Promovare pe pinterest
Conectează-te cu clienții într-o manieră deschisă.
Pinterest este o platformă pe care utilizatorii merg atunci când sunt gata să descopere idei noi, să planifice și să facă achiziții. Publicitatea plătită poate crește gradul de cunoaștere al afacerii, prin conectarea din timp cu utilizatorii în călătoria lor către achiziția finală.

Promovarea pe Pinterest
Pinterest nu este excelent doar pentru conștientizarea afacerii – 55% dintre oameni folosesc platforma cu intenția de a face o achiziție. Anunțurile plătite pot transforma considerația în acțiune, țintind utilizatorii atunci când iau o decizie de cumpărare.
Pinterest oferă unele dintre cele mai detaliate opțiuni de targetare în funcție de interese. Poți, de asemenea, să stratifici acest lucru cu targetarea prin cuvinte cheie. Cele mai multe căutări pe Pinterest sunt fără brand, așa că aceasta este o șansă de a genera trafic valoros cu o concurență mai scăzută în comparație cu PPC.
Combină acest lucru cu sistemul de anunțuri Pinterest care se îmbunătățește rapid, care oferă acum opțiuni de targetare și capacități creative pentru a rivaliza cu Facebook, și vei avea o oportunitate grozavă de a crește rentabilitatea investiției.
Ce afaceri beneficiază de publicitatea pe Pinterest?
Am testat publicitatea Pinterest pentru o gamă largă de clienți – și am găsit cel mai mare succes pentru magazinele online cu campanii B2C. Brand-urile care pot atinge interesele pentru casă, frumusețe, mâncare și modă au rezultate deosebit de bune.
Asta nu înseamnă că sunt doar acele tipuri de business au un loc pe Pinterest – te vom sfătui cu plăcere dacă există o oportunitate potențială aici pentru afacerea ta. Utilizarea platformei tinde să crească în jurul tendințelor sezoniere, dar atinge vârfuri și în funcție de evenimentele individuale de viață, cum ar fi logodna, nunta sau botezul. Dacă acest lucru se potrivește cu tendințele din afacerea ta, atunci publicitatea Pinterest ar putea face parte din strategia ta de Paid Media.
