CUM FACEM CRO (Conversion Rate Optimization)?
Metodologia și procesul nostru
Abordarea noastră față de CRO (Conversion Rate Optimization) este una centrată pe utilizator și funcționează cu campaniile tale existente de achiziție de trafic. CRO este un instrument puternic atunci când este aplicat corect și îmbunătățit cu ajutorul activitatii tale de Paid Media.
În calitate de agenție CRO, avem o metodologie rafinată pentru optimizarea ratei de conversie. Abordarea noastră este una bazată pe cercetare, eliminând presupunerile și luând decizii bazate pe date și informații despre utilizator.

O mică creștere a ratei de conversie poate însemna o creștere mare a veniturilor
Iată câteva dintre modurile în care te putem ajuta să realizezi acest lucru:

Poate fi foarte tentant să treci imediat la testare pe baza sentimentelor sau experienței anterioare.
Această abordare ne-ar da rezultate foarte diferite. Testarea noastră se bazează pe ipoteze bine fundamentate din datele pe care le-am colectat și analizat. Procesul se bazează pe experiența derulării a 100 de teste și pe rata de succes a acestora.
Folosind un software de top în industrie, putem implementa noi experiențe, într-un procent din baza ta de utilizatori, și putem vedea cum se compară cu versiunea originală. Un test este declarat câștigător numai odată ce suntem 90% siguri că este versiunea mai bună. Câștigand sau pierzând, vom învăța și îmbunătăți site-ul tău în mod iterativ și vom crește rentabilitatea investiției.
O parte a CRO lucrează cu canalele de achiziție pentru a vedea cum se obține trafic, dar și prin ce metode și cuvinte cheie.
Acest lucru ne permite să ne formăm o imagine a intenției utilizatorului pe care apoi o putem deservi mai bine prin testare A/B.
