Promovare pe instagram ads
Obțineți rezultate excelente prin promovarea pe Instagram.
Dacă doresti să ajungi cu campaniile tale vizuale la un public larg, atunci publicitatea pe Instagram este pentru tine.

Promovarea pe Instagram
Instagram este una dintre rețelele de social media cu cea mai rapidă creștere, unde utilizatorii tind să acorde atenție mai multor brand-uri în comparație cu orice altă rețea socială.
Instagram este deținut de Meta, care deține și Facebook – cu asta vine o targetare puternică a publicului. Mărește-ți publicul cu campanii vizuale – convertește vizitatorii unici ai site-ului web în clienți recurenti, țințindu-i cu anunțuri dinamice pentru produse.
Pentru detalii complete despre funcțiile de publicitate plătită ale Instagram, consultă serviciul nostru de promovare pe Facebook Ads.
HOLD Marketing este mândră să fie recunoscut ca membru calificat în Programul Meta Business Partner.


Campanii integrate de promovare pe Instagram.
Reclamele pe Instagram sunt eficiente atunci când sunt rulate singure, dar au rezultate și mai bune atunci când sunt combinate cu alte canale sociale sau digitale. Indiferent dacă alegi să lucrezi cu noi pentru toate activitățile tale de marketing digital, sau doar pentru un domeniu, vom identifica oportunități multi-channel oriunde putem.
Crearea mai multor puncte de contact pe platforme va ghida clienții pe canalul de vânzări – poți alege să rulezi Instagram Ads pentru a construi un public și apoi să convertesti acel public cu campanii pe Google Ads. Sau de ce să nu folosesti reclamele Instagram Story pentru a prezenta o altă latură a afacerii tale oamenilor care au interactionat cu anunțurile tale pe LinkedIn?
Ce afaceri beneficiază de publicitatea pe Instagram?
Cu baza largă de utilizatori a Instagram reclamele oferă valoare pentru multe companii. Brand-urile B2C „instagramabile” au rezultate bune – iar conținutul vizual puternic este o necesitate, dacă doresti să obții rezultate reale.
De la bunuri de larg consum B2C la servicii B2B, multe industrii văd cele mai bune rate de click de la Instagram în comparație cu orice altă platformă.
Dacă produsul sau serviciul tău este foarte nișat, publicitatea pe Instagram ar trebui totuși luată în considerare pentru remarketing ca parte a strategiei tale de Paid Media.
