Comertul Electronic – De ce sa Optezi pentru un Magazin Online pentru Afacerea ta

E-commercePromovare OnlineWebsite
Magazin Online

Distribuie acest articol

Abonează-te la newsletter

    De multe ori timpul nu este suficient pentru a-ti permite sa te deplasezi fizic in locatia magazinului dorit, in special daca serviciul tau este solicitant. De asemenea, daca produsul dorit iti este necesar intr-un interval scurt, vei cauta o solutie rapida, aproape instanta – vei apela la internet. Astfel, o afacere ce dispune de un magazin online va beneficia de atentie sporita din partea publicului. Deci, pentru a nu pierde nici un client, o prezenta online puternica, vizibila, este necesara. Dar sa incepem cu inceputul.

    Ce este un Magazin Online?

    Asa cum ii sugereaza si numele, un magazin online este similar unui magazin fizic, insa vizualizarea si achizitionarea produselor are loc in spatiul digital. Astfel, un magazin virtual va depasi barierele spatiului fizic, produsele ajungand la un public mai larg. Mai mult, antreprenorul va avea o serie de avantaje, elemente de care doar magazinele online se pot bucura, nu si cele fizice.

    Magazin Online | Shopping Online de pe telefon

    Magazin Fizic vs Magazin Online

    Daca optezi pentru deschiderea unui magazin online nu inseamna ca trebuie sa inchizi magazinul tau fizic. Insa pastrarea ambelor tipuri de platforme s-ar putea sa devina costisitoare, deci inainte sa iei o decizie finala, trebuie sa consideri cu atentie ambele variante.

    Magazin Online – Beneficii

    Procesul de comert online nu a fost niciodata mai simplu. Un magazin online ofera o serie de avantaje ce nu pot fi trecute cu vederea. Antreprenorii, in special cei ce sunt la inceput de drum, isi doresc sa aiba costuri scazute, sa se incadreze intr-un anumit buget dar sa aiba si profit. Procesul de vanzari online poate transforma dorintele in realitate.

    Costuri Reduse

    Un prim beneficiu al magazinelor online il reprezinta costurile reduse. Astfel, nu trebuie sa iti faci griji in privinta chiriei spatiului – un spatiu ce ofera vad comercial intens, in plan fizic, este mai scump decat alternativa. De asemenea, nu trebuie sa iti faca griji vis-à-vis de numarul de angajati. Daca magazinul online este pus la punct inca de la inceput, business-ul va fi infloritor chiar si cu un numar redus de angajati.

    Program Non-Stop

    Un avantaj imbatabil al magazinului online il reprezinta abilitatea acestuia de a functiona 24/7. Nefiind “lipit” unui spatiu fizic, este mereu “deschis”, deci va putea primi comenzi indiferent de ora sau zi. Astfel, clientii vor beneficia de posibilitatea de a-si comanda produsul preferat dupa programul de lucru sau in timpul liber, nefiind conditionati de o ora concreta.

    Comunicare Facila

    Al treilea punct forte ce rezulta dintr-un proces de magazin online creare site, il reprezinta comunicarea eficienta, si primirea feedback-ului. Poti tine legatura cu clientii tai printr-un simplu e-mail. Astfel, ii poti informa atunci cand urmeaza sa ai promotii sau cand reinoiesti stocul produselor.

    Distanta si Locatie

    Cand magazinul se afla in digital, numarul clientilor este mai mare. De ce? Datorita faptului ca indiferent de locatia fizica in care se afla publicul tau, acesta iti acceseaza magazinul online fie de pe desktop fie de pe un alt device. Deci, are toate sansele sa se transforme nu doar in clientul tau ci chiar in clientul tau fidel!

    Monitorizarea si Contorizarea Datelor

    Ultimul avantaj, dar categoric nu cel din urma, este posibilitatea de a analiza, contoriza si monitoriza intreg procesul de comanda. Prin intermediul unor tools-uri speciale vei putea “vedea” de unde iti vin vanzarile si conversiile. Iar daca decizi sa colaborezi cu o agentie marketing online aceasta iti va oferi un raport detaliat bazat pe datele tale.

    Hold Marketing – agentie de publicitate online – ofera servicii complete tip 360°, asigurand afacerii tale o vizibilitate crescuta. O agentie publicitate online formata dintr-o echipa completa – designer grafici, copywriteri, specialisti de marketing si web developeri, se va asigura de bunastarea afacerii tale! Interesat? Descopera beneficiile creare magazin online sau creare site web din cadrul agentiei noastre! Profita acum de un magazin online optimizat seo, livrat la cheie si pregatit sa creasca vanzarile business-ului tau!

    Magazin Online | Cumparaturile tale pe orice device mobile

    Magazin Online – Dezavantaje

    Chiar daca pare o solutie infailibila pentru comertul online, exista cateva puncte slabe chiar si la un magazin online.

    Livrarea si Ambalarea

    Produsele trebuie ambulate cu grija pentru a putea fi transportate in deplina siguranta la destinatie. Astfel, atat impachetarea interioara cat si impachetarea exterioara trebuie sa fie impecabile. Mai mult, in functie de destinatie si drum, expedierea coletului poate dura cateva zile la rand.

    Competitie Crescuta

    Fiind un domeniu in plina crestere, avansare si dezvoltare, competitia pentru primele pozitii in topul Google este acerba. Daca in locatia fizica te “lupti” doar cu magazinul de langa tine, in online te lupti cu toata “armata” de magazine cu acelasi specific ca al tau. Astfel, ai nevoie de o strategie bine pusa la punct, de multa rabdare si de o prezenta de spirit constanta pe piata.

    Poti ameliora aceasta problema prin alegerea unui serviciu de optimizare seo. Astfel, vei beneficia de o prezenta online organica, ce te va ajuta sa avansezi in topul Google.

    Publicitatea – Elementul Principal

    Cum te poti mentine in atentia publicului tau? Investind in publicitate. Deci, o parte masiva a bugetului tau va trebui investita in publicitate. Doar asa vei putea sa te mentii in fata competitiei si sa ramai in campul vizual al clientilor tai.

    Magazin Online | Metoda de socializare

    Magazinul Fizic – Beneficii

    Chiar daca tendinta este spre digital, magazinele fizice sunt inca principala metoda de achizitie preferata de multi. De ce? Datorita interactiunii directe atat client-marfa, cat si serviciu-client.

    Analiza Detaliata

    Clientii pot analiza produsele in detaliu, documentandu-se si alegandu-si produsul preferat inaintea achizitiei. Acest aspect este pregnant in special cand sunt achizitionate produse pentru prima data, sau la un pret mai piperat. Clientii vor avea mai multa incredere in produsul fizic, decat cel virtual.

    Plata Traditionala

    Un alt avantaj al magazinului fizic il reprezinta posibilitatea de plata. Sigur, aproape toate magazinele in prezent sunt echipate cu procesatoare de plata cu cardul, clientul avand posibilitatea de a-si achita cumparaturile prin transfer bancar. Insa multi prefera plata traditionala, cash, nedorindu-si sa aiba grija datelor bancare.

    Vanzare Rapida

    De asemenea, magazinul fizic este accesibil, oferind o varianta rapida de achizitie, ce nu presupune implicarea serviciilor de curierat, sau timpul de asteptare al coletului. Un alt aspect, este cel social. Petrecerea timpului la cumparaturi, afara din casa, impreuna cu persoanele dragi reprezinta atat un prilej de relaxare cat si o modalitate de socializare.

    Magazin Online | Magazin fizic | Cos de cumparaturi cu fructe si legume

    Magazinele Fizice – Dezavantaje

    Cu toate ca un magazin traditional are o serie de beneficii pentru care oamenii inca prefera sa le utilizeze, nu sunt fara de cusur.

    Cozile si Asteptarea

    Iar unul dintre principalele dezavantaje il reprezinta cozile. Fie ca este vorba despre cozile din parcare, cozile de la cabinele de proba, sau cozile de la casele de marcat, timpul pierdut la rand nu este placut pentru nimeni.

    Orar Fix

    Un alt dezavantaj il reprezinta orarul si programul de functionare. Nu toate magazinele pot functiona in program non-stop. Multe dintre ele au un program fix, prestabilit. Astfel, in functie de programul clientilor de lucru, vor putea sa se integreze in orarul magazinului traditional sau va trebui sa faca anumite compromisuri. Iar acest aspect este daunator atat clientilor cat si afacerii.

    Concluzie

    Chiar daca ambele tipuri de magazine sunt eficiente si iti pot oferi vanzarile pe care le doresti, trebuie sa te asiguri ca alegi varianta potrivita pentru tine. Daca bugetul iti permite, poti opta pentru ambele variante. Astfel, vei beneficia de public sporit si de vizibilitate crescuta. Daca insa optezi doar pentru o singura varianta, asigura-te ca alegi publicitatea potrivita.

    De multe ori timpul nu este suficient pentru a-ti permite sa te deplasezi fizic in locatia magazinului dorit, in special daca serviciul tau este solicitant. De asemenea, daca produsul dorit iti este necesar intr-un interval scurt, vei cauta o solutie rapida, aproape instanta – vei apela la internet. Astfel, o afacere ce dispune de un magazin online va beneficia de atentie sporita din partea publicului. Deci, pentru a nu pierde nici un client, o prezenta online puternica, vizibila, este necesara. Dar sa incepem cu inceputul.

    Ce este un Magazin Online?

    Asa cum ii sugereaza si numele, un magazin online este similar unui magazin fizic, insa vizualizarea si achizitionarea produselor are loc in spatiul digital. Astfel, un magazin virtual va depasi barierele spatiului fizic, produsele ajungand la un public mai larg. Mai mult, antreprenorul va avea o serie de avantaje, elemente de care doar magazinele online se pot bucura, nu si cele fizice.

    Magazin Online | Shopping Online de pe telefon

    Magazin Fizic vs Magazin Online

    Daca optezi pentru deschiderea unui magazin online nu inseamna ca trebuie sa inchizi magazinul tau fizic. Insa pastrarea ambelor tipuri de platforme s-ar putea sa devina costisitoare, deci inainte sa iei o decizie finala, trebuie sa consideri cu atentie ambele variante.

    Magazin Online – Beneficii

    Procesul de comert online nu a fost niciodata mai simplu. Un magazin online ofera o serie de avantaje ce nu pot fi trecute cu vederea. Antreprenorii, in special cei ce sunt la inceput de drum, isi doresc sa aiba costuri scazute, sa se incadreze intr-un anumit buget dar sa aiba si profit. Procesul de vanzari online poate transforma dorintele in realitate.

    Costuri Reduse

    Un prim beneficiu al magazinelor online il reprezinta costurile reduse. Astfel, nu trebuie sa iti faci griji in privinta chiriei spatiului – un spatiu ce ofera vad comercial intens, in plan fizic, este mai scump decat alternativa. De asemenea, nu trebuie sa iti faca griji vis-à-vis de numarul de angajati. Daca magazinul online este pus la punct inca de la inceput, business-ul va fi infloritor chiar si cu un numar redus de angajati.

    Program Non-Stop

    Un avantaj imbatabil al magazinului online il reprezinta abilitatea acestuia de a functiona 24/7. Nefiind “lipit” unui spatiu fizic, este mereu “deschis”, deci va putea primi comenzi indiferent de ora sau zi. Astfel, clientii vor beneficia de posibilitatea de a-si comanda produsul preferat dupa programul de lucru sau in timpul liber, nefiind conditionati de o ora concreta.

    Comunicare Facila

    Al treilea punct forte ce rezulta dintr-un proces de magazin online creare site, il reprezinta comunicarea eficienta, si primirea feedback-ului. Poti tine legatura cu clientii tai printr-un simplu e-mail. Astfel, ii poti informa atunci cand urmeaza sa ai promotii sau cand reinoiesti stocul produselor.

    Distanta si Locatie

    Cand magazinul se afla in digital, numarul clientilor este mai mare. De ce? Datorita faptului ca indiferent de locatia fizica in care se afla publicul tau, acesta iti acceseaza magazinul online fie de pe desktop fie de pe un alt device. Deci, are toate sansele sa se transforme nu doar in clientul tau ci chiar in clientul tau fidel!

    Monitorizarea si Contorizarea Datelor

    Ultimul avantaj, dar categoric nu cel din urma, este posibilitatea de a analiza, contoriza si monitoriza intreg procesul de comanda. Prin intermediul unor tools-uri speciale vei putea “vedea” de unde iti vin vanzarile si conversiile. Iar daca decizi sa colaborezi cu o agentie marketing online aceasta iti va oferi un raport detaliat bazat pe datele tale.

    Hold Marketing – agentie de publicitate online – ofera servicii complete tip 360°, asigurand afacerii tale o vizibilitate crescuta. O agentie publicitate online formata dintr-o echipa completa – designer grafici, copywriteri, specialisti de marketing si web developeri, se va asigura de bunastarea afacerii tale! Interesat? Descopera beneficiile creare magazin online sau creare site web din cadrul agentiei noastre! Profita acum de un magazin online optimizat seo, livrat la cheie si pregatit sa creasca vanzarile business-ului tau!

    Magazin Online | Cumparaturile tale pe orice device mobile

    Magazin Online – Dezavantaje

    Chiar daca pare o solutie infailibila pentru comertul online, exista cateva puncte slabe chiar si la un magazin online.

    Livrarea si Ambalarea

    Produsele trebuie ambulate cu grija pentru a putea fi transportate in deplina siguranta la destinatie. Astfel, atat impachetarea interioara cat si impachetarea exterioara trebuie sa fie impecabile. Mai mult, in functie de destinatie si drum, expedierea coletului poate dura cateva zile la rand.

    Competitie Crescuta

    Fiind un domeniu in plina crestere, avansare si dezvoltare, competitia pentru primele pozitii in topul Google este acerba. Daca in locatia fizica te “lupti” doar cu magazinul de langa tine, in online te lupti cu toata “armata” de magazine cu acelasi specific ca al tau. Astfel, ai nevoie de o strategie bine pusa la punct, de multa rabdare si de o prezenta de spirit constanta pe piata.

    Poti ameliora aceasta problema prin alegerea unui serviciu de optimizare seo. Astfel, vei beneficia de o prezenta online organica, ce te va ajuta sa avansezi in topul Google.

    Publicitatea – Elementul Principal

    Cum te poti mentine in atentia publicului tau? Investind in publicitate. Deci, o parte masiva a bugetului tau va trebui investita in publicitate. Doar asa vei putea sa te mentii in fata competitiei si sa ramai in campul vizual al clientilor tai.

    Magazin Online | Metoda de socializare

    Magazinul Fizic – Beneficii

    Chiar daca tendinta este spre digital, magazinele fizice sunt inca principala metoda de achizitie preferata de multi. De ce? Datorita interactiunii directe atat client-marfa, cat si serviciu-client.

    Analiza Detaliata

    Clientii pot analiza produsele in detaliu, documentandu-se si alegandu-si produsul preferat inaintea achizitiei. Acest aspect este pregnant in special cand sunt achizitionate produse pentru prima data, sau la un pret mai piperat. Clientii vor avea mai multa incredere in produsul fizic, decat cel virtual.

    Plata Traditionala

    Un alt avantaj al magazinului fizic il reprezinta posibilitatea de plata. Sigur, aproape toate magazinele in prezent sunt echipate cu procesatoare de plata cu cardul, clientul avand posibilitatea de a-si achita cumparaturile prin transfer bancar. Insa multi prefera plata traditionala, cash, nedorindu-si sa aiba grija datelor bancare.

    Vanzare Rapida

    De asemenea, magazinul fizic este accesibil, oferind o varianta rapida de achizitie, ce nu presupune implicarea serviciilor de curierat, sau timpul de asteptare al coletului. Un alt aspect, este cel social. Petrecerea timpului la cumparaturi, afara din casa, impreuna cu persoanele dragi reprezinta atat un prilej de relaxare cat si o modalitate de socializare.

    Magazin Online | Magazin fizic | Cos de cumparaturi cu fructe si legume

    Magazinele Fizice – Dezavantaje

    Cu toate ca un magazin traditional are o serie de beneficii pentru care oamenii inca prefera sa le utilizeze, nu sunt fara de cusur.

    Cozile si Asteptarea

    Iar unul dintre principalele dezavantaje il reprezinta cozile. Fie ca este vorba despre cozile din parcare, cozile de la cabinele de proba, sau cozile de la casele de marcat, timpul pierdut la rand nu este placut pentru nimeni.

    Orar Fix

    Un alt dezavantaj il reprezinta orarul si programul de functionare. Nu toate magazinele pot functiona in program non-stop. Multe dintre ele au un program fix, prestabilit. Astfel, in functie de programul clientilor de lucru, vor putea sa se integreze in orarul magazinului traditional sau va trebui sa faca anumite compromisuri. Iar acest aspect este daunator atat clientilor cat si afacerii.

    Concluzie

    Chiar daca ambele tipuri de magazine sunt eficiente si iti pot oferi vanzarile pe care le doresti, trebuie sa te asiguri ca alegi varianta potrivita pentru tine. Daca bugetul iti permite, poti opta pentru ambele variante. Astfel, vei beneficia de public sporit si de vizibilitate crescuta. Daca insa optezi doar pentru o singura varianta, asigura-te ca alegi publicitatea potrivita.

    Distribuie acest articol

    Abonează-te la newsletter

      Sfaturi și trucuri de pe blogul nostru