
agenție ppc recunoscută internațional
Gestionarea cu succes a campaniilor PPC necesită o înțelegere solidă a strategiilor publicitare și a planificării bugetare. Echipa noastră de specialiști PPC are o mare experiență în conceperea și executarea de strategii de marketing plătite, inclusiv căutare plătită (Search), campanii pe Social Media, dar și campanii de Cumpărături Google (Shopping). Folosind informații bazate pe date, alături de tehnologie și creativitate, vom construi campanii performante care fac o diferență reală pentru afacerea ta.
Ajutăm deja unele dintre cele mai cunoscute afaceri din România, dar și companii în plină dezvoltare, să profite la maximum de bugetul lor de marketing. Cu birouri în Craiova, București și Pitești, suntem o agenție care este bine plasată pentru a sprijini companiile din România, și nu numai.
Vrei să vezi ce am realizat pentru clienții noștri? Consultă pagina de testimoniale chiar acum.
Dacă vrei să lucrăm împreună, contactează-ne astăzi, sau citește mai departe pentru a afla mai multe despre gama noastră completă de servicii PPC.
Suntem pasionați să te ducem în locuri noi, să acționăm ca ghizi pe traseul tău către succes și să îți oferim sfaturi solide la fiecare pas.
Oferim servicii PPC pe canalele de căutare plătite, social media, display și video, adoptând o abordare metodică pentru a oferi cea mai bună rentabilitate posibilă a investiției tale. Aruncă o privire la o selecția serviciilor noastre de mai jos, sau contactează-ne pentru a discuta despre obiectivele tale.
Echipa noastră este formată din specialiști PPC și strategi, cu peste 15 ani de experiență pe mai multe canale plătite. Echipa noastră folosește o combinație de tehnologie și creativitate pentru a obține o vizibilitate sporită, și mai multe vânzări la un CPA profitabil și cost-pe-click redus.
Obținem plasări online strategice și afișăm afacerea ta către un public bine targetat prin intermediul rețelei de publicitate contextuală Google, Rețeaua de Display Google, dar și YouTube.
Rămâi in mintea utilizatorilor care ți-au vizitat site-ul utilizând remarketingul, pentru a le afișa reclame până când realizează o conversie.
Realizăm plasări online strategice și îți promovăm afacerea către un public țintă potrivit, prin intermediul rețelei de publicitate contextuală a Google, Rețeaua de Display Google și YouTube. Peste 90% din site-uri se regăsesc in inventarul Google.
Acoperirea aproape universală a rețelelor sociale permite companiilor să ajungă la utilizatori foarte bine targetați, prin reclame personalizate, și să îi convingă să acționeze.
Află cât de bine funcționează campaniile tale existente și unde se află oportunitățile de optimizare pentru creșterea și îmbunătățirea contului.
Echipa noastră de experți a fost recunoscută pe scară largă pentru capacitatea de a genera rate de conversie mai mari și sume CPA pentru Cumpărături Google mai profitabile, chiar și în sectoarele cele mai competitive.
Îți putem optimiza feed-urile pentru ca Google, și alții, să utilizeze mai ușor informațiile tale, îmbunătățindu-ți vizibilitatea și conversiile pe canalele de cumpărături (Shopping).
Scripturile Google Ads pot fi folosite pentru a crea soluții personalizate pentru provocările reale de afaceri și disponibilitatea datelor tale în timp real. Ne place să creăm scripturi personalizate pentru clienți, pentru a ne asigura că limitările platformei Google Ads nu vor împiedica creșterea contului.
HOLD Marketing este mândră să fie Google Partner pentru gestionarea campaniilor PPC.
Fiind agenție parteneră Google, înseamnă că suntem recunoscuți pentru că oferim cele mai bune servicii și valoare clienților noștri.
Am atins acest statut prin:
În mod evident, aceste relații ne oferă acces la cele mai recente informații și funcții beta disponibile. Ne mândrim cu capacitatea noastră de a fi în fruntea marketingului digital, iar parteneriatul nostru cu rețelele de publicitate oferă clienților noștri avantaj față de concurenți.
De asemenea, suntem mândrii că specialiștii noștri PPC sunt certificați în toate specializările Google Ads disponibile, ceea ce înseamnă că avem experiență în Căutare, Cumpărături, Rețeaua de Display, Mobil și Video.
Află mai multe pe pagina noastră Google Partner.
Susținem o abordare științifică în gestionarea campaniilor PPC, folosind principiile matematicii, testarea utilizatorilor și analiza inteligentă a datelor, pentru a ne informa deciziile și a obține cea mai bună rentabilitate a investiției tale.
Nu suntem niciodată mulțumiți de limitele stabilite de platformele de publicitate. Dacă avem o problemă de nerezolvat cu o anumită campanie, ne vom construi un script propiu pentru a o rezolva.
În timp ce gestionarea contului, raportarea și analiza performanței noastre iau în considerare fiecare aspect al campaniei, obiectivul nostru principal va fi, întotdeauna, rentabilitatea investiției tale. Ne facem timp să înțelegem afacerea ta din interior, deoarece nu există o soluție unică.
PPC (pay-per-click) este un model de publicitate online în care site-urile plătesc o anumită sumă de fiecare dată când un utilizator face clic pe unul dintre reclamele sale. Din punct de vedere istoric, termenul PPC este adesea folosit pentru a se referi la căutarea plătită, dar poate fi folosit și pentru a descrie modalitățile de licitare.
Gestionarea campaniilor PPC este procesul de supraveghere și optimizare a cheltuielilor publicitare ale unei companii pentru a atinge obiectivele de publicitate și de afaceri. Adesea, aceasta va implica gestionarea campaniilor într-o serie de rețele digitale, cum ar fi platformele Google și Facebook, asigurându-ne că reclamele sunt direcționate către utilizatorii potriviți și oferă rezultatele potrivite.
Pe lângă monitorizarea și realizarea de optimizări, managementul PPC se referă la furnizarea tuturor informațiilor care stau la baza unei campanii de succes: pentru a înțelege pe ce cuvinte cheie ar trebui să liciteze un site, pentru o rentabilitate optimă a cheltuielilor publicitare (ROAS). Gestionarea cu succes a PPC analizează toate aspectele campaniei, dincolo de anunțul în sine, de la direcționarea granulară între cuvinte cheie și segmente de public, până la bugete și licitare.
Avem experiență în întregul mix-media, de la căutare plătită și cumpărături, până la afișare programatică, video, publicitate social media și toate celelalte. Menținem relații strânse cu partenerii noștri, inclusiv Google și Facebook, dar și cu rețele în plină expansiune, cum ar fi: Instagram, TikTok și LinkedIn.
Folosim o combinație de alerte automate și verificări manuale ale contului tău, pentru a ne asigura că acesta este monitorizat îndeaproape, la fiecare oră. Specialiștii noștri PPC auditează direct contul tău de publicitate cel puțin o dată pe zi, pentru a obține informații și pentru a face modificări, protejându-ți astfel investiția. Oferim un raport de timp extras din sistemul nostru intern de time-report, în fiecare lună, astfel încât să poți vedea unde ne petrecem timpul.