Optimizare Site – Cum sa iti maresti traficul pe site-ul tau

E-commercePromovare OnlineSEO
optimizare site

Migrarea afacerii tale in lumea digitala este un pas inainte, un pas spre un nou inceput. Insa pentru a pasi cu dreptul, trebuie sa fii constient de toate aspectele pe care le presupune acesta noua plaja de oportunitati pentru afacerea ta online. Unul dintre cele mai importante aspecte, il presupune prezenta business-ului tau in mediul digital, si audienta pe care o atragi si o construiesti, dar si optimizare site.

Desi poate parea usor, este un proces detaliat si elaborat, de care trebuie sa te ocupi temeinic pentru a avea parte de rezultatul dorit. Dar stai fara grija, echipa Hold Marketing, agentie de publicitate Craiova, iti vine in ajutor cu sfaturile de care ai nevoie!

1. Anunta-ti prezenta online!

Metodele de a te lansa cu succes in mediul online sunt multiple, insa noi ti le vom prezenta pe cele mai importante, cele care nu ar trebui sa lipseasca din strategia afacerii tale:

  • Cautare platita – sau publicitatea platita, este de impact, are efect imediat si ajuta la cresterea vizibilitatii afacerii tale. Dar nu trebuie sa platesti o suma exagerata pentru a obtine efectul dorit! Afla cum te poate ajuta o agentie SEO sa reduci costurile!
  • Publicitate pe canalele social media– nu neglija impactul pe care il au retelele de socializare. Facebook, Instagram, YouTube etc. au milioane de utilizatori, cu milioane de vizualizari zilnice. Fa-ti prezenta vizibila si acolo!
  • Constanta ajustare a strategiilor– nu adopta doar o singura strategie. Chiar daca a fost de succes, chiar daca ti-a adus rezultatele dorite, nu o lasa sa stagneze. Gandeste-te cum o poti imbunatatii constant. Vino cu continut si idei noi, fresh!
  • Cautarea si targetarea cuvintelor cheie cu prioritate ridicata – pentru a atrage publicul corect, trebuie sa folosesti cuvintele corecte. Care sunt cele mai frecvent cautate cuvinte si sintagme? Cauta si descopera-le, apoi foloseste-le inteligent si ofera informatii relevante clientilor tai.

2. Combina si Mixeaza!

Blog-ul campaniei tale contine articole atractive, dar nu capteaza publicul adecvat? Incearca sa variezi formatul si lungimea continutului. Nu crea toate articolele pe acelasi format, pe acelasi tipar de tonalitate si atmosfera. Combina, mixeaza si imbunatateste stilul articolelor tale. Mai mult, incearca sa nu le pastrezi pe toate de aceasi dimensiune. Daca unul dintre ele are cuvinte mai putine, incearca sa-l creezi pe urmatorul cu mai multe cuvinte.

3. Titluri Irezistibil de Atractive

Odata ce continutul a fost reactualizat, imbunatatit, trebuie sa-i conferi un titlu pe masura. Titlul este elementul cel mai important! Fara un titlu potrivit, fara un titlu care sa atraga atentia cititorilor, articolul nu va fi citit. Deci, asigura-te ca titlurile tale sunt atractive, pe subiect, si ofera informatii de nerefuzat!

4. Optimizare Site

Nu uita de serviciile de optimizare site SEO! SEO, in special SEO on-page, este extrem de important pentru optimizare site. Asigura-te ca link-urile interne duc spre continut relevant, si ca functioneaza la capacitate maxima. Daca exista legaturi rupte, care sunt neoptimizate de o perioada lunga de timp, reactualizeaza-le sau scapa de ele.

De asemenea, verifica imaginile si textul corespunzator. Se potrivesc cu articolul tau? Cat de repede se incarca? Ingreuneaza incarcarea site-ului tau? Mai mult, nu uita de descrierile si titlurile meta. Afisate deseori in sectiunea paginii, ele sunt primele informatii pe care viitorii clienti le vor obtine despre tine si afacerea ta, la o prima utilizare a motorului de cautare. Foloseste cuvinte cheie importante, asigura-te ca descrierea si textul sunt de lungimea potrivita, si adauga si numele brand-ului tau. Redacteaza-le intr-un mod atractiv si unic, special personalizat pentru afacerea ta.

5. Marketing prin email

O alta metoda de a-i oferi afacerii tale vizibilitatea necesara este folosirea campaniei de marketing prin email. Pentru o campanie de acest fel sa fie de succes, trebuie sa tii cont de frecventa pe care email-urile tale o au. Nu “bombarda” clientii cu o multime de mail-uri intr-o singura zi. Ofera-le un friendly reminder cu noile promotii si produse.

6. Site Responsive, Usor Adaptabil

Ce tip de web design folosesti pentru business-ul tau? Cum in prezent multe persoane acceseaza site-urile si de pe telefon, este important ca website-ul tau de prezentare sa fie usor de vizualizat, complet responsive si pentru mobil. Poate clientii tai doresc sa achizitioneze produsele cand nu se afla in fata unui monitor, sau poate doar doresc sa se informeze referitor la serviciile oferite. Indiferent de optiune, ei trebuie sa primeasca informatiile dorite intr-un mod lizibil si user-friendly.

Alt aspect ce nu ar trebui sa treaca neverificat, este viteza de incarcare. Cat de repede se incarca website-ul tau cand este accesat? Cu cat este mai rapid, cu atat este mai bine cotat de algoritmul Google. Deci, incearca sa-l pastrezi sub 2.5 secunde.

Mai mult, pastreaza o comunicare constanta cu clientii tai. Dezvolta o comunitate pentru cei care-ti prefera serviciile. Ofera-le un spatiu virtual unde sa poata comunica unii cu altii, sau sa-ti adreseze intrebari direct tie. Deschide un forum, sau implica-te in comentariile de pe social media, in special Facebook.

Concluzie

Intreg procesul de optimizare web design pentru afacerea ta contine multe detalii la care trebuie sa fii atent, cat si multe aspecte ce trebuie verificate constant. De multe ori, nu ai timpul necesar pentru a te imparti peste tot. De aceea, agentia de optimizare site SEO Craiova, Hold Marketing iti vine in ajutor! Serviciile noastre sunt de tip 360 grade, ceea ce se traduce prin servcii complete de web design Craiova, logo design, cat si promovare online folosind Google Ads si Facebook Ads. Unde ne gasesti? Direct pe site-ul nostru! Completeaza formularul, iar un specialist te va contacta in cel mai scurt timp cu o oferta personalizata!

Distribuie acest articol

Abonează-te la newsletter

    Sfaturi si trucuri de pe blogul nostru