Nu am putea fi mai fericiti fara HOLD Marketing. Implicarea lor fata de succesul nostru, impreuna cu solutiile bazate pe date si cunostintele lor profunde in marketing, ne-au ajutat sa obtinem cele mai bune rezultate.
agenție paid media
Echipa noastră este structurată astfel încât să includă, atât specialiști în digital marketing, cât și analiști de business, pentru a ne asigura că suntem bine echipați pentru a face față oricărei provocări care ni se prezintă. Folosim informații bazate pe date, împreună cu o combinație de tehnologie și creativitate, pentru a conduce campanii de înaltă performanță, care fac o diferență reală pentru partenerii noștri.
Lucrăm fără încetare pentru a obține cea mai bună creștere posibilă pentru clienții noștri, în toate zonele de Paid Media: search, social, display și video.
Suntem specialiști în crearea de campanii de înaltă performanță pentru Cumpărături (Shopping), în Rețeaua de căutare (Search), Rețeaua de display (Display) și Video (YouTube). Echipa noastră folosește o combinație de tehnologii și creativitate pentru a obține o vizibilitate sporită și mai multe vânzări, la un cost per achizitie (CPA) profitabil.
Acoperirea aproape universală a rețelelor sociale permite companiilor să ajungă la utilizatori foarte bine targetați, prin reclame personalizate, și să îi convingă să acționeze.
Echipa noastră de experți a fost recunoscută, pe scară largă, pentru capacitatea de a genera rate de conversie mai mari și sume CPA pentru Cumpărături Google mai profitabile, chiar și în sectoarele cele mai competitive.
Avem în echipă specialiști seniori cu o experiență in digital de peste 15 ani. Îți putem pune la dispozitie know how-ul specialiștilor nostri PPC, al analiștilor de business, dar și al colegilor din departamentul de Analiză Date, pentru a putea crește randamentul echipei tale interne de marketing.
Conform ultimului studiu YouTube, 1 din 3 utilizatori au afirmat ca au cumparat un produs dupa ce l-au descoperit prin intermediul YouTube. Promovarea video te ajută să obții nivelul de vizibilitate pe care îl meriți.
Obținem plasări online strategice și afișăm afacerea ta catre un public bine targetat, prin intermediul rețelei de publicitate contextuală Google, Rețeaua de Display Google, dar și YouTube.
Nu am putea fi mai fericiti fara HOLD Marketing. Implicarea lor fata de succesul nostru, impreuna cu solutiile bazate pe date si cunostintele lor profunde in marketing, ne-au ajutat sa obtinem cele mai bune rezultate.
Implicare, seriozitate, profesionalism. Îmi place că sunt activi și caută mereu îmbunătățirea rezultatelor. Cu o așa colaborare te poți ocupa mai bine de alte aspecte care țin de administrarea afacerii și ai în același timp marketing performant. Comunicarea, deschiderea sunt calitățile pe care le apreciez cel mai mult pentru că ajută atât atunci când începi colaborarea cu ei, cât și mai departe.
Din punctul meu de vedere, punctele forte ale agenției sunt reprezentate de faptul că specialistul este foarte bun profesional și răspunde foarte prompt la toate solicitările.
Suntem mândri de rezultatele excelente pe care le obținem pentru clienții noștri și avem numeroase premii, recenzii și acreditări din industrie. Suntem Google Partner, dar și recunoscuți ca membri calificați în Programul Meta Business Partner by Facebook.
Paid Media este un termen umbrelă care se referă la orice tip de publicitate online plătită. În practică, aceasta ar putea include PPC (reclame plătite de căutare și afișare), publicitate video și publicitate plătită în rețelele sociale. HOLD Marketing gestionează cu succes cheltuielile în întregul mix de media plătite, de la prospectarea unor audiențe reci până la audientele warm & hot.
Da. Echipa de specialiști de digital marketing de la HOLD Marketing are experiență într-o mare varietate de platforme publicitare de social media, inclusiv Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest, WhatsApp, Snapchat și mai nou TikTok.
Vom colabora cu tine pentru a identifica ce platformă – sau combinația de platforme – îți va oferi cele mai bune rezultate pentru afacerea ta.
Publicitatea plătită în rețelele sociale media permite afacerilor să ajungă la clienți potențiali prin opțiuni de targetare foarte complexe, asigurându-se că anunțurile tale sunt afișate utilizatorilor relevanți. De obicei, targetarea se bazează pe atributele specifice publicului pe care platforma le are la dispoziție, cum ar fi datele demografice și interesele. În comparație cu publicitatea PPC, pentru a avea o promovare de succes pe social media, aceasta se bazează pe un mix de prospectare (audiente reci) și retargeting pentru a oferi un ROI (Return On Investment) profitabil.