fbpx
Hold Marketing - Agentie digitala Craiova - Logo

Cautam Account Manager!

Categorii: Cariere

Candidatul ideal

  • Simtul umorului (avantaj)
  • Are calitati extraordinare de comunicare
  • Are capacitatea de gestionare optima a timpului
  • Este foarte bine organizat
  • Persoana comunicativa, avand abilitati bune de prezentare, vanzare si negociere
  • Persoana autonoma, care poate lucra cu minima supervizare
  • Abilitatea de a planifica, organiza si facilita sarcinile, avand capacitatea de a-si stabili prioritatile
  • Capacitate de a lucra in conditii de stres si de a se incadra in termenele limita
  • Persoana entuziasta, proactiva, tenace, intuitiva, persuasiva
  • Limba Engleza la nivel mediu – scris si vorbit
  • Experienta intr-o agentie digitala – este un avantaj, dar nu obligatoriu

Descrierea pozitiei

Cerinte

  • Cunostinte in vanzarea de programe de marketing online, website-uri si materiale grafice – este un avantaj, dar nu obligatoriu
  • Faci parte din departamentul nostru de vanzari si vei lucra impreuna cu superiorii tai la dezvoltarea portofoliului agentiei
  • Capacitate de analiza a pietei si de a intelege nevoile si asteptarile clientului
  • O buna intelegere a pachetului Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Experienta in vanzari – minim 1 an

Responsabilitati

  • Atragerea de noi clienti si imbogatirea portofoliului agentiei
  • Promovarea agentiei si a serviciilor oferite
  • Vanzarea de proiecte de marketing online, website-uri si materiale grafice / productie publicitara
  • Consilierea clientiilor in alegerea deciziei optime
  • Intocmirea si prezentarea unui raport periodic al evolutiei portofoliului de clienti, catre superiori
  • Organizeaza, planifica si controleaza executia proiectelor si respectarea bugetului alocat de catre client
  • Analizeaza piata si identifica potentiali clienti, abordarea lor si construirea relatiilor cu acestia
  • Gestionarea si dezvoltarea relatiilor de business cu clientii & furnizori existenti
  • Mentinerea unui grad de satisfactie inalt din partea clientilor, inclusiv after-sales
  • Rezolvarea problemelor aparute in relatie cu clientii (incasari, probleme de ordin tehnic)
  • Urmareste incasarea facturilor
  • Mentine legatura cu clienti existenti ai agentiei
  • Lucreaza cu echipa creativa pentru proiectele clientilor
  • Urmareste si raporteaza agentiile concurente la nivel local & regional
  • Urmareste proiectele din cadrul agentiei sa respecte termenele limita si cerintele clientilor

Beneficii

  • Program de lucru flexibil si lejer
  • Sansa de a lucra intr-o echipa tanara, talentata si pasionata de ceea ce face
  • Asiguram masa de pranz la birou
  • Snack bar la birou
  • Sustinem dezvoltarea permanenta, asadar rambursam 100%: cursuri si training-uri
  • Mediu de lucru relaxant
  • Posibilitate de dezvoltare profesionala
  • Pentru fiecare an petrecut in cadrul agentiei, primesti o zi de vacanta in plus
  • Ziua de nastere o petreci cum vrei tu, primesti liber din partea agentiei
  • Computer performant, de ultima generatie
  • Smartphone
  • Un mediu motivant, in care ideile iti sunt ascultate si promovate
  • Oferim un loc in care iti poti pune ideile in practica
  • Ca afacere orientata pe echipa, gasim in totdeauna timpul sa ne distram si sa sarbatorim impreuna reusitele noastre
  • Salariu de baza + bonusuri atractive
  • Acoperim toate taxele salariale
  • Training pentru serviciile oferite de catre agentie

Descrierea companiei

Hold Marketing este agentia digitala cu cea mai rapida crestere din Oltenia. Oferim clientiilor servicii complete, de tipul 360 grade, de la dezvoltare web, la grafica si branding, pana la publicitate online, SEO si PR.

Cum aplic?

Trimite un email cu CV-ul tau pe hello@holdmarketing.ro. Simplu si rapid!

Distribuie catre prietenii tai:

Articole recente

Meniu