fbpx
  1. Acasa
  2. Facebook Ads
  3. Metode de Promovare Online pentru Locatia fizica!
Metode de Promovare Online

Metode de Promovare Online pentru Locatia fizica!

Afacerile clasice, cele care functioneaza intr-o locatie fizica, concreta, au nevoie si de o prezenta in mediul digital. Daca afacerea ta are si un website de prezentare, atunci ai facut primul pas spre online! Iti doresti mai mult trafic si mai multe conversii constiente? Da, se poate! Din acest articol vei afla ce metode de promovare online poti adopta pentru atingerea obiectelor fizice si digitale, prin intermediul platformelor social media! Intotdeauna se poate si mai mult pentru afacerea ta. Iata cum!

Metode de Promovare Online chiar si pentru Afaceri Offline?

Da! In societatea actuala este crucial sa existi si in mediul online, chiar daca afacerea ta este prezenta in mediul fizic. Prin intermediul unui website profesional, cu ajutorul reclame Facebook si Google, vei obtine un mod rapid de a ajunge la cat mai multi potentiali clienti. Metodele de promovare online sunt o tehnica sigura si eficienta de a construi o comunitate unita in jurul unui brand. Mai mult, cu ajutorul vizibilitatii crescute, vei reusi sa cresti brand awareness-ul afacerii tale! Chiar daca nu toate click-urile din reclame se transforma in conversii, iti consolideaza prezenta in mediul online. Astfel, vei beneficia de clienti noi si de fidelizarea clientilor deja castigati.

Care sunt Canalele de Promovare eficiente si Cum sa le Alegi?

Asa cum am amintit si in randurile de mai sus, promovarea online poate fi facuta pe doua platforme importante:

  • Google: cel mai accesat motor de cautare din intreaga lume;
  • Facebook: o retea sociala care, impreuna cu Instagram, are mai mult de doua miliarde de utilizatori la nivel global.

Prin folosirea ambelor platforme, te asiguri ca reclama ta a ajuns la persoanele potrivite, ca ai trafic sporit, conversii crescute si vizibilitate marita. Folosirea unei metode de promovare online pe Google este utilizata pentru cautarile constiente. Ce presupune acest aspect, concret? In spatele interogarilor ce apar pe Google, exista dorinta utilizatorului de a achizitiona sau de a se informa intr-un moment precis – de unde denumirea de ‘cautari constiente’.

Pe Facebook si Instagram, in schimb, apar reclamele sponsorizate, respectiv cele ce sunt legate de interactiunile utilizatorilor cu site-urile clientilor. Un exemplu concret despre ‘puterea reclamelor’ este momentul cand accesezi un anume site, iar ulterior primesti reclame de la acel business. Folosita inteligent, ‘puterea’ acestor doua platforme poate fi utilizata pentru a aduce clientii exact acolo unde iti doresti – website-ul tau.

Acesta nu are rol doar de prezentare ci si de canal de comunicare propriu-zis. Prin intermediul website-ului poti interactiona direct cu publicul, prin crearea de continut nou si metode de optimizare SEO. Despre site-ul de prezentare al unei afaceri si ce trebuie acesta sa contina acesta am discutat pe larg si in acest articol.

Metode de Promovare Online cu HOLD Marketing

La HOLD Marketing incepem metode de promovare online printr-un research detaliat. Impreuna cu clientii nostri stabilim care sunt obiectivele pe termen scurt, mediu si lung. Apoi, echipa noastra de marketing analizeaza afacerea, ii compara rezultatele cu cele ale concurentei si construieste profilul unui client ideal. Intreg procesul este necesar pentru a selecta exact platformele de promovare cat si ce mesaje sa livram axate direct pe specificul afacerii. Astfel, ne asiguram ca fiecare client in parte beneficiaza de platforma potrivita pentru caracteristicile business-ului.

Mai mult, principiul divide et impera se poate utiliza si in marketing. Dupa stabilirea detaliilor, strategii nostri transforma obiectivele mari in obiective mai mici, mult mai simplu de atins, detaliate pe pasi multiplii. Astfel, vei obtine o dezvoltare progresiva, sigura si constanta. Ca agentie marketing online punem accent pe rezultate, acestea fiind raportate lunar clientilor nostri, nu doar la sfarsit de campanie.

Toate campaniile online pe care le administram au la baza o palnie de vanzare, cunoscuta in marketing ca funnel. Perfecta pentru interactiunea eficienta cu utilizatorii, aceasta ajuta la impartirea intregului proces in mai multe etape. Pentru a obtine rezultatele dorite, este necesar un research detaliat, corespunzator.

Promovare Facebook | Palnie de vanzari

Fiecare etapa din funnel are reclamele si obiectivele proprii:

Prima etapa este cea de constientizare. In aceasta etapa aducem afacerile clientilor in viata utilizatorilor prin intermediul reclamelor informative si a continutului umoristic. Aici lasam de o parte agresivitatea si nu introducem mesaje call to action care sa sugereze indemnul de a face o achizitie.

Pe cea de-a doua etapa, noi am numit-o etapa de considerare. Cum utilizatorul a vazut deja reclamele din prima etapa si a interactionat cu ele, inseamna ca i-am starnit interesul fata de business si produse. De aceea, in cadrul acestei etape oferim mai multe detalii despre ce promovam, preturile pe care le aplicam si alte informatii importante.

Cea de-a treia etapa este cea de conversie. Utilizatorii care au raspuns pozitiv pana acum sunt pregatiti sa investeasca in produsele si serviciile oferite. Pentru a-i asigura de calitatea investitiei, folosim imbolduri call to action prin coduri de discount.

In etapa numarul patru ne dorim sa obtinem loialitate. Pentru ca un business sa fie de succes, o singura achizitie nu este suficienta. De aceea, odata ce clientii sunt deja familiarizati cu bunurile si serviciile oferite, trebuie sa ii transformam in clienti loiali. Pentru a-i convinge sa ne ramana aproape, le prezentam bunuri complementare.

Secretul succesului unui astfel de funnel este ca utilizatorii din etapa unu sa nu vada reclame din etapa trei. Trebuie mers din aproape in aproape. Te tenteaza astfel de metode de promovare online? Trimite-ne un mesaj cu specificul companiei tale si iti vom proiecta un funnel personalizat pentru o promovare social media prin Facebook Ads sau Google Ads convenabila si eficienta!

Tips and Tricks pentru Campanii de Promovare Reusite

Pentru a castiga noi clienti in offline, trebuie sa le reamintesti de locatia afacerii tale. Evidentiaza adresa si prezinta produsele prin metode de promovare online corespunzatoare. Astfel, oamenii vor putea asocia reclamele virtuale cu realitatea, vor putea vedea produsele online si le vor putea proba sau achizitiona in mediul fizic. Porneste campanii de promovare Google si de fidelizare, oferind reduceri celor care ajung la afacere folosind mediul online. Pentru acest gen de campanii  noi avem ca obiective:

  • Apeluri telefonice
  • Vizite webiste
  • Completare formulare

Nu uita nici de Google My Business! Asigura-te ca afacerea ta se afla pe harta Google si oamenii te pot gasi cu usurinta cu doar un click sau o cautare pe Google! Este necesar sa livrezi continut de calitate si sa te concentrezi pe optimizare SEO local, o alta actiune care poate fi indeplinita de echipa noastra. Daca esti curios despre ce presupune concret optimizarea SEO si ce beneficii poate aduce unui site si unui magazin online, te invitam sa citesti mai multe detalii in articolele noastre pe aceasta tema.

De asemenea, parte a metodelor de promovare online este si monitorizarea! Unele reclame functioneaza, dar altele nu. Din fericire insa, le putem tria, alegandu-le doar pe cele mai bune pe baza instrumentelor de analiza furnizate de Google si Facebook. Cu alte cuvinte, reteta succesului este simpla: optimizeaza continuu si testeaza pentru a obtine, optimiza si dezvolta cele mai bune metode de promovare online pentru afacerea ta!

Ce obtii prin Metode de Promovare Online cu HOLD?

Echipa HOLD Marketing – agentie publicitate online – ofera servicii de tip 360, fara externalizarea serviciilor, cu intreg procesul realizat in-house. Astfel, datorita specialistilor din domeniu, am reusit sa obtinem rezultatele dorite de clientii nostri din diverse domenii si industrii.

Beneficiile promovarii online cu Hold?

  • Licitare manuala;
  • Strategie de marketing personalizata pe fiecare afacere in parte;
  • Continut branded;
  • Raport personalizat;
  • Managementul comunitatii;
  • Design grafic dedicat;
  • Promovare online;
  • Optimizare SEO.

Asadar, daca iti doresti ca afacerea ta sa se dezvolte, colaboreaza cu o agentie de publicitate online si obtine succesul pe care business-ul tau il merita! Solicita oferta pentru metode de promovare online, completand formularul de contact, iar noi iti stam la dispozitie cu informatiile dorite!

Hai sa facem cunostinta!

Tags: , , , ,

Distribuie catre prietenii tai:

Articol scris de:

Articole recente

Meniu