Job disponibil

Office Manager

HOLD Marketing cauta Office Manager pentru departamentul administrativ din Craiova!

Vei face parte din departamentul nostru de Administrativ si ne vei ajuta sa fim extrem de organizati din punct de vedere financiar, juridic si HR.

Despre HOLD Marketing

HOLD Marketing este agenție digitală cu ADN 100% românesc, prezentă în industrie din 2017. Agenția este Google Partner și are clienți din peste 20 de industrii importante, însă cei mai mulți clienți vin din industrii precum eCommerce, Horeca, B2B sau SaaS. HOLD Marketing are o echipă completă de specialiști care reușesc să livreze constant servicii de performance marketing (PPC), dar și Social Media Management (Digital PR).

Echipa HOLD Marketing este formata din +150 de specialisti (50% din specialisti seniori cu 15 ani experienta) in industria digitala. Agentia este impartita in departamente de PPC, Social Media, Design, Customer Care si Sales.

HOLD Marketing face parte din grupul Roweb.

Rolul Tau

Cautam o persoana care sa se alature echipei noastre din postura de Office Manager. Candidatul ales trebuie sa aiba studii superioare finalizate si sa inteleaga cum functioneaza un business. Ne ve ajuta sa fim organizati din punct de vedere financiar, juridic si HR.

Responsabilitati

Administrativ:

  • Organizarea activitatii de secretariat si protocol
  • Gestionarea corespondentei: email, curier, telefon
  • Elaborarea si redactarea documentelor: comenzi de lucru, contracte, traduceri, etc.
  • Coordonarea si stabilirea unor intalniri, rezervari, calatorii de afaceri, conferinte/evenimente
  • Coordonarea relatiei cu furnizorii de consumabile, birotica, presa, servicii, intretinere, curatenie, curierat, etc.
  • Gestionarea, centralizarea, distribuirea, arhivarea de documente
  • Suport logistic si administrativ pentru organizarea unor evenimente
  • Prim contact in relatia cu potentialii clienti
  • Actualizarea bazei de date de clienti ai agentiei
  • Intocmirea de rapoarte specifice activitatii administrative: clienti si tip de clienti
  • Mentinerea legaturii cu autoritatile statului in situatii specifice: ONRC, ANAF, etc.
  • Pregatirea documentatiei necesare in cazul aplicarii pentru proiecte de finantare

HR:

  • Comunicarea cu departamentul intern de HR al companiei in ceea ce priveste resursele umane
  • Gestionarea proceselor de recrutare
  • Coordonarea zilnica a tuturor politicilor si programelor de HR, cum ar fi: foaia de pontaj, medicina muncii, activitati SSM/PSI, acte aditionale
  • Coordoneaza toate inregistrarile HR si pastreaza dosarele de personal active si terminate
  • Actualizeaza baza de date a companiei
  • Verifica statul de plata si virarea salariilor catre angajati
  • Coordonarea relatiei cu furnizorul de tichete de masa, comanda acestora si virarea contravalorii acestora catre angajati
  • Intocmirea si verificarea urmatoarelor documente: deconturi de cheltuieli, rapoarte de deplasare, ordine de deplasare, foii de parcurs.
  • Intocmirea foilor de activitate lunara a angajatilor si a rapoartelor pe baza acestora
  • Organizarea si coordonarea de teambuilding-uri (2/an)

Financiar:

  • Activitati de contabilitate primara: registru de casa, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum, NIR-uri, etc.
  • Verificarea incasarilor-platilor
  • Emiterea facturilor pe baza contractelor cu clientii
  • Emiterea de rapoarte financiare specifice activitatii, saptamanale / lunare
  • Alocarea cheltuielilor pe centre de cost
  • Intelegerea si verificarea corectitudinii inregistrarilor contabile
  • Coordonarea activiatii de inventarirere
  • Mentinerea legaturii cu departamentul externalizat de contabilitate

Experienta

  • Ai experienta de cel putin 1 an pe o pozitie similara
  • Ai studii superioare finalizate
  • Esti o persoana reponsabila, organizata, dinamica, diplomata si concentrata pe solutii
  • Ai o atitudine pro-activa si spirit de initiativa
  • Ai atentie distributiva si capacitate de a rezolva sarcini multiple
  • Ai abilitati bune de comunicare
  • Stii sa iti planifici si prioritizezi activitatile
  • Esti o persoana ambitioasa si dornica sa te dezvolti constant
  • Cunosti pachetul MS Office (Excel, Word, PowerPoint) la nivel avansat.
  • Cunosti limba engleza la un nivel mediu-avansat atat scris, cat si vorbit.

Beneficii

  • Salariu – talentul tau este important si ne dorim sa fii multumit
  • Tichete de masa + asigurare medicala privata
  • Prime de sarbatori
  • Training-uri online si fizice atat tehnice cat si specifice postului: sales, marketing
  • Sesiuni interne de invatare (ex. MondayTalks, FridayTalks, Lunch Talks) – sansa de a face share la informatiile pe care le detinem si sa dezbatem subiecte importante;
  • Sansa de a participa la conferinte nationale si internationale (ex. Web Summit, GPeC Summit, Ecomm Expo, etc.);
  • Sansa de a participa la sedintele de training oferite de Google, tuturor agentiilor partenere;
  • Acces la echipa de suport Google, alocata agentiei noastre;
  • Buget pentru training (intern sau extern) – ne dorim sa ramanem relevanti in industrie, fapt pentru care organizam frecvent sesiuni de training intern cu invitati din exterior;
  • Sansa de a lucra intr-o echipa tanara, talentata si pasionata de ceea ce face;
  • Ziua de nastere o petreci cum vrei tu, primesti liber din partea agentiei;
  • Team building-uri (2 / an)
  • Instruire completa – oferim suportul necesar pentru a ne asigura ca intelegi sistemele, tool-urile si metodologia noastra de lucru;
  • Echipament de ultima generatie pentru a putea lucra rapid (laptop & telefon);
  • Vei lucra de la sediul nostru central, din Craiova.
  • Program de lucru – 09:00-17:00.

De ce HOLD Marketing?

  • Suntem parte din grupul ROWEB Development, companie de software cu peste 15 ani de experienta in implementarea de proiecte complexe, la cel mai ridicat nivel de siguranta, atat pentru clienti corporate, cat si pentru clienti aflati in dezvoltare.
  • Avem +150 de colegi cu super puteri in departamente precum: PPC, Social Media, Creatie, Customer Care, Sales, Web Dev
  • Avem la activ colaborari cu brand-uri de top in Romania – Atlas Copco, Alphaville Arena, Roweb, Iehana, Foglia – suntem prezenti in peste 20 de industrii
  • In ultimii ani am crescut destul de accelerat, atat cifra de afaceri, cat si la nivel de echipa
  • Lucram permanent cu experti din Google & Facebook pentru a ramane la curent cu tot ce este nou
  • Ne luam timpul necesar pentru a ne reincarca bateriile

Pregătit să devii parte din echipa HOLD Marketing?

Aplică folosind formularul de mai jos


    Datele tale sunt în siguranță. Conexiunea la acest site este criptată.