fbpx
Hold Marketing - Agentie digitala Craiova - Logo
Cum sa te promovezi online - HOLD Marketing

Cum îți promovezi locația fizică în online și cum atragi clienții din online către tine?

Categorii: Facebook Ads, Google Ads, Instagram Ads, Promovare Online

Dacă deții un website de prezentare pentru afacerea ta fizică și îți dorești mai mult trafic, dar și conversii consistente, din acest articol vei afla tot ce trebuie să faci pentru a-ți atinge ambele scopuri prin intermediul platformelor online. Întotdeauna se poate și mai mult. Iată cum!

De ce este important să te promovezi în online chiar dacă afacerea ta activează în offline?

În contextul societății actuale, atât ca individ, dar mai ales ca afacere, este crucial să exiști și în mediul online. Prin intermediul unui website profesional și reclame Facebook și Google este cel mai simplu mod de a ajunge la cât mai mulți potențiali clienți. Cu atâtea unelte la dispoziție, nu mai ai nicio scuză dacă nu ești mulțumit de vânzări!

Tehnicile de promovare online sunt o metodă sigură și eficientă de a construi o comunitate unită în jurul unui brand. Chiar dacă nu toate click-urile din reclame se transformă în conversii, cel puțin îți consolidează prezența în mediul online, informându-i pe oamenii potriviți despre tine și transformându-i treptat în clienți fideli.

Care sunt canalele de promovare eficiente și cum să le alegi?

Așa cum am amintit și în rândurile de mai sus, promovarea online poate fi făcută pe două platforme importante:

  • Google: cel mai accesat motor de căutare din întreaga lume;
  • Facebook: o rețea socială care la un loc cu Instagram are mai mult de două miliarde de utilizatori la nivel global, din care zece milioane sunt în România.

Folosim Google pentru căutările conștiente deoarece acolo știm sigur că în spatele interogării “pantofi cu toc” există dorința de a achiziționa o pereche de pantofi, iar pe Facebook și Instagram trimitem reclame sponsorizate tuturor celor care au accesat site-urile clienților noștri.

Folosită inteligent, puterea acestor două platforme uimitoare poate fi utilizată pentru a aduce utilizatorii exact acolo unde îți dorești: website-ul tău, un canal de comunicare propriu prin care poți să comunici direct cu publicul și pe care îl poți dezvolta prin publicare de conținut mereu nou și metode de optimizare SEO. Despre site-ul de prezentare al unei afaceri și ce trebuie acesta să conțină am discutat pe larg și în acest articol.

De câte ori nu ți s-a întâmplat să accesezi un anume site, iar ulterior să primești reclame de la acel business? Acum ai învățat de ce se întâmplă acest lucru și folosind cunoștințele dobândite pentru dezvoltarea propriei afaceri, poți avea o sumedenie de beneficii.

Cum te poate ajuta agenția HOLD Marketing într-o campanie online de promovare?

La HOLD Marketing, înainte de a începe o campanie de promovare online, facem research și împreună cu clienții noștri stabilim care le sunt obiectivele pe termen scurt, mediu și lung. Apoi, cu aceste informații la dispoziție, echipa noastră de marketing analizează afacerea, îi compară rezultatele cu ale concurenței și la final construiește profilul unui client ideal. Tot acest proces este necesar pentru a decide exact platformele pe care merită să promovăm și ce fel de mesaje să livrăm.

Să luăm un exemplu concret! Dacă vorbim despre un beauty center, în calitate de agenție publicitate Craiova am învățat că cea mai potrivită abordare atât în acțiunile de promovare Google cât și pe rețelele sociale este una fresh și atractivă. Ca imagini e bine ca reclamele să imite revistele tipărite glossy pentru a scoate în evidență profesionalismul salonului și predilecția către frumos a staff-ului său. Pe de altă parte, dacă promovăm materiale de construcții, niște bunuri despre care sunt slabe șanse să citești în Elle sau Cosmopolitan, ne orientăm către descrierea tehnică a produselor, lăsând la o parte narațiunea și poveștile menite să creeze o anume atmosferă.

Pe principiul divide et impera, după stabilirea tuturor acestor date, strategii noștri de marketing transformă obiectivele mari în obiective mai mici, mult mai simplu de atins și mai utile pentru o dezvoltare progresivă. Și pentru că suntem o agenție marketing online care pune accent pe rezultate, avem grijă ca acestea să fie raportate lunar clienților noștri, nu doar la sfârșit de campanie când toate golurile au fost atinse deja.

Toate campaniile online pe care le administrăm au la bază o pâlnie de vânzare cunoscută în marketing cu denumirea de funnel. Pentru noi, acest funnel este util pentru a interacționa mai eficient cu utilizatorul și pentru cele mai bune rezultate îl împărțim în mai multe etape de interacțiune. Exact ca și în cazul interacțiunii umane, dacă în calitate de bărbat faci cunoștință cu o femeie alături de care ți-ar plăcea să-ți petreci restul vieții, nu poți s-o ceri imediat de nevastă și să te aștepți că va spune DA atâta timp cât nu ai depus niciun fel de efort s-o cunoști mai bine. Așa funcționează și campaniile online. Multă lume aruncă banii pe un singur anunț așteptându-se la rezultate miraculoase fără însă a investi mai întâi în cercetare.

Hold Marketing Agentie de publicitate - Panline de vanzare Facebook Ads

Fiecare etapă din funnel are reclamele și obiectivele ei:

Prima etapă este cea de conștientizare în care încercăm să aducem afacerile clienților noștri în viața utilizatorilor celor două platforme menționate mai sus prin intermediul reclamelor informative și a conținutului umoristic. Aici lăsăm la o parte agresivitatea și nici măcar în glumă nu introducem mesaje call to action care să sugereze îndemnul de a face o achiziție.

Pe cea de-a doua etapă, noi am numit-o etapa de considerare. Presupunând că utilizatorul a văzut reclamele din prima etapă și a interacționat cu ele, considerăm că i-am stârnit interesul față de business-ul și produsele noastre. De aceea, în cadrul acestei etape oferim mai multe detalii despre ceea ce promovăm, prețurile pe care le aplicăm și alte informații importante.

Cea de-a treia etapă este etapa de conversie. Utilizatorii care au răspuns pozitiv în primele două etape sunt pregătiți să investească în produsele și serviciile pe care le promovăm. Dar pentru a-i convinge că investiția merită toți banii, folosim postări de tipul call to action acordându-le coduri de discount sau prezentându-le părerile unor clienții care au cumpărat deja.

În etapa numărul patru ne dorim să obținem loialitate. Pentru un business reușit, nu este suficient ca un client să facă o singură achiziție. De aceea, odată ce el ne cunoaște deja bunurile și serviciile îl convingem să ne rămână aproape prezentându-i bunuri complementare.

Secretul succesului unui astfel de funnel este ca utilizatorii din etapa unu să nu vadă reclame din etapa trei. Ideea e să mergem din aproape în aproape și abia după ce am câștigat încredere să începem să culegem roade.

Te tentează o astfel de abordare? Trimite-ne un mesaj cu specificul companiei tale și îți vom crea un funnel personalizat pentru o promovare social media prin Facebook Ads convenabilă și eficientă!

Câteva ponturi pentru realizarea unei campanii de promovare reușite

Dacă îți dorești să atragi oamenii în offline evidențiază mereu adresa afacerii tale și prezintă-ți produsele corect ca până ajung la tine, oamenii să te descopere așa cum ești în realitate. Pornește campanii de fidelizare și oferă reduceri celor care ajung la afacerea prin intermediul mediului online. Pentru acest gen de campanii  noi obișnuim să punem următoarele obiective:

  • apeluri telefonice
  • vizite webiste
  • completare formulare

Nu uita nici de Google My Business dacă vrei să atragi clienți din online către magazinul tău fizic! Asigură-te că afacerea ta se află pe harta Google și oamenii te pot găsi cu ușurință! De asemenea, odată ce te-ai înregistrat, nu aștepta ca lumea să vină la tine pur și simplu! Și în acest stadiu este nevoie să livrezi conținut de calitate și să te concentrezi pe SEO-ul local, o altă acțiune care poate fi îndeplinită de echipa noastră.

Nu în ultimul rând, pentru o promovare eficientă, este foarte importantă și monitorizarea! Unele reclame funcționează, dar altele nu. Din fericire însă, putem face trierea alegându-le doar pe cele mai bune pe baza instrumentelor de analiză furnizate de Google și Facebook. Cu alte cuvinte, rețeta succesului este simplă: optimizează continuu și testează!

Cât costă promovarea online?

Echipa HOLD Marketing a reușit să obțină pentru clienții săi rezultate mai mult decât satisfăcătoare în diverse industrii:

  • medicină: dentist-dana.ro, stomatolog din Craiova cu cea mai mare pagină de Facebook;
  • frumusețe: Derma Beauty Craiova;
  • construcții: Casa Bravo – Progopo, cel mai mare depozit de materiale de construcții și în același timp clientul nostru de doi ani de zile.

Dacă vrei ca și afacerea ta să se dezvolte făcând parte din portofoliul nostru de clienți, ia legătura cu noi completând formularul de pe pagina de contact! În ceea ce privește prețul, noi percepem următoarele costuri:

  • taxa de set-up a campaniei care se percepe o singură dată;
  • bugetul de campanie care merge direct către Facebook/Google și se taxează lunar;
  • comisionul agenției care depinde de complexitatea serviciilor oferite și se taxează lunar.

Hai să facem cunoștință!

Tags: , , , ,

Distribuie catre prietenii tai:

Articole recente

Meniu