optimizarea feed-ului de produse

Te ajutam să obții un ROI mai bun în Google Shopping și Search, dar și în Social Media.

Optimizarea feed-urilor presupune ca anunțurile tale să beneficieze de cele mai bune șanse pentru a fi afișate, în momentul în care utilizatorul este gata să cumpere. Prin urmare, orice investiție în optimizarea feed-urilor ar trebui să aibă ca rezultat o creștere tangibilă a profitului, oferind mai multe afișări, rate de click mai mari și, în cele din urmă, mai multe vânzări.

Ce reprezintă optimizarea feed-ului?

Optimizarea feed-urilor este un instrument puternic, pentru oricine face publicitate pe o platformă care se bazează pe un flux de informații. Cel mai frecvent asociată cu campaniile pentru Cumpărături Google, optimizarea feed-urilor poate fi utilizată pentru:

Google Shopping

Mecanismul de publicitate bazat pe feed-ul Google Shopping este folosit de cei care au un produs de vândut online. Nu există cuvinte cheie pentru care să licitezi aici; Google Shopping se referă la prezentarea produselor tale și la informarea Google că sunt cele mai relevante rezultate, pentru cel care caută.

Facebook DPA

DPA, sau Dynamic Product Advertising, este folosită de tot mai multe magazine online care doresc să-și prezinte produsele în feed-ul Facebook. La fel ca Google Shopping, Facebook se bazează pe feed-ul tău, așa că optimizarea acestuia pentru relevanță și calitate te va ajuta să te remarci.

Search Ads

Toti cei care folosesc rețeaua de căutare Google vor cunoaște importanța cuvintelor cheie, a calității și a relevanței pentru a îmbunătăți pozițiile și a reduce sumele CPC. Feed-urile pot beneficia și de anunțurile afișate în Rețeaua de Căutare, cu reguli customizate, care permit personalizarea dinamică a textului publicitar, pentru a-l face mai atrăgător și, prin urmare, a genera mai multe vânzări.

O abordare pe trei niveluri a optimizării feed-urilor

Optimizarea feed-urilor este o tehnică incredibil de puternică care, atunci când este făcută bine, îți va permite să obții mai multe vânzări când faci publicitate prin intermediul platformelor de Paid Media, inclusiv Google Shopping, Facebook și Google Ads.

La baza oricărui proiect de optimizare a feed-ului se află un proces care începe și se dezvoltă într-o abordare bazată mai mult pe testare, perfecționare și îmbunătățirii. Aici, la HOLD Marketing, ne-am perfecționat propria abordare a optimizării feed-ului, până la un punct în care putem identifica cu ușurință unde se află afacerea ta de-a lungul procesului, pentru a putea începe să lucrăm la elementele care vor oferi rezultate din prima zi.

Aici punem bazele succesului feed-ului tău. În funcție de platforma pe care faci publicitate există specificații clare cu privire la cerințele acelei platforme,  cerințe pe care trebuie să le respecți pentru ca anunțurile tale să se afiseze.

Noi îți vom examina feed-ul, vom identifica orice cerință lipsă și vom colabora cu tine pentru a ajunge la un punct în care toate cerințele să fie îndeplinite.

Așa cum în SEO se folosesc instrumente pentru a ajuta Google să îti înțeleagă mai bine paginile web, oricine investește în publicitate printr-un feed are opțiunea de a adăuga atribute suplimentare la acel feed, pentru a ajuta la îmbunătățirea prezenței sale în SERP-uri.

Până în acest moment am pus bazele succesului feed-ului tău prin îndeplinirea cerințelor de bază și ducându-le, apoi, la nivelul următor.

Partea finală a puzzle-ului este să începi să testezi, și apoi să perfecționezi, elemente precum mesajele publicitare, utilizarea fotografiilor, regulile personalizate, scripturile. Aici începem cu adevărat să ne dovedim abilitățile prin elemente precum îmbunătățirea ratei de conversie. Este de asemenea și momentul în care putem adopta o abordare foarte științifică pentru a scoate mai mult din bugetul tău existent.

Abordarea noastră

Optimizarea feed-urilor se referă la a te asigura că anunțurile tale PPC primesc cele mai bune șanse de a fi afișate în momentul în care utilizatorul este gata să cumpere. Prin urmare, orice investiție în optimizarea feed-urilor ar trebui să aibă ca rezultat o creștere tangibilă a profitului tau, oferind mai multe afișări, rate de clic mai mari și, în cele din urmă, mai multe vânzări.

  1. Îți examinăm feed-ul pentru a ne asigura că respectă specificațiile platformei – de exemplu, dacă faci publicitate pe Google Shopping, ne vom asigura că feed-ul tău îndeplinește cerințele Google.
  2. Vom încorpora funcții suplimentare în feed-ul tău, care îi vor crește șansele de a fi difuzat la momentul potrivit, persoanei potrivite – de exemplu, vom folosi etichete personalizate și atribute suplimentare de feed.
  3. Vom începe să testăm lucruri precum mesajele, imaginile, regulile de feed, pentru a îți face feed-ul cât mai eficient – ​​acesta este un proces de iterație constantă care îți rafinează și îmbunătățește feed-ul pentru cele mai bune rezultate.

INOVAȚIE PRIN TEHNOLOGIE

Inovația este o parte importantă a modului în care lucrăm.

Lucrând îndeaproape cu echipa noastră de programatori, în special, am reușit să creăm instrumente care îți fac campaniile PPC mai eficiente.

Lucrează cu HOLD Marketing, iar feed-urile tale vor beneficia de instrumentele și scripturile noastre personalizate care aduc automat îmbunătățiri benefice anunțurilor tale. Această inovație prin tehnologie înseamnă că putem obține mai mult în mai puțin timp, ceea ce înseamnă că vei vedea rezultate mai mari, mai rapid.

Open chat
Need help?
Hello! Can we help you?