
De obicei, folosim și recomandăm strategie tip Funnel, astfel încât să ajungem la audiența și rezultatele dorite, prin mai multe moduri.
- Setăm campanii cu obiectiv de Awareness pentru interacțiunea cu postările și pentru a crea o legătură cu noua audiență. Acest timp de campanii ne aduc audiențe noi, la costuri reduse;
- Setăm campanii cu obiectiv de Trafic pentru prezentarea produselor;
- Setăm campanii cu obiectiv de Sales și Catalog Sales, pentru vânzarea directă din platforma Meta Ads.
2.Stabilim cum distribuim bugetul pe campanie și ce tipuri de licitații sunt potrivite contului.
În funcție de modul în care setăm campaniile, alegem ca bugetul să fie setat pe Campanie (CBO) sau individual, pe Ad set (ABO).
Noi recomandăm să fie setat individual pe Ad set-uri (ABO) dacă avem campanii care conțin mai multe ad set-uri, astfel vom putea optimiza mai bine bugetul în funcție de performanța acestora.
Tot în această categorie ne putem selecta modul în care dorim să facem optimizarea pentru licitare:
- Highest volume
- Cost per result goal
- ROAS goal
În funcție de experiență și de cât de bine cunoaștem istoricul contului, putem să ne folosim și de strategii precum Bid Cap, Cost per Result Goal sau chiar ROAS Goal. Însă, cel mai sigur mod pentru început, clar rămâne setarea standard > Highest volume.
3.Audiența – Cui ne adresăm?
Setarea audienței este o etapă la fel de importantă ca cele de până acum. Trebuie să știm clar de la început cui vrem să ne adresăm pentru a putea personaliza mesajul către audiența aleasă.
- Audiența rece, care va fi formată din persoane noi, care nu au interacționat până acum cu produsele/brandul, o putem defini prin diferite interese care au legătură cu Valentine`s Day, în mod direct sau indirect;
- Audiența remarketing formată din persoanele care deja au interacționat cu site-ul și cu paginile de Social Media;
- Audiența retenție formată din persoane care au făcut comenzi în trecut.
Aceste promoții ne pot ajuta să atragem posibili cumpărători noi pe site și chiar să reușim să-i transformăm în clienți fideli. Însă, pe lângă audiență nouă, trebuie să punem accent și pe audiența cu care deja avem istoric, prin campanii separate pentru remarketing.
4.Creativele
Experiența în mediul online ne confirmă faptul că este adevărata fraza „o imagine cât o mie de cuvinte”. Toată lumea este acaparată cu mesaje de tot felul și în toată agitația asta, tu trebuie să îți faci reclama văzută. Cum?
Iată câteva sfaturi utile:
- alege simplitatea, o imagine care nu este încărcată cu prea multe elemente va fi apreciată;
- folosește imagini cu rezoluție mare;
- respectă dimensiunile pentru platformele alese;
- prezintă concret oferta pe care o ai;
- nu uita de regula recomandată de Meta > imaginea să nu conțină mai mult de 20% text;
- afișează logo-ul brandului tău pe banner;
- verifică afișarea imaginilor în campanii înainte de publicare.
Platforma Meta Ads ne oferă posibilitatea de a testa mai multe tipuri de anunțuri publicitare.
- Single image
- Video
- Carousel
- Collection
Recomandăm să testezi toate timpurile de anunțuri disponibile pentru promovare și să descoperi care este specificul fiecărui cont. Încercând mai multe variante poți atinge diferite tipuri de audiențe și, astfel, vei crește rata de conversie.
Fiecare etapă de setare a campanie este importantă și joacă rolul ei în succesul rezultatelor. Acordă atenție fiecărui detaliu și cu siguranță te vei bucura la final de promoție.
Dacă acest articol a ajuns târziu la tine, nu îți face griji! Poți aplica strategia și pentru Dragobete. 💝
Love is in the ROAS!💝