
optimizarea ratei de conversie
Profită la maxim de traficul tău alături de o agenție de digital marketing.
Metodologia noastră CRO se bazează pe cercetare și analiza datelor. Acest lucru asigură că toate ipotezele de testare cu care venim pentru site-ul tău nu sunt presupuneri și au cele mai bune șanse de succes. De asemenea, folosim serviciile de Paid Media ca o abordare integrată pentru a descoperi intenția și așteptările utilizatorilor.
Avem nivelul de expertiză necesar în optimizarea ratei de conversie, astfel încât să îți ajutăm afacerea să se dezvolte. Specialiștii din echipa noastră pot ajuta la remedierea problemelor, care ar fi putut apărea după implementarea unui nou site web, sau cele rezultate din experiența utilizatorilor. Experții noștri vor lucra cu tine pentru a identifica problemele, pentru a afla ce cred utilizatorii despre site-ul tău și pentru a-ti cunoaște afacerea, astfel încât să te ajută să crești rata de conversie.
Testarea noastră A/B se concentrează pe conceperea unei pagini web care să facă o conversie mai bună, din punct de vedere statistic. Ipotezele noastre de testare sunt cercetate amănunțit, crescând șansele de succes. Când este găsit un câștigător, poți fi sigur că modificările pe care le faci site-ului tău live vor funcționa bine pentru utilizatorii tăi.
Dacă cheltui bugete mari de promovare și nu investesti în optimizarea ratei de conversie (CRO), atunci este posibil să nu obții cel mai bun ROI (Return On Investment) din campaniile tale. Investind în servicii CRO, și optimizându-ți site-ul, poți face ca traficul tău existent să aducă mai multe conversii, permițând utilizatorilor să convertească mai ușor și mai devreme în călătoria lor de cumpărare.
Lucrând cu HOLD Marketing ca agenție CRO, vei beneficia de specialiștii noștri care au ani de experiență și expertiză în digital. Vom colabora cu tine pentru a descoperi zonele site-ului care generează pierderi de trafic și vom testa modalități de a le îmbunătăți, ajutând la maximizarea rentabilității cheltuielilor de marketing.
CRO ar trebui să fie o constantă în strategia ta de marketing digital, ajutând să le ofere clienților cea mai bună experiență de utilizator și menținându-te în fața concurenților tăi. Folosind tehnicile noastre de cercetare și analiză personalizate, putem testa idei noi bazate pe date și informații despre utilizatori, oferindu-ți cele mai bune șanse de a teste ale campaniilor A/B.
Suntem o companie de optimizare a ratei de conversie încercată și testată de clienți din întreaga lume, oferind consultanță de specialitate unora dintre cele mai cunoscute brand-uri. Serviciile noastre CRO au ajutat o gamă largă de afaceri, de la magazine online, la firme de avocatură. Ai încredere în noi pentru a te ajuta să profiti la maxim de traficul existent și să crești conversiile în zonele cheie ale site-ului tău.
În calitate de agenție CRO, lucrăm cu furnizori de tehnologie lideri în industrie, inclusiv VWO și HotJar, oferindu-ne acces la cea mai recentă tehnologie pentru a fi implementată pe site-ul tău, gata pentru cercetare și testare A/B.
Adoptăm o abordare științifică a serviciilor noastre CRO, iar instrumentele pe care le folosim ne permit să urmărim impactul modificărilor pe care le facem site-ului tău.
Pentru noi nu este vorba doar despre schimbarea culorii butonului „cumpără acum” și așteptarea rezultatelor. Echipa noastră are o mare experiență în tehnicile care îndepărtează presupunerile și folosesc informațiile pe care le obținem din cercetare pentru a documenta experimențele pe care urmează să le facem.
Vei putea vedea ce rezultate obține fiecare test pe care îl facem pe site-ul tău pentru optimizarea ratei de conversie. În calitate de agenție de digital marketing, te vom ajuta, de asemenea, să înțelegi cum impactează aceste teste, ratele de conversie.
Contactează-ne astăzi pentru a afla cum te putem ajuta să-ți îmbunătățești rata de conversie și să obții mai mult trafic pe site-ul tău.
Indiferent de tipul de test pe care îl executăm, timpul de rulare este o necunoscută și depinde de două lucruri: numărul de utilizatori și cantitatea de modificare a variațiilor. Unele teste durează zile, altele durează luni. Pentru a face testele cât mai repede posibil, orice ipoteză ar trebui să fie bine cercetată și ar trebui să fie o schimbare suficient de mare în comparație cu site-ul actual pentru a genera o diferență în rezultat. În plus, cu cât avem mai mult trafic, cu atât mai mulți utilizatori pot adăuga date la test, astfel încât acesta ajunge la o concluzie mai rapid.
Nu, testele A/B rulează pe aceeași adresă URL și orice modificări aduse variației se fac rapid, astfel încât să nu se duplice conținutul. Google are, de asemenea, propria sa platformă de testare A/B, care nu ar exista dacă testarea ar afecta clasamentele organice. Dacă efectuam un A/B test pe o altă adresă URL, putem întâmpina probleme, deoarece testele de adrese URL împărțite rulează pe adrese URL diferite, de exemplu – exemplu.ro/varianta1 și exemplu.ro/varianta2. Pe noua adresă URL exemplu.ro/varianta2, ar trebui să adăugam o etichetă canonică (rel=canonical href=“exemplu.ro/varianta2″), astfel încât roboții să știe ce versiune să indexeze. Sfaturi complete în funcție de constrângerile tehnice ale site-ului tău sunt oferite ca parte a consultanței noastre.
O variație de succes este măsurată față de versiunea de bază a site-ului folosind o metodologie Bayesiană. Aceasta reprezintă actualizarea probabilității ca o variație să aibă succes, sau eșec, pe măsură ce devin disponibile mai multe date (adică mai mulți utilizatori trec prin test). Cifra pe care căutăm să o atingem este de 90% semnificație statistică, așa că suntem 90% siguri că noua versiune va funcționa mai bine decât versiunea de bază.
Software-ul de testare CRO înseamnă că se adaugă JavaScript suplimentar pe site-ul tău. Cu toate acestea, el este, de obicei, încărcat în mod asincron, ceea ce înseamnă că nu blochează descărcarea altor active în browser, sau redarea elementelor pe care clienții tăi le pot vedea. Ca parte a ofertei CRO a HOLD Marketing, efectuăm și audituri de viteză pentru a-ți optimiza site-ul, astfel încât să se încarce cât mai rapid posibil.
Platforma noastră de testare preferată, VWO, este pe deplin conformă GDPR și ascunde toate datele de completare a formularelor/apăsările de taste din rapoarte și înregistrări ale sesiunilor. Niciun utilizator nu este identificabil și ultimul octet al IP-ului utilizatorilor nu este stocat.