HOLD Marketing, agenție digitală cu ADN 100% românesc, a obținut o creștere de 131% a veniturilor percepute în primul trimestru al anului 2023 din servicii de performance marketing (Paid Media) și Social Media Management (Digital PR), pentru companii atât din piața națională, cât și externă. Din 2022 agenția face parte din grupul Roweb, companie de software development, cu experiență în industria de profil din 2004. Echipa din spatele brandului este formată din 150 de software developeri, mai mult de jumătate dintre aceștia fiind seniori cu experiență.
Agenția este partener Google și are clienți din peste 20 de industrii importante. Majoritatea clienților sunt din domenii precum eCommerce, Real Estate, B2B și SaaS. Echipa HOLD Marketing este formată din specialiști experimentați, capabili să furnizeze servicii constante de marketing de performanță (PPC), precum și de managementul rețelelor de socializare și PR digital.
„Este un început de an foarte bun, în care, pe lângă creșterea veniturilor, am înregistrat și o creștere la nivel de echipă și clienți noi. Pentru anul acesta avem în plan o creștere de +280% a cifrei de afaceri și vizăm cu mare interes piața din UK, acolo unde am reușit deja să legăm și primele colaborări. În Q1 am reușit să aducem alături de noi clienți precum CEBIS, Tytan (Selena Romania), Transfero, Femina Medical, iar lista poate continua. De asemenea, am reușit să extindem atât echipele de execuție, cât și echipele suport, iar astăzi avem alături de noi 12 colegi bine pregătiți și gata să livreze performanță. În continuare suntem în plin proces de recrutare, deoarece țintim să încheiem anul cu +20 de colegi în agenție.” declară Sorin Trifu, Managing Partner, HOLD Marketing.
Pentru majoritatea clienților noștri livrăm fie soluții complete, fie închiriem echipe dedicate sau extindem echipele lor interne și suntem mândri să avem o rată de retenție a acestora de 80%. Printre serviciile noastre cele mai cerute se numără: generarea de noi vânzări (conversion value, ROAS, cost/conv), creșterea gradului de conștientizare a brandului (impact), gestionarea prezenței în social media (Digital PR) și generarea de lead-uri.
Specialiștii seniori reprezintă 50% din echipa HOLD Marketing, având o experiență de peste 5 ani în industrie.
Anul acesta, HOLD Marketing și-a stabilit câteva obiective importante, printre care se numără extinderea accelerată a portofoliului de clienți, creșterea notorietății sale la nivel internațional și extinderea echipelor tehnice. În plus, s-a pus un focus extrem de mare pe employer branding și pe creare unei agenții în care specialiștii să se simtă apreciați și să se dezvolte foarte foarte mult. Echipa e cea care aduce rezultatele.
Prin urmare, compania se află într-un proces continuu de recrutare a specialiștilor cu experiență sau cu potențial de evoluție în departamente precum PPC (Google sau Paid Social), Social Media Management, Customer Care sau Sales.