PROGRAMMATIC ADS

Crește impactul în online cu o agenție de publicitate expertă în Programmatic Ads.

Când a fost ultima oară când o reclama ți-a atras cu adevărat atenția? Majoritatea reclamelor online nu reusesc sa se diferentieze din multime. Sunt fie irelevante, fie neinteresante, fie intruzive. Prin programmatic echipa noastra acorda timpul necesar pentru a iti intelege afacerea si dorintele publicului tau, pentru a putea desena creatii vizuale care captiveaza, patrund si raman in mintea utilizatorilor.

Prin colaborarea cu o agenție de publicitate programmatic precum Hold, vei avea acces la cei mai buni specialiști din industrie când vine vorba de automatizarea reclamelor online. Vezi aici echipa noastra de +150 de specialisti.

Acoperire full funnel

Avem in portofoliu, platformele perfecte pentru a iti ajuta brandul sa genereze noi clienti și să atingă orice obiectiv. Vrei să te remarci din multime si să creezi conexiuni puternice cu publicul tău? Trimite-ne un mesaj și vom fi bucuroși să te ajutam.

Ai acces la si mai multi utilizatori

Ecosistemul se schimbă, tot mai multe platforme își asumă roluri din ce în ce mai importante în publicitate și oferă o alternativă uimitoare pentru „duopolul” tehnologiei publicitare.

Îți punem la dispoziție o gamă vastă de soluții creative pentru a explora universuri noi și mai captivante.

Sursă | Date publice pentru România, 2022, panouri de publicitate și date interne.

Creativitatea primeaza

Creativitatea este cel mai important aspect al campaniei, fie că este vorba de video, audio sau vizual. Pe măsură ce ne adaptăm la schimbările în capacitățile de segmentare, aceasta va fi un factor constant și definitoriu în succesul sau eșecul campaniei tale.

Conform Ipsos, 75% din impactul unui anunț este determinat de calitatea creativă. De aceea, la Hold investim în mod continuu în capacitățile noastre creative pentru a oferi experiențe excepționale, create cu scopul de a acoperi multiple canale de comunicare.

Creativitatea are nevoie de context.

Pentru a obține rezultate, ne anajam sa iti intelegem business-ul, publicul țintă și obiectivele pe termen lung. Lucrăm cu tine pentru a defini și implementa o strategie programmatic care combină mesaje creative personalizate cu insights detaliate despre audiență. Ceea ce ne diferențiază de alte agenții este faptul ca utilizam declanșatoare de date foarte specifice pentru a atinge publicul tău țintă în momentele și locurile potrivite.

Abordarea noastra pentru Programmatic Ads

Ca o agenție specializată în Programmatic, putem atinge un public mare (potrivit cu audienta ta) prin intermediul unei tehnologii de top care acoperă plasamente: display (banners), video și audio, pe multiple rețele de publicitate.

Pentru a proteja imaginea brandului tau, aplicăm măsuri stricte de securitate a brandului pentru a preveni afișarea reclamelor tale în locuri unde nu dorești să fie văzute.

Vi avea acces la expertiza HOLD Marketing, de la strategie și planificare la creație și execuție programatică. De asemenea, lucrăm cu o viziune holistică transversală a canalelor, pentru a ne asigura că strategia ta programatică se aliniază cu mixul tău mai larg de canale.

În scopul transparenței, vei avea acces la platforma de „demand side” (DSP), impreuna cu rapoarte suplimentare pentru a oferi insighturi despre performanță. Nu adăugăm niciun adaos comercial la costurile platformelor.

Insights

Vom aduna date de la third-parties, impreuna cu datele noastre proprii și le vom transforma în insighturi semnificative pentru a înțelege nevoile publicului tău și site-urile unde acestia petrec timp.

Strategie

Brandul tau poate avea mai multe audiențe țintă în funcție de gama de produse și servicii pe care le oferă. Pentru a te asigura că mesajul tău este țintit și personalizat, vom grupa audiențele tale țintă în profile pentru a crea mesaje care rezonază cu diferiți clienți și îi determină să acționeze.

Creativitatea primeaza

Utilizând expertiza noastră creativă înseamnă că ai control asupra creației tale de la început până la sfârșit. Noi creăm materiale creative care respectă identitatea brandului, sunt atrăgătoare, memorabile și, cel mai important, se remarca din multime și atrag atenția.

Implementare

Suntem neutri din punct de vedere tehnologic, alegând cea mai bună tehnologie pentru a te ajuta să îți atingi obiectivele și folosind algoritmi eficienți conduși de date pentru a valorifica tehnologia, a reduce costurile și a maximiza randamentul investiției tale media.

Optimizare

Pentru cele mai bune rezultate, campaniile tale sunt optimizate în timp real, iar algoritmii de licitare personalizați asigură că se obține eficiența maximă în îndeplinirea obiectivelor.

Raportare

Panourile noastre de raportare personalizate îți oferă acces transparent 24/7 la performanța campaniei. Poți utiliza aceste date pentru a gestiona bugetul, performanța și impactul pe care il au campaniile in business-ul tau.

Ce este promovarea de tip Programmatic?

Campaniile de publicitate Programmatic, administrate de echipa noastră de experți în Paid Media, permit companiilor să ajungă la noi audiențe pe baza intereselor lor, a istoricului de navigare și a datelor demografice. Prin partenerii noștri tehnologici, oferim campanii potrivite pentru toate dimensiunile de buget, cu taxe și raportare transparentă.

Afișarea de tip Programmatic este un instrument de cumpărare a publicului care utilizează licitarea în timp real (RTB) pentru a ajuta agențiile de publicitate să transmită mesajul publicitar potrivit, clientului potrivit, la momentul potrivit. Este ideal pentru afacerile care știu la cine doresc să ajungă și au nevoie de o platformă pentru a-și viza potențialii clienți la un nivel super-granular.

Folosind segmente relevante de date mari, disponibile prin intermediul platformelor de tip Programmatic, agențiile de publicitate pot viza clienții potențiali în mod individual, cu anunțuri grafice relevante. Această capacitate de targetare supra-alimentată îți permite să găsesti clienți existenți și noi în funcție de cine sunt aceștia, care sunt interesele lor și cât de probabil sunt ca aceștia să facă conversii.

Campaniile de tip Programmatic rulează pe platforme la cerere (DSP), care ajută agențiile de publicitate să decidă ce afișări publicitare să cumpere. Procesul de licitare este similar cu Google AdWords, dar agențiile de publicitate licitează pentru afișările de anunțuri mai mult decât pentru click-uri. Apoi, DSP folosește aceste sume licitate pentru a afișa reclame publicului vizat, de pe site-urile alese de tine, oferindu-ți control deplin asupra locului în care sunt plasate anunțurile tale.

Programmatic Display

79%

din toate cheltuielile publicitare din UK sunt reprezentate de Programmatic (conform eMarketer)

2/3

din vânzările generate, atât de afișările pe dispozitive mobile, cât și de videoclipuri mobile sunt tranzacționate folosind metode Programmatic (conform PwC Digital Adspend)

4.52bn €

reprezintă totalul cheltuielilor publicitare anuale în campaniile Programmatic (conform Marketing Week)

Planificarea campaniilor Programmatic

Generăm și utilizăm date primare de calitate și cumpărăm date premium de la unii dintre cei mai buni furnizori de date din lume, pentru a ne asigura că publicul potrivit va primi mesajul potrivit și va converti.

Acolo unde promovare de tip Programmatic nu este potrivită, sau dacă ești interesat să faci un test, te putem sfătui să cumperi direct pe un model CPC prin Rețeaua de Display Google, sau prin rețelele sociale. Astfel, economisești si taxele impuse de furnizori. Apoi, odată ce testul a fost efectuat cu succes si ai nevoie de o targetare si mai detaliată, trecem la suita puternică de instrumente de licitare și trafic în timp real (Criteo, RTB House, etc.)

Pentru mai multe informatii despre programmatic ads si cum folosim noi aceste platforme de native advertising, discută cu echipa noastră.