Optimizare SEO magazin online – Cum sa construiesti o retea puternica de Link-Building

Promovare OnlineSEO
Optimizare SEO magazin online

Distribuie acest articol

Abonează-te la newsletter

    Chiar daca creezi articole ce includ informatii pretioase, des accesate, fara o autoritate puternica, nu-ti vor ajuta afacerea sa creasca. Nu este suficient ca informatia oferita sa fie de calitate, pentru ca sa fie citita trebuie sa fie vizibila! Iar pentru ca acest lucru sa se intample, trebuie sa ai optimizare SEO magazin online si sa-ti construiesti o identitate a brand-ului. Acest lucru se obtine printr-o structura puternica de link building, o audienta potrivita pentru procesul de optimizare magazin online si o pozitie de top in algoritmul Google.

    Elemente cheie, deja confirmate de Google, ca fiind factori decisivi in procesul de selectie sunt link-urile si calitatea continutului. Site-urile de incredere vor utiliza link-uri catre alte site-uri de incredere, simbioza “autoritatii” fiind un factor benefic pentru ambele. Pentru a putea identifica cum iti poti obtine o optimizare SEO pentru afacere si cum sa cresti in rank pe Google, continua sa citesti articolul.

    Optimizare SEO Magazin Online – Importanta link-urilor?

    Pe scurt, link-urile sunt legaturile interne si externe ce conduc spre alte pagini de tip HTML. Ambele tipuri sunt extrem de importante pentru procesul de optimizare SEO, insa exista o diferenta. Link-urile interne duc catre alte pagini din site-ul tau, deci poti controla calitatea informatiei care se afla acolo. Link-urile externe duc spre alte pagini din alte site-uri, prin urmare catre informatii a caror calitate nu o poti controla. De aceea este important ca link-urile externe sa duca spre site-uri de incredere, calitative.

    Link-urile interne de pe o pagina impart autoritatea in mod egal intre ele, ajutand pagina sa creasca. Astfel, cu cat o pagina are mai multe link-uri interne, cu atat devine mai importanta. Insa, legaturile nu trebuie puse aleatoriu, haotic, ci trebuie gandite cu grija. Fiecare legatura trebuie sa ofere informatii suplimentare utilizatorilor. Mai mult, link-urile interne trebuie sa fie valide. Astfel, daca vrei sa muti o pagina – fie ca este un proces permanent sau temporar – foloseste redirectionarile potrivite. 

    Autoritate, Incredere, Experienta!

    Ghidul Google pentru rating-ul calitatii include trei puncte focus: autoritate, incredere si experienta. Fara aceste trei puncte focus, algoritmul Google nu “rankeaza” prea sus site-urile. De ce? Intrucat aceste puncte focus sunt pilonii de baza ai sigurantei utilizatorilor. O agentie de publicitate online va livra materialul final cu toate cele trei puncte focus atinse. Rating-ul calitatii a inceput sa capete din ce in ce mai multa amploare. De aceea site-urile care contin “treimea” vor creste si vor evolua odata cu intentia utilizatorului.

    Ce este intentia utilizatorului? Acest aspect se refera la dorinta din spatele cautarii unor informatii pe internet. Pe scurt, este motivul pentru care o persoana deschide motorul de cautare. De cele mai multe ori, acest aspect se rezuma la cautarea de imagini si melodii, cat si de cautarea de informatii suplimentare. Cu cat este mai specific termenul cautarii, cu atat Google va incerca sa satisfaca dorintele cautatorului oferindu-i site-uri ce contin informati legate de cautare.

    Daca te ocupi pe cont propriu de optimizarea seo website atunci principalul tau scop ar trebui sa includa cresterea autoritatii si increderii acordate site-ului. Poti obtine acest aspect prin articole SEO publicate pe blog, cat si prin texte cheie amplasate in web design-ul site-ului. Daca, in schimbi decizi sa lasi grija acestor servicii SEO pe seama specialistilor dintr-o agentie digitala, vei avea mai mult timp sa te ocupi de alte aspecte ale business-ului tau.

    Hold Marketing ofera servicii complete, de tip 360-grade, ce includ optimizare SEO magazin online si livrarea acestuia la cheie, cat si servicii SEO si web design Craiova. Mai mult, daca alegi sa colaborezi cu echipa noastra, vei putea beneficia de intreaga echipa creativa. Iar acest aspect se traduce prin advertoriale SEO, strategii de marketing personalizate pe cerinte cat si creative structurate pe punctele cheie pentru cresterea vizibilitatii.

    Cum poti obtine cele trei puncte focus?

    In primul rand, folosind legaturi externe catre site-uri ce sunt deja de incredere. Acest lucru va spori credibilitatea informatiei prezente pe magazinul tau online. In al doilea rand, te poti folosi de link-ul profilului tau. Ce este reprezinta acest lucru? Intreaga masa de link-uri interne acumulata – fie ca sunt link-uri puse de tine, sau alte site-uri, au creat o legatura spre site-ul tau. Fiind constient de acest aspect pentru optimizare SEO magazin online, vei putea calcula scorul profilului tau.

    Elementele unui Profil “Sanatos”

    Cand link-urile si avantajele oferite de acestea sunt utilizate pentru beneficii proprii si nu pentru beneficile celor din jur, Google observa. Si pedepseste aspru. Este recomandat sa incerci sa pastrezi un profil de link sanatos. Iar pentru a obtine acest lucru, este important sa retii urmatoarele:

    • Link-urile sunt castigate sau primite in scop editorial. Cu cat informatia prezentata este mai interesanta si de importanta ridicata, cu atat vor creste, organic, link-urile catre tine.
    • De preferat sunt link-urile din categorii complementare cu magazinul tau. Nu este recomandat utilizarea de link-uri din arii total opuse pietii tale de desfacere
    • Textul de tip ancora este relevant. Acest gen de text va oferi informatii suplimentare referitoare la tipul paginii pe care doresti sa o construiesti, fara a fi categorizat ca spam.
    • Link-urile potrivite trimit publicul potrivit catre tine. Incearca sa-ti creezi propria retea de legaturi si nu te baza doar pe Google pentru a deveni vizibil.

    Factorul YMYL – Your Money, Your Life – ce reprezinta in traducere libera „banii sau viata”, joaca rol de „centura de siguranta” pentru anumite pagini. Nu toate paginile de pe Google ofera informatie benefica utilizatorilor, unele punand in pericol sanatatea, banii si fericirea celor care le acceseaza. De aceea, Google isi doreste sa ofere nu doar o informatie relevanta, ci si una sigura.

    Concluzie

    Intrebarea “ce este SEO” poate parea simpla, insa raspunsul complex si detaliile aferent pot ocupa mult timp. In special daca incerci sa dai startul procesului de optimizare SEO magazin online pe cont propriu. De aceea, colaborarea cu o agentie SEO este solutia optima! Tu vei avea suficient timp sa te ocupi de alte aspecte ale business-ului tau, iar echipa creativa Hold Marketing iti va oferi calitate! Interesat? Descopera si tu avantajele Hold Marketing!

    Chiar daca creezi articole ce includ informatii pretioase, des accesate, fara o autoritate puternica, nu-ti vor ajuta afacerea sa creasca. Nu este suficient ca informatia oferita sa fie de calitate, pentru ca sa fie citita trebuie sa fie vizibila! Iar pentru ca acest lucru sa se intample, trebuie sa ai optimizare SEO magazin online si sa-ti construiesti o identitate a brand-ului. Acest lucru se obtine printr-o structura puternica de link building, o audienta potrivita pentru procesul de optimizare magazin online si o pozitie de top in algoritmul Google.

    Elemente cheie, deja confirmate de Google, ca fiind factori decisivi in procesul de selectie sunt link-urile si calitatea continutului. Site-urile de incredere vor utiliza link-uri catre alte site-uri de incredere, simbioza “autoritatii” fiind un factor benefic pentru ambele. Pentru a putea identifica cum iti poti obtine o optimizare SEO pentru afacere si cum sa cresti in rank pe Google, continua sa citesti articolul.

    Optimizare SEO Magazin Online – Importanta link-urilor?

    Pe scurt, link-urile sunt legaturile interne si externe ce conduc spre alte pagini de tip HTML. Ambele tipuri sunt extrem de importante pentru procesul de optimizare SEO, insa exista o diferenta. Link-urile interne duc catre alte pagini din site-ul tau, deci poti controla calitatea informatiei care se afla acolo. Link-urile externe duc spre alte pagini din alte site-uri, prin urmare catre informatii a caror calitate nu o poti controla. De aceea este important ca link-urile externe sa duca spre site-uri de incredere, calitative.

    Link-urile interne de pe o pagina impart autoritatea in mod egal intre ele, ajutand pagina sa creasca. Astfel, cu cat o pagina are mai multe link-uri interne, cu atat devine mai importanta. Insa, legaturile nu trebuie puse aleatoriu, haotic, ci trebuie gandite cu grija. Fiecare legatura trebuie sa ofere informatii suplimentare utilizatorilor. Mai mult, link-urile interne trebuie sa fie valide. Astfel, daca vrei sa muti o pagina – fie ca este un proces permanent sau temporar – foloseste redirectionarile potrivite. 

    Autoritate, Incredere, Experienta!

    Ghidul Google pentru rating-ul calitatii include trei puncte focus: autoritate, incredere si experienta. Fara aceste trei puncte focus, algoritmul Google nu “rankeaza” prea sus site-urile. De ce? Intrucat aceste puncte focus sunt pilonii de baza ai sigurantei utilizatorilor. O agentie de publicitate online va livra materialul final cu toate cele trei puncte focus atinse. Rating-ul calitatii a inceput sa capete din ce in ce mai multa amploare. De aceea site-urile care contin “treimea” vor creste si vor evolua odata cu intentia utilizatorului.

    Ce este intentia utilizatorului? Acest aspect se refera la dorinta din spatele cautarii unor informatii pe internet. Pe scurt, este motivul pentru care o persoana deschide motorul de cautare. De cele mai multe ori, acest aspect se rezuma la cautarea de imagini si melodii, cat si de cautarea de informatii suplimentare. Cu cat este mai specific termenul cautarii, cu atat Google va incerca sa satisfaca dorintele cautatorului oferindu-i site-uri ce contin informati legate de cautare.

    Daca te ocupi pe cont propriu de optimizarea seo website atunci principalul tau scop ar trebui sa includa cresterea autoritatii si increderii acordate site-ului. Poti obtine acest aspect prin articole SEO publicate pe blog, cat si prin texte cheie amplasate in web design-ul site-ului. Daca, in schimbi decizi sa lasi grija acestor servicii SEO pe seama specialistilor dintr-o agentie digitala, vei avea mai mult timp sa te ocupi de alte aspecte ale business-ului tau.

    Hold Marketing ofera servicii complete, de tip 360-grade, ce includ optimizare SEO magazin online si livrarea acestuia la cheie, cat si servicii SEO si web design Craiova. Mai mult, daca alegi sa colaborezi cu echipa noastra, vei putea beneficia de intreaga echipa creativa. Iar acest aspect se traduce prin advertoriale SEO, strategii de marketing personalizate pe cerinte cat si creative structurate pe punctele cheie pentru cresterea vizibilitatii.

    Cum poti obtine cele trei puncte focus?

    In primul rand, folosind legaturi externe catre site-uri ce sunt deja de incredere. Acest lucru va spori credibilitatea informatiei prezente pe magazinul tau online. In al doilea rand, te poti folosi de link-ul profilului tau. Ce este reprezinta acest lucru? Intreaga masa de link-uri interne acumulata – fie ca sunt link-uri puse de tine, sau alte site-uri, au creat o legatura spre site-ul tau. Fiind constient de acest aspect pentru optimizare SEO magazin online, vei putea calcula scorul profilului tau.

    Elementele unui Profil “Sanatos”

    Cand link-urile si avantajele oferite de acestea sunt utilizate pentru beneficii proprii si nu pentru beneficile celor din jur, Google observa. Si pedepseste aspru. Este recomandat sa incerci sa pastrezi un profil de link sanatos. Iar pentru a obtine acest lucru, este important sa retii urmatoarele:

    • Link-urile sunt castigate sau primite in scop editorial. Cu cat informatia prezentata este mai interesanta si de importanta ridicata, cu atat vor creste, organic, link-urile catre tine.
    • De preferat sunt link-urile din categorii complementare cu magazinul tau. Nu este recomandat utilizarea de link-uri din arii total opuse pietii tale de desfacere
    • Textul de tip ancora este relevant. Acest gen de text va oferi informatii suplimentare referitoare la tipul paginii pe care doresti sa o construiesti, fara a fi categorizat ca spam.
    • Link-urile potrivite trimit publicul potrivit catre tine. Incearca sa-ti creezi propria retea de legaturi si nu te baza doar pe Google pentru a deveni vizibil.

    Factorul YMYL – Your Money, Your Life – ce reprezinta in traducere libera „banii sau viata”, joaca rol de „centura de siguranta” pentru anumite pagini. Nu toate paginile de pe Google ofera informatie benefica utilizatorilor, unele punand in pericol sanatatea, banii si fericirea celor care le acceseaza. De aceea, Google isi doreste sa ofere nu doar o informatie relevanta, ci si una sigura.

    Concluzie

    Intrebarea “ce este SEO” poate parea simpla, insa raspunsul complex si detaliile aferent pot ocupa mult timp. In special daca incerci sa dai startul procesului de optimizare SEO magazin online pe cont propriu. De aceea, colaborarea cu o agentie SEO este solutia optima! Tu vei avea suficient timp sa te ocupi de alte aspecte ale business-ului tau, iar echipa creativa Hold Marketing iti va oferi calitate! Interesat? Descopera si tu avantajele Hold Marketing!

    Distribuie acest articol

    Abonează-te la newsletter

      Sfaturi și trucuri de pe blogul nostru