Marketing Automation. Direct to Consumer.
Automatizările în email marketing reprezintă inima unei strategii eficiente de comunicare cu clienții!
Acestea ne permit să creăm și să trimitem mesaje personalizate în funcție de comportamentul și interacțiunile utilizatorilor cu siteul sau aplicatia ta, automat și în timp real. Comunicam cu clientii tai prin email, SMS si notificari push.

Folosim datele si automatizam interactiunea cu clientii
Optimizam procesele cu ajutorul automatizarii si te ajutam sa:
Folosim cu mandrie
Triggere în Email Marketing: Comunicare la momentul potrivit
Triggerele în email marketing reprezintă răspunsul la comportamentul sau interacțiunile utilizatorilor. Acestea permit trimiterea automată a mesajelor personalizate atunci când utilizatorii îndeplinesc anumite acțiuni sau intră în anumite segmente de clienti.
Baza de Date – Piatra de temelie a Email Marketingului
O bază de date bine organizată vă permite să segmentați cu ușurință utilizatorii în funcție de criterii relevante, cum ar fi demografia, comportamentul sau preferințele. Aceasta înseamnă că puteți trimite mesaje personalizate și relevante către fiecare grup țintă.
Last but not least – SEGMENTAREA & AUDIENȚA
La HOLD Marketing, suntem experți în segmentarea avansată și în gestionarea audienței tale!
Te ajutăm să identifici segmentele cheie, să înțelegi preferințele clienților și să creezi campanii personalizate care să rezulte în conversii și loialitate. Segmentarea și audiența sunt coloana vertebrală a strategiilor noastre de email marketing pentru a-ți aduce cele mai bune rezultate!
Parteneriat Strategic cu The Marketer
Suntem mândri să fim parteneri The Marketer, o platformă romaneasca de top care oferă soluții avansate pentru marketingul online. Acest parteneriat ne deschide uși către cele mai noi și performante instrumente și tehnologii de marketing digital. Avem acces la resurse de înaltă calitate și consultanță de specialitate care ne ajută să vă oferim cele mai bune soluții și strategii!