Promovare pe TikTok
Mergi cu reclamele video acolo unde tinerii petrec cel mai mult timp.
Nimic nu este preluat ca TikTok. Creșterea fulgerătoare a utilizatorilor foarte implicați înseamnă că reclamele TikTok sunt cu siguranță ceva de luat în considerare în mixul tău de marketing. Este încă o platformă nouă în comparație cu Facebook, Twitter și Instagram – și cu aceasta vin punctele forte și punctele slabe.

Cum funcționează TikTok?
Platforma se schimbă rapid. Iată ce trebuie să știi:
TikTok este o platformă de promovare Self-Service
TikTok a lansat optiunea de reclame plătite în 2019, cu toate acestea, inițial a fost un serviciu gestionat și a necesitat reprezentanți aprobați pentru a difuza anunțuri. Lipsa de control a dezactivat mulți agenți de publicitate și agenții, cu toate acestea, anunțurile cu Self-Service sunt acum disponibile, împreună cu Conturi de Business, Pixeli și majoritatea funcțiilor cheie la care te-ai aștepta de la o platformă socială plătită.
Opțiuni de targetare
Opțiunile de targetare a publicității TikTok devin din ce în ce mai complexe pe măsură ce serviciul crește. Filtrele de targetare îți permit să incluzi/excluzi în funcție de vârstă, sex, locație, interese și asemănări. De asemenea, poți utiliza propriile liste de targetare (de exemplu, baza de date de e-mail) dacă ai aceste materiale. Pixelul TikTok este disponibil pentru a construi o audiență de vizitatori ai site-ului web și pentru a monitoriza interacțiunile site-ului post-click, cum ar fi achizițiile.
Costurile de publicitate TikTok
TikTok nu a dezvăluit CPM-urile în exterior – costurile agenților de publicitate vor fi influențate de tipul de difuzare a anunțurilor și de opțiunile de targetare.
Au o cerință de buget minim, care este de 10 RON pe zi la nivel de grup de anunțuri.

Utilizatorii TikTok pot fi găsiți pe tot globul, aplicația deținută de chinezi fiind disponibilă, în prezent, în 150 de piețe din întreaga lume și în 75 de limbi unice.
Popularitatea TikTok s-a răspândit la adolescenții de pe tot globul, baza sa de utilizatori crescând cu 85% în 2019. Utilizatorii TikTok au de obicei vârste cuprinse între 16 și 24 de ani. Reclamele TikTok pot fi demne de luat în considerare dacă dorești să ajungi la generația Z – deoarece adolescenții pot fi adesea dificil de atins prin publicitatea tradițională, sau chiar prin alte canale de social media.
Ce afaceri beneficiază de publicitatea pe TikTok?
Dacă afacerea ta dorește să ajungă la publicul tânăr cu Paid Media, ar trebui să te gândești la anunțurile TikTok. Există mai puțină concurență pentru spațiul publicitar în comparație cu Facebook sau Instagram și formate interesante disponibile pentru agenții de publicitate care doresc să depășească limitele creative. Aplicația este încă în curs de maturizare, opțiunile nu sunt la fel de încercate și testate, ca cele oferite de platformele de social media mai consacrate. Dacă ai un buget limitat, vom discuta cu plăcere despre obiectivele tale și te vom sfătui dacă o altă platformă, cum ar fi Facebook Ads, este mai potrivită în acest moment. Orice brand care dorește să desfășoare o campanie de publicitate TikTok trebuie să aibă o grijă deosebită pentru a crea cele mai bune campanii și cel mai relevant conținut posibil.

Formate de anunțuri
TikTok permite companiilor să difuzeze reclame în următoarele formate:
Conținutul este cheia
Conținutul este întotdeauna esențial în rețelele plătite, desigur. Dar publicitatea TikTok oferă o provocare cu adevărat nouă, deoarece utilizatorii se comportă diferit pe această aplicație în comparație cu orice altă platformă: cu mai puține inhibiții, ritmul rapid al conținutului și utilizatori extrem de activi. Consultați câteva dintre sfaturile noastre de top pentru conținut.
Acordă-ți câteva minute pentru a explora aplicația – este izbitor cât de prostesc, creativ și ciudat poate fi conținutul. Reclamele ar trebui să oglindească acest lucru – să prezinte latura mai amuzantă a brand-ului tău și să producă conținut cu un fler personal și creativ. Dacă nu vrei să faci acest lucru, poate că publicitatea TikTok nu este potrivită pentru afacerea ta.
Cu puține restricții creative, conținutul poate fie să zboare și să devină viral, fie să se transforme un eșec complet. Acest lucru poate fi descurajant, dar ar trebui sărbătorit! Este oportunitatea perfectă pentru tine de a testa un nou concept departe de canalele tale stabilite.
Conectează-te cu utilizatorii cât de mult poți: răspunde celor care participă la cele mai recente provocări cu hashtag-uri și participă la provocările altor persoane, chiar și la alte brand-uri.