Google Tag Manager
Analize web puternice care stau la baza strategiilor digitale bazate pe date și axate pe rezultate.
La nivelul de bază, Google Tag Manager oferă posibilitatea marketerilor să acceseze, să modifice și să manipuleze, uneori, date complexe ale site-ului web. Soluțiile de Tag Management există pentru a simplifica procesul. Utilizarea soluțiilor de Tag Managemetn duce la un management mai agil al datelor și, în general, la o capacitate de procesare a datelor mai mare.

Google Tag Manager
Utilizarea cu adevărat eficientă a Google Tag Manager și a Tag Manager 360 pentru întreprinderi este realizată numai atunci când poți extrage fiecare site web și fiecare punct al data layer-ului utilizatorului într-un mod coerent și inteligent.
Echipa noastră folosește Google Tag Manager pentru a îți oferi date contrete și pentru a te ajuta în înțelegerea publicului tău și a tendințelor pe care utilizatorii tăi le au.
De obicei, furnizat ca proiect independent, sau ca parte a procesului SEO, a procesului PPC, sau în cadrul pachetului de marketing digital complet, consultanța Google Tag Manager este utilizată pentru a genera strategii de marketing de succes și rate de conversie îmbunătățite.
Tag Manager 360 face parte din suita Google Marketing Platform.

Odată cu utilizarea platformelor de date și a CRM-urilor conectate, colectarea datelor exacte și fiabile – a comportamentului web și a evenimentelor la nivel de utilizator – este esențială pentru succesul campaniei.
În ultimii ani, pentru a contracara schimbările legate de confidențialitatea datelor, Google a lansat o versiune suplimentară a containerului de etichetare numită Server-Side Containers. Pentru a se asigura o calitate și fidelitate a datelor cât mai avansate, toate companiile mature, și în curs de maturizare, ar trebui să ia în considerare această soluție.
Cazuri de utilizare Google Tag Manager
Datele pe care dorești să le vezi, și modul în care doresti să le utilizezi, vor fi, probabil, unice pentru tine – de aceea oferim soluții personalizate în toate serviciile noastre de date și analiză. Aruncă o privire la exemplele de cazuri de utilizare și ia legătura cu un consultant pentru a discuta nevoile tale specifice.
Social Media Tracking
Dacă afacerea ta investește în publicitate în rețelele sociale, pe platforme precum Facebook, Twitter și Instagram, probabil că vei folosi evenimentele/ etichetele/ pixelii acestora pentru a îți urmări activitățile. Te vom ajuta să introduci aceste informații în GTM pentru a le face utilizabile, alături de alți furnizori de date precum Google Analytics și/ sau propriile soluții interne.
Crearea audiențelor Facebook
Platforma de publicitate Facebook poate fi foarte puternică, facilitând targetarea la nivel granular. Cu ajutorul GTM, putem duce acest lucru la nivelul următor, construind audiențe personalizate, mai detaliate, pe baza datelor primite, cum ar fi cele din adresele de e-mail.
Data Mirroring în pachetele de analiză
Dacă utilizezi alte pachete de analiză decât Google Analytics, poate fi dificil să reunești toate acele date într-un singur tablou de bord utilizabil. Am folosit GTM pentru a oglindi datele de trafic pe platforme precum Omniture, Snowplow și Adobe Analytics.
Analiza Ecommerce
Manipulează datele de ecommerce folosind Google Tag Manager, combinat cu Google Data Layer și Google Analytics pentru a evidenția informații precum monedele sau detaliile despre lotul de produse. Acestea, pot fi apoi utilizate pentru a optimiza călătoriile utilizatorilor, pentru a îți planifica nivelul stocurilor și pentru a îmbunătăți ratele de conversie.
Goal Mirroring pentru consecvență
Dacă utilizezi o abordare multi-channel, vei ști că diferitele canale au adesea propriile valori de raportare. Vom folosi GTM pentru a minimiza decalajul dintre modelele de atribuire ale platformelor precum Facebook și GA.
Doubleclick și lansări Floodlight
Google Tag Manager oferă o soluție excelentă companiilor care folosesc DoubleClick și Floodlight, pentru a oferi un control mai bun asupra creării publicului Programmatic. În calitate de partener Google, deținem know-how-ul și resursele pentru a te ajuta.
