Consultanță Google Analytics

Transformă multiplele seturi de date într-o perspectivă semnificativă asupra afacerii tale.

Datele sunt o componentă esențială a oricărei strategii de marketing de succes. Rezultatele obținute de la datele primite ajută în luarea deciziilor mai bune și oferă feedback cuantificabil cu privire la profiturile obținute din fiecare investiție realizată.

Servicii de consultanță pentru Google Analytics

Instalările standard de Google Analytics pe site-urile web, și a aplicațiilor, sunt utile pentru a vedea date de nivel superior despre modelele de trafic, sursele și comportamentele aferente. Însă, acestea conțin puține informații despre urmărirea obiectivelor specifice și comerțul electronic, putând include recomandări nedorite și trafic incorect, care diluează valoarea datelor.

Având în vedere acest lucru, HOLD Marketing oferă consultanță personalizată în ceea ce privește configurațiile conturilor Analytics, precum și serviciile asociate, actualizările tehnologice ale Google Tag Manager sau construirea de tablouri de bord personalizate în Google Analytics, Google Analytics 360 extins, Data Studio sau platforma de raportare aleasa de tine.

Abordarea noastră

Fiecare misiune de consultanță pe care o întreprindem variază considerabil, dar toate acestea se bazează pe lista noastră de verificare a peste 80 de puncte. Am enumerat doar câteva dintre subiectele incluse aici:

Strategie condusă de date

Orice investiție în business trebuie să ofere o rentabilitate – cu toții putem fi de acord cu asta. Ceea ce este mai puțin clar este cum să monitorizezi cel mai bine această rentabilitate, monitorizând-o înpreună cu toți acționarii, fiecare având propriile KPI-uri.

HOLD Marketing beneficiază de încrederea brand-urilor consacrate, binecunoscute, precum și de către startup-urile în creștere, pentru a le ghida în strategia lor bazată pe date. Aceasta înseamnă să colaborăm îndeaproape cu tine pentru a înțelege obiectivele generale ale business-ului tău și pentru a încorpora conversiile pe parcursul călătoriei online creând o imagine completă a ceea ce ar trebui urmărit.

Prin stabilirea unui set clar de KPI-uri atât la nivel macro, cât și la nivel micro, te vom împuternici să obții o mai bună vizibilitate a impactului investițiilor și, prin urmare, să iei decizii mai informate cu privire la strategia ta viitoare.

Vom folosi aceste informații pentru a construi platforma ta de Analytics, pentru a raporta valorile pe care trebuie să le vezi și, de asemenea, putem produce tablouri de bord ușor de utilizat în Analytics și Google Data Studio. Ia legătura astăzi cu un consultat pentru a afla cât de puternice pot fi datele pentru tine.