fbpx
  1. Acasa
  2. Facebook Ads
  3. Metode de Promovare Online pentru Locatia fizica!
Metode de Promovare Online

Metode de Promovare Online pentru Locatia fizica!

Daca afacerea ta fizica are si un website de prezentare, atunci ai facut primul pas spre online! Iti doresti mai mult trafic si mai multe conversii consistente? Din acest articol vei afla ce metode de promovare online poti adopta pentru atingerea obiectivelor, prin intermediul platformelor social media! Intotdeauna se poate si mai mult. Iata cum!

Metode de Promovare Online chiar daca afacerea activeaza in offline?

Da! In societatea actuale este crucial sa existi in mediul online. Prin intermediul unui website profesional, reclame Facebook si Google este cel mai simplu mod de a ajunge la cat mai multi potentiali clienti. Metode de promovare online sunt o tehnica sigura si eficienta de a construi o comunitate unita in jurul unui brand. Nu toate click-urile din reclame se transforma in conversii, dar iti consolideaza prezenta in mediul online. Astfel informandu-i pe oamenii potriviti despre tine si transformandu-i treptat in clienti fideli.

Care sunt canalele de promovare eficiente si cum sa le alegi?

Asa cum am amintit si in randurile de mai sus, promovarea online poate fi facuta pe două platforme importante:

  • Google: cel mai accesat motor de cautare din intreaga lume;
  • Facebook: o retea sociala care, impreuna cu Instagram, are mai mult de două miliarde de utilizatori la nivel global.

Prin folosirea ambelor platforme, te asiguri ca reclama ta a ajuns la persoanele potrivite. Folosim Google pentru cautarile constiente. In spatele interogarilor exista dorinta utilizatorului de a achizitiona sau de a se informa. Pe Facebook si Instagram, in schimb, trimitem reclame sponsorizate, legate de interactiunile utilizatorilor cu site-urile clientilor.

Folosita inteligent, puterea acestor doua platforme uimitoare poate fi utilizata pentru a aduce utilizatorii exact acolo unde iti doresti: website-ul tau. Acesta nu are rol doar de prezentare ci si de canal de comunicare propriu. Astfel, poti comunica direct cu publicul, prin crearea de continut nou si metode de optimizare SEO. Despre site-ul de prezentare al unei afaceri si ce trebuie acesta sa contina am discutat pe larg si în acest articol.

De cate ori ti s-a intamplat sa accesezi un anume site, iar ulterior sa primesti reclame de la acel business? Acum stii de ce se intampla si, folosind cunostintele dobandite, poti folosi acelasi proces pentru dezvoltarea propriei afaceri.

Metode de Promovare Online cu HOLD Marketing

La HOLD Marketing, incepem metode de promovare online, printr-un research detaliat. Impreuna cu clientii nostri stabilim care sunt obiectivele pe termen scurt, mediu si lung. Apoi, echipa noastra de marketing analizeaza afacerea, ii compara rezultatele cu ale concurentei si la construieste profilul unui client ideal. Intreg procesul este necesar pentru a selecta exact platformele de promovare cat si ce mesaje sa livram.

Principiul divide et impera se poate utiliza si in marketing! Dupa stabilirea detaliilor, strategii nostri transforma obiectivele mari in obiective mai mici, mult mai simplu de atins. Astfel, vei obtine o dezvoltare progresiva. Ca agentie marketing online punem accent pe rezultate, rezultate raportate lunar clientilor nostri, nu doar la sfarsit de campanie.

Toate campaniile online pe care le administram au la baza o palnie de vanzare, cunoscuta in marketing ca funnel. Perfecta pentru interactiunea eficienta cu utilizatorii, ajuta la impartirea intregului proces in mai multe etape. Pentru a obtine rezultatele dorite, este necesar un research detaliat, corespunzator.

 

Hold Marketing Agentie de publicitate - Panline de vanzare Facebook Ads

Fiecare etapa din funnel are reclamele si obiectivele proprii:

Prima etapa este cea de constientizare. In aceasta etapa aducem afacerile clientilor in viata utilizatorilor prin intermediul reclamelor informative si a continutului umoristic. Aici lasam la o parte agresivitatea si nu introducem mesaje call to action care sa sugereze indemnul de a face o achizitie.

Pe cea de-a doua etapa, noi am numit-o etapa de considerare. Cum utilizatorul a vazut reclamele din prima etapa si a interactionat cu ele, inseamna ca i-am starnit interesul fata de business si produse. De aceea, in cadrul acestei etape oferim mai multe detalii despre ce promovam, preturile pe care le aplicam si alte informatii importante.

Cea de-a treia etapa este cea de conversie. Utilizatorii care au raspuns pozitiv pana acum sunt pregatiti sa investeasca in produsele si serviciile oferite. Pentru a-i asigura de calitatea investitiei, folosim imbolduri call to action prin coduri de discount.

In etapa numarul patru ne dorim sa obtinem loialitate. Pentru ca un business sa fie de succes, o singura achizitie nu este suficienta. De aceea, odata ce clientii sunt deja familiarizati cu bunurile si serviciile oferite, trebuie sa ii transformam in clienti loiali. Pentru a-i convinge sa ne ramana aproape, le prezentam bunuri complementare.

Secretul succesului unui astfel de funnel este ca utilizatorii din etapa unu sa nu vada reclame din etapa trei. Trebuie mers din aproape in aproape. Te tenteaza astfel de metode de promovare online? Trimite-ne un mesaj cu specificul companiei tale si itii vom proiecta un funnel personalizat pentru o promovare social media prin Facebook Ads convenabila si eficienta!

Cateva ponturi pentru realizarea unei campanii de promovare reusite

Pentru a castiga noi clienti in offline, trebuie sa le reamintesti de locatia afacerii tale. Evidentiaza adresa si prezinta produsele prin metode de promovare online corespunzatoare. Astfel, oamenii vor putea asocia reclamele virtuale cu realitatea. Porneste campanii de promovare Google si de fidelizare, oferind reduceri celor care ajung la afacere folosind mediul online. Pentru acest gen de campanii  noi avem ca obiective:

  • Apeluri telefonice
  • Vizite webiste
  • Completare formulare

Nu uita nici de Google My Business! Asigura-te ca afacerea ta se afla pe harta Google si oamenii te pot gasi cu usurinta! Este necesar sa livrezi continut de calitate si sa te concentrezi pe optimizare SEO local, o alta actiune care poate fi indeplinita de echipa noastra.

De asemenea, parte a metodelor de promovare online este si monitorizarea! Unele reclame functioneaza, dar altele nu. Din fericire insa, putem tria, alegandu-le doar pe cele mai bune pe baza instrumentelor de analiza furnizate de Google și Facebook. Cu alte cuvinte, reteta succesului este simpla: optimizeaza continuu si testeaza!

Cat costa promovarea online?

Echipa HOLD Marketing – agentie publicitate Craiova a reusit sa obtina pentru clientii sai rezultate mai mult decat satisfacatoare în diverse industrii:

  • medicina: dentist-dana.ro, stomatolog din Craiova cu cea mai mare pagina de Facebook;
  • frumusete: Derma Beauty Craiova;
  • constructii: Casa Bravo – Progopo, cel mai mare depozit de materiale de constructii si in acelasi timp clientul nostru de doi ani de zile.

Daca vrei ca si afacerea ta sa se dezvolte facand parte din portofoliul nostru de clienti, ia legatura cu noi completand formularul de pe pagina de contact! In ceea ce priveste pretul, noi percepem urmatoarele costuri:

  • taxa de set-up a campaniei care se percepe o singura data;
  • bugetul de campanie care merge direct catre Facebook/Google si se taxeaza lunar;
  • comisionul agentiei care depinde de complexitatea serviciilor oferite si se taxează lunar.

Hai sa facem cunostinta!

Tags: , , , ,

Distribuie catre prietenii tai:

Articol scris de:

Articole recente

Meniu