Google Data Studio
Pentru companiile cu cerințe complexe de date, sau cu dorința de a scoate datele la suprafață într-un mod cât mai utilizabil
Orice companie care investește în digital știe că nivelul de date pe care îl putem accesa acum prin canale online este granular, extins și, incredibil de util.

Google Data Studio
Pe măsură ce ne dorim strategii mai integrate și abordări omni-channel, necesitatea unei urmăriri precise și a analizei datelor crește. De aceea, tot mai multe companii investesc în soluții avansate de analiză, Google Data Studio furnizând platforma pentru utilizarea datelor.
Suntem mândri că am lucrat cu brand-uri, până la startup-uri în creștere, pentru a le ajuta să-și folosească mai multe date, cu ajutorul Data Studio, în proces integrând mai mulți furnizori de date pentru, a oferi imagini mai clare ale datelor. Acestea, la rândul lor, oferă o segmentare facilă și o prezentare concretă tuturor acționarilor.
Avantajul principal al Google Data Studio constă în capacitatea sa de a reuni sursele de date în tablouri de bord utilizabile, bazate pe informații.
Expertiza noastră cu Google Data Studio, și specializările în consultanță analitică, ne recomand ca având expertiza pentru a discuta despre nevoile tale, indiferent cât de complexe, sau variate, sunt ele. Deoarece proiectele de date ca acesta sunt de obicei personalizate pentru nevoile afacerii, te încurajăm să iei legătura cu un consultat pentru a discuta exact ceea ce ai nevoie.
Cazuri de utilizare Google Data Studio
Am ajutat atât brand-uri internaționale, cât și startup-uri în creștere să folosească la maxim funcțiile Google Data Studio. Pentru a ne ajuta să ne expunem abilitățile, iată câteva exemple de cazuri de utilizare:
Custom Analytics Integration
Obține informații mai detaliate asupra datelor tale Analytics utilizând parametri personalizați și valori personalizate. Aceste elemente customizate sunt adesea dificil de afișat în interfața de utilizare Google Analytics standard. Prin urmare, Google Data Studio este esențial pentru a face acele date utilizabile, utile și disponibile pentru acționari.
Raportare Omni-channel
Astăzi sunt din ce în ce mai multe canale media, iar specialiștii de marketing se străduiesc să ajungă la clienți pe parcursul călătoriei lor, recunoscând că acestea încorporează adesea canale și puncte de contact diferite, atât online, cât și offline. Utilizează Data Studio pentru a facilita urmărirea pe mai multe canale, pentru a înțelege cu adevărat contribuția eforturilor tale de marketing.
PPC Tracking cu Supermetrics
Având în vedere că platformele de anunțuri funcționează adesea la diferite modele de atribuire ca standard, obținerea coerenței în raportare poate fi o provocare. Dacă investești în mai multe canale de promovare, Data Studio poate crea coerență, făcând adesea echipă cu Supermetrics pentru a îți oferi informațiile de conversie de care ai nevoie.
Enhanced Ecommerce Data
Obțineți o înțelegere detaliată a comportamentului de cumpărături al clienților prin date îmbunătățite de ecommerce. Folosind Google Data Studio, informațiile despre comportamentul clienților tai, pot fi extrase în rapoarte valoroase care iti permit să iei decizii mai bune, să crești ratele de conversie și să îmbunătățesti experiența utilizatorului.
Segmentarea obiectivelor
Urmărirea unei „finalizări a unui obiectiv” iti poate oferi atât de multe informații. Data Studio poate fi folosit pentru a scoate în evidență informații mult mai detaliate despre variantele de produse, pachetele de produse și alți factori de produs, pentru a te ajuta să înțelegi mai bine valoarea campaniilor și a setului de produse.
Raportare Upwards
Cu atât de multe date disponibile pentru companii, a ști ce să prezinti în raportarea lunara poate fi o provocare. Vom lucra cu tine pentru a înțelege ce trebuie să vadă toată lumea și vom crea tablouri de bord personalizate, astfel încât toată lumea să poată accesa acele date oricând are nevoie, în modul care li se potrivește cel mai bine.
Soluții bespoke pentru afacerile pretențioase
Știm că accesul la date este neprețuit. De asemenea, știm că probabil folosești o serie de surse de date, de la Google Analytics și Search Console până la platforme non-Google și aplicații 3rd-parties, sau propriul CRM și platforme personalizate de analiză a datelor. Este posibil să folosești chiar surse de date care nu există în prezent online, cum ar fi feedback-ul calitativ din partea echipelor tale de vânzări.
Am lucrat cu companii la o gamă largă de implementări de analiză a datelor, utilizând Google Data Studio, pentru a aduce toate datele lor în rapoarte utilizabile.
Indiferent unde te afli în călătoria ta de analiză a datelor, te putem ajuta. Fiecare soluție este creată la comandă, pentru a lua în considerare tehnologia existentă si cerințele acționarilor, în modul în care dorești să fie afișate datele tale.
Și pentru că suntem noi înșine agenție de marketing digital, putem oferi sfaturi despre cea mai bună modalitate de a folosi aceste date.
