Agentie de web analytics
Consultanță și servicii de expertiză în analiză pentru a îți oferi detaliile de perspectivă și datele de care afacerea ta are nevoie pentru a reuși.
Nimic nu îți pregătește mai bine afacerea pentru succes decât analiza bazată pe date și o perspectivă detaliată. Fie că este vorba de a înțelege mai bine efectul unei campanii, de a explora în profunzime călătoria utilizatorului, sau de a îți forma deciziile de business, o investiție în analiza web este esențială pentru marketerul digital de astăzi.

Servicii de consultanță în analiză
Google Analytics este una dintre cele mai importante platforme Analytics din lume. Investește în consultanță Google Analytics pentru orice, de la configurarea de bază până la integrări avansate.
Google Analytics 360 este alegerea potrivită pentru afacerile mici și mijlocii, oferind acces nerestricționat la datele tale cu rapoarte multidimensionale.
Creăm rapoarte Data Studio bespoke, folosind integrări personalizate pentru a îți oferi toate informațiile de care aveți nevoie într-un singur tablou de bord ușor de accesat.
Obține o perspectivă mai bună asupra comportamentelor de cumpărături online, inclusiv vizualizarea pâlniei de vanzare, recenziile paginilor de destinație, optimizarea ratei de conversie și urmărirea granulară a produselor.
Aplicarea soluțiilor de analiză precum Google Analytics poate fi împiedicată de unele tehnologii web, inclusiv javascript și SPA, așa că îți oferim consultanță de specialitate.
Google Data Layer ne permite să trimitem metadate suplimentare în Google Tag Manager, oferindu-ti informații mai detaliate pentru a înțelege cu adevărat comportamentele web.
GTM permite marketerilor să aducă modificări soluției lor de analiză, fără a fi necesar să știe cum să o codeze ei înșiși. Obține controlul complet asupra analizelor tale.
Cu statistici mai bune vin oportunități de a crește ratele de conversie și de a spori traficul existent. Află mai multe despre serviciile noastre specializate CRO.
Profită la maxim de datele tale cu ajutorul training-urilor noastre de Google Analytics oferite de echipa noastră de experți. Trainig-urile se pot desfașura atât online cât și fizic în birourile tale.
Despre HOLD Marketing
HOLD Marketing este o agenție de digital marketing, recunoscută internațional, care se mândrește cu luarea deciziilor bazate pe date. Clienții noștri au încredere în noi pentru a le revizui platformele de analiză existente și pentru a ne asigura că toate integrările funcționează eficient.
De asemenea, ajutăm clienții să construiască noi soluții de analiză, de la integrări „out-of-the-box” cu Facebook și Salesforce, până la ecommerce tracking și manipularea personalizată a datelor.
Cu o echipă dedicată de analiză web, dezvoltatori web interni și specialiști certificați în Paid Media, PR și Analytics, HOLD Marketing a primit încrederea atât a brand-urilor importante pe piața din România cât și a afacerilor de tip startup, pentru a furniza servicii de analiză web.

Abordarea noastră a analizei web.
Credem că nimic nu îți pregătește mai bine afacerea pentru succesul în marketing decât a avea acces complet la date. Clienții noștri beneficiază de cele mai bune analize, datorită echipei noastre de specialiști, a cărei activitate variază de la setări de bază la soluții integrate avansate.
HOLD Marketing lucrează în colaborare cu echipa ta internă, asigurându-te că datele pe care le facilităm sunt cu adevărat utile pentru afacerea ta. Aceasta înseamnă că adesea oferim soluții personalizate, sau te sfătuim cu privire la integrări mai puțin obișnuite, poate integrarea CRM-ului tau intern, propriile programe de analiză sau platforme de gestionare a comerțului electronic.
Lucrăm cu tine pentru a ne asigura că implementarea actuală este configurată corect și că tot ceea ce ar trebui urmărit este urmărit.
Înțelegându-ți afacerea – inclusiv profitabilitatea, obiectivele și publicul – te ajutăm să construiești cadre analitice pentru a îți oferi informații tangibile și utilizabile.
Te ajutăm să îți dezvolți capacitățile de analiză folosind soluții ieșite din comun, integrări personalizate și API-uri customizate, pentru ca tu să ai acces la informații valoroase despre date.
FAQs
O analiză web mai bună înseamnă date mai bune, iar date mai bune înseamnă că poți lua decizii mai profitabile. Mulți programatori vor plasa un cod de urmărire Google Analytics de bază pe site-ul tău, și, la cererea vei putea beneficia și de o implementare integrată, standard, Google Analytics direct în sistemul de gestiune al comerțului electronic (CMS). Aceasta este ușor de configurat și utilizat.
Însă, integrările implicite oferă doar elementele de bază. În majoritatea platformelor, există întotdeauna aspecte suplimentare pe care le poți măsura, pe baza cărora să iei decizii, sau să faci îmbunătățiri. Acestea includ, de obicei, canale de formulare și de plată, evenimente de click și valori de performanță pe pagină, pentru a îți permite să înțelegi mai bine utilizatorul și călătoria acestuia.
Fără un plan de măsurare, sau un plan de testare CRO în vigoare, este dificil să prescrii pe deplin valoarea exactă a unui proiect de analiză. Cu toate acestea, dacă știi că pierzi date suplimentare valoroase, atunci derularea unui astfel de proiect te va asigura integritatea datelor.
Măsurând interacțiunile semnificative dintre afacerea ta și clienții tăi, poți înțelege ce canale conduc comportamentele dorite, completările de formulare, apelurile sau achizițiile, astfel încât să poți echilibra investițiile în canal și bugetele continue de publicitate, proiectare, dezvoltare și testare pentru oferi cel mai bun ROI.
Echipa Google Analytics acreditată a HOLD Marketing este un grup de persoane cu înaltă calificare, cu seturi de abilități care leagă dezvoltarea, analizele și inteligența de afaceri. Suntem cei mai capabili să lucrăm cu platforma de marketing Google (Google Analytics, Tag Manager, Campaign Manager etc.), dar avem și experiență de analiză în Oracle, Hubspot, Ometria, și multe altele. Lucrând cu HOLD Marketing, nu obții doar experiența și cunoștințele unei singure persoane, ci a unei întregi agenții!
Lucrăm cu propria noastră echipă de dezvoltatori web (aprox. 150 de developeri) pentru a ne asigura că proiectul end-to-end este un succes. Astfel, putem lucra independent atunci când este necesar, și chiar și pe site-uri web care sunt inflexibile, oferind soluții creative pentru provocările tale de măsurare.
Nu, toate principiile analizei web sunt foarte asemănătoare, majoritatea operează pe evenimente precum vizualizări de pagină, click-uri și completări de formulare. Unii dintre clienții noștri folosesc, de fapt, mai mult de o platformă!
Preferința noastră este determinată de piață – preferăm Google Analytics și Tag Manager, deoarece este cel mai popular, dar probabil că avem experiență și cu software-ul pe care îl utilizezi în prezent!
Web Analytics este un caz tipic de „nu știi ce nu știi”. Urmărirea de bază a vizualizării paginii este utilă pentru a înțelege dimensiunea publicului și unele valori de nivel superior ale comportamentului de navigare. Urmărind călătoriile de plată mai avansate, analiza evenimentelor de formulare, navigarea în aplicație, și multe altele, poți obține o imagine mult mai completă a ceea ce funcționează pe site-ul tau – și, probabil, mai important, a ceea ce nu functionează.
Un plan de măsurare documentează detaliile care leagă „ce” și „cum” dintre KPI-urile care te preocupă cu obiectivele de marketing, sau de business.
De exemplu, dacă dorești să crești valoarea coșului, atunci ar fi rezonabil să urmărești acest lucru (și valorile comportamentale aferente) în timp. În mod similar, dacă dorești mai multe conversii de formulare, atunci este indicat să te asiguri că acestea sunt urmărite.
Serviciul nostru de analiză web este cuprinzător. Lucrăm cu companii prin audituri, revizuiri de cod, implementare tehnică, instruire și raportare continuă. Suntem familiarizați cu lucrul pe diferite proiecte, de la platforme CMS comune, până la aplicații JavaScript pentru o singură pagină.
Pentru analiza site-urilor, folosim de obicei suita Google Marketing Platform, inclusiv Google Analytics, Tag Manager si Campaign Manager. Prin serviciile noastre de optimizare a ratei de conversie, folosim și analize de inteligență vizuală, cum ar fi cartografierea termică, analiza pâlniei și a formularelor, precum și urmărirea adâncimii derulării. Aceste informații suplimentare sunt de obicei obținute prin HotJar și Visual Website Optimiser.
Cu gama noastră largă de experiență, susținută de experiențe în dezvoltarea web, am avut grijă să nu ne limităm la o singură platformă.