Consultanță Google Analytics
Transformă multiplele seturi de date într-o perspectivă semnificativă asupra afacerii tale.
Datele sunt o componentă esențială a oricărei strategii de marketing de succes. Rezultatele obținute de la datele primite ajută în luarea deciziilor mai bune și oferă feedback cuantificabil cu privire la profiturile obținute din fiecare investiție realizată.

Servicii de consultanță pentru Google Analytics
Instalările standard de Google Analytics pe site-urile web, și a aplicațiilor, sunt utile pentru a vedea date de nivel superior despre modelele de trafic, sursele și comportamentele aferente. Însă, acestea conțin puține informații despre urmărirea obiectivelor specifice și comerțul electronic, putând include recomandări nedorite și trafic incorect, care diluează valoarea datelor.
Având în vedere acest lucru, HOLD Marketing oferă consultanță personalizată în ceea ce privește configurațiile conturilor Analytics, precum și serviciile asociate, actualizările tehnologice ale Google Tag Manager sau construirea de tablouri de bord personalizate în Google Analytics, Google Analytics 360 extins, Data Studio sau platforma de raportare aleasa de tine.

Abordarea noastră
Fiecare misiune de consultanță pe care o întreprindem variază considerabil, dar toate acestea se bazează pe lista noastră de verificare a peste 80 de puncte. Am enumerat doar câteva dintre subiectele incluse aici:
Când migrezi de la un sistem de gestionare a conținutului, la altul- sau dacă editezi frecvent paginile existente – este posibil ca unele dintre aceste pagini (fie cele migrate, fie cele editate frecvent) să nu fie urmărite corect de algortimul Google. Acest lucru are ca rezultat un set de date ce umflă incorect statisticile – fie afișează datele ca fiind trafic din sesiuni noi, fie ca fiind trafic venit de la referenți interni.
De asemenea, analizăm integrările cu gateway-urile de plată, sau CRM-urile, monitorizăm paginile de eroare, filtrăm utilizatorii în funcție de adresa IP și, de asemenea, oferim recomandări cu privire la configurațiile codului tău.
Uneori, clienții noștri doresc ca un expert să citească datele lor și să le interpreteze pe înțelesul lor. De aceea, susținem această narațiune și cu instrumente externe, astfel încât să putem fi siguri de motivele din spatele urcărilor sau declinurilor apărute în date.
De multe ori vedem mult „trafic direct” – iar acest trafic este departe de a fi direct. Din această analiză putem discuta clar despre canale vizibile, cum ar fi motoarele de căutare organice și plătite, precum și traficul de recomandare de pe alte site-uri web. Dar, evidențiem și modalități prin care putem scoate la iveală alte statistici ale canalului, cum ar fi marketingul prin e-mail, Social Media, recomandările din proprietățile Google, adrese URL din aplicații și mesaje SMS, dar și altele.
Fără o instalare specifică, este puțin probabil ca evenimentele să apară în pachetul tău de analiză. Cu anumite configurații, sarcinile frecvente – cum ar fi trimiterile de formulare, sau clicurile pe linkuri – pot fi urmărite ca evenimente măsurabile în analiza site-ului tău, iar acestea pot fi, ulterior, convertite în obiective pentru raportare. Obiectivele pot fi incluse și în eforturile tale de publicitate plătită, astfel încât cheltuielile publicitare să fie optimizate, pentru a încuraja mai mult același comportament.
Magazinele online nu sunt întotdeauna configurate pentru a urmări succesul – pachetele populare, cum ar fi Google Analytics și Google Analytics 360, au funcții avansate de ecommerce, care sunt rareori activate, sau utilizate în mod corespunzător. Dacă ai nevoie de informații la nivel de produs și de raportare detaliată a abandonului coșului, atunci aproape sigur vei beneficia de o implementare mai complexă.
Chiar și cu o instalare Analytics, specialiștii noștri de date își vor dori mai mult. Ne asigurăm că instalările filtrează datele corect pentru a afișa valorile adevărate, în măsura maximă posibilă. Uneori, împărțim vizualizări suplimentare de date pentru a afișa și subdomeniile. În plus, ne place să folosim valori și parametri personalizați atunci când este cazul. De obicei, acestea necesită integrări de site-uri web, dar din ce în ce mai mult le putem include prin integrări de containere, cum ar fi Google Tag Manager. De exemplu, putem detecta utilizatorii autentificați și putem eticheta activitatea lor ca atare.
În multe cazuri, Google Tag Manager este o metodă foarte utilă de a permite unei agenții să integreze funcții de urmărire personalizate, astfel încât în multe cazuri îți vom sprijini agenția sau echipa IT în integrarea acesteia.
Adesea, vestea despre îmbunătățirea calitățoo datelor este o veste bună, dar părțile interesate nu au timp să aprecieze acest detaliu. Recunoscând acest lucru, construim adesea tablouri de bord personalizate, fie în Google Analytics, Google Analytics 360, fie în Google Data Studio, în scopul urmăririi în timp real a utilizării site-ului tău. Adăugăm întotdeauna aspectele unice ale configurației, pentru a îți oferi cele mai bune perspective de business. Datele incluse în aceste tablouri de bord, dacă sunt necesare, sunt întotdeauna agreate în prealabil.
În cele din urmă, proiectele de consultanță își păstrează adevărata valoare doar atunci când transferul de cunoștințe este facilitat prin procesul nostru de predare. Ne documentăm modificările și, de asemenea, le parcurgem printr-o întâlnire de predare.
Strategie condusă de date
Orice investiție în business trebuie să ofere o rentabilitate – cu toții putem fi de acord cu asta. Ceea ce este mai puțin clar este cum să monitorizezi cel mai bine această rentabilitate, monitorizând-o înpreună cu toți acționarii, fiecare având propriile KPI-uri.
HOLD Marketing beneficiază de încrederea brand-urilor consacrate, binecunoscute, precum și de către startup-urile în creștere, pentru a le ghida în strategia lor bazată pe date. Aceasta înseamnă să colaborăm îndeaproape cu tine pentru a înțelege obiectivele generale ale business-ului tău și pentru a încorpora conversiile pe parcursul călătoriei online creând o imagine completă a ceea ce ar trebui urmărit.
Prin stabilirea unui set clar de KPI-uri atât la nivel macro, cât și la nivel micro, te vom împuternici să obții o mai bună vizibilitate a impactului investițiilor și, prin urmare, să iei decizii mai informate cu privire la strategia ta viitoare.
Vom folosi aceste informații pentru a construi platforma ta de Analytics, pentru a raporta valorile pe care trebuie să le vezi și, de asemenea, putem produce tablouri de bord ușor de utilizat în Analytics și Google Data Studio. Ia legătura astăzi cu un consultat pentru a afla cât de puternice pot fi datele pentru tine.