Cand vorbim de campanii social media, felul in care mesajul este transmis, cat si modul prin care este facut, mai precis grafic design-ul campaniei, conteaza extrem de mult. Toate elementele, de la incepul conceptului creativ, pana la culori, fonturi si cuvinte, pot influenta succesul sau esecul campaniei respective. Pentru a reusi sa creezi campaniile perfecte, care sa-ti aduca tie si afacerii tale rezultatele dorite, echipa Hold Marketing – agentie de publicitate online – iti ofera cateva sfaturi.
Unul dintre avantajele campaniilor pe social media, fie ca este vorba despre campanii facebook ads, fie de promovare google, sau publicitate pe Instagram este abilitatea lor de a putea fi folosite pentru toate tipurile de evenimente. Fie ca vrei sa promovezi un produs sau un eveniment, fie ca doresti sa organizezi un giveaway, campaniile pe platformele de social media iti vor oferi un public larg caruia i te poti adresa.
Identitatea Afacerii in Culori Fresh
Considerand plaja larga de oportunitati, campaniile pot avea un design asemanator cu cel pe care afacerea ta l-a folosit si pana acum in mediul online. Dar, ocazional, este de preferat sa incerci si elemente noi de design pentru metode de promovare online.
Pastrand elementele cheie si punctele de interes visual ce reprezinta identitatea vizuala a afacerii tale, clientii tai iti vor recunoaste campaniile chiar daca le oferi o noua fateta, in culori diferite. Diversificand informatiile pe care le oferi, cat si metoda prin care le expui publicului, vei oferi business-ului un look fresh. Astfel, vei introduce si elemente noi, inovative dar specifice. Prin noile elemente atractive vei creste entuziasmul audientei tale, oferind imboldul necesar sa comenteze si sa interactioneze cu campaniile.
Ofera-i publicului campanii social media creative, atractive si de impact! Hold Marketing – agentie marketing online iti pune la dispozitie intreaga echipa creativa, cat si expertii in metode de promovare digitala.
Grafic Design Tip #1: Alege si aprofundeaza scopul campaniei
Seteaza inca de la inceput obiectul principal al campaniei tale. Ce doresti sa obtii? Care este publicul tinta? Folosind strategia de marketing potrivita, cat si o corecta implementare a unei palnii de vanzari, vei reusi sa obtii rezultatele si publicul dorit. Este un pas ce trebuie facut inainte de a porni procesul creativ. Astfel, gandind intregul proces dinainte, vei economisi timp si resurse atunci cand il implementezi.
Grafic Design Tip #2: Un concept – mai multe variante creative
O campanie de succes are o tema principala, un concept creativ initial ce se regaseste in toate elementele publicitare ce apar in campania respectiva. Stabilind tema principala chiar de la inceput, vei avea un suport pe baza caruia vei putea defini creativele ulteriorare. Daca nu reusesti sa iti gasesti o idee de inceput generala, intoarce-te la audienta ta si scopul campaniei.
Grafic Design Tip #3: Alege paleta de culori si fontul potrivit
Paleta de culori
Atat website-ul tau cat si creativele prezente in campanie trebuie sa aiba schema coloristica potrivita, pentru o promovare online de succes. Toate elementele trebuie sa fie indreptate spre o publicitate corespunzatoare, spre produsul sau serviciul pe care doresti sa-l promovezi. Astfel, in functie de nuante mesajele transmise se vor diferentia intre ele. Nuantele de pastel inspira o stare de calm si relaxare, in timp ce tonurile neon inspira energie, vitalitate si agresivitate.
Fontul
De cele mai multe ori, fontul cel mai des utilizat pentru afacerea ta este cel mai potrivit pentru campania de marketing digital. Dar daca doresti sa introduci un nou element decorativ, acum este momentul ideal. Experimenteaza si verifica ce font se potriveste mai bine mesajului pe care doresti sa-l transmiti. Apoi, adauga-l in elementele reprezentative pentru business-ul tau.
Banner-ul care va aparea in procesul de promovare google trebuie sa fie reprezentativ pentru serviciile pe care le oferi. Echipa Hold Marketing – agentie de promovare online – se asigura ca fiecare client beneficiaza de serviciile complete si personalizate conform dorintelor si nevoilor.
Grafic Design Tip #4: Analizarea performantei
Nu este suficient doar sa lansezi campaniile, trebuie sa le si supraveghezi indeaproape. Astfel, pentru a aduna si analiza toate datele si rezultatele activitatii de promovare social media foloseste tools-urile adecvate. Instalarea unui facebook pixel te va ajuta sa urmaresti distribuirea reclamelor audientei potrivite, sa optimizezi serviciile si metode de promovare, dar iti va oferi si posibilitatea de accesare a altor instrumente de marketing pentru promovare facebook.
Grafic Design Tip #5: Optimizarea completa a Website-ului
Odata ce publicul tinta va fi redirectionat pe site-ul tau, trebuie sa poata beneficia doar de cea mai buna experienta. Asigura-te ca user experience-ul este impecabil. Mentine o optimizare SEO la zi, si o structurara logica si accesibila. Un site de prezentare corect exacutat va genera magazinului online un numar mare de clienti fericiti. De aceea, este important ca site-ul business-ului tau sa fie optimizat si actualizat inca de la inceput.
Concluzie
Pentru campanii de success pe platformele social media, elementele creative trebuie sa fie perfecte. Culorile trebuie armonizate cu intentia, iar textul trebuie sa fie lizibil, clar si expresiv. De asemenea, odata targetata audienta potrivita trebuie sa asiguri si un user experience de calitate. Toate elementele se pot optimiza pe cont propriu. Insa, daca afacerea ta este la inceput, este recomandat sa apelezi la serviciile oferite de o agentie marketing online. Astfel, tu vei putea sa te ocupi de dezvoltarea si cresterea afacerii, iar agentia se va ocupa de vizibilitatea si promovarea in mediul online.