CARIERE LA HOLD MARKETING
Strălucește ca o stea
Cu sedii în Craiova, București și Pitești, HOLD Marketing este o agenție de digital marketing recunoscută internațional. Concepem și oferim strategii de marketing digital care depășesc limitele brand-urilor din România și internațional. Cultura noastră creativă ne ajută să ne poziționăm ca un angajator de top.

Următoarea ta oportunitate
Căutăm mereu să atragem cele mai bune talente pentru a ne asigura că suntem pionieri în abordări noi și menținem clienții noștri în fruntea inovației digitale. Credem în construirea și păstrarea unei echipe de înaltă performanță, implicată, cu o gamă variată de talente, și știm că acesta este modul în care ne putem ajuta clienții să câștige.
Ai putea fi un specialist în marketing digital cu experiență, sau doar la început în carieră. S-ar putea să ai o diplomă, s-ar putea să nu. Dacă ești pasionat, entuziast și plin de idei, bifezi deja căsuțele potrivite.
Mai jos, vei găsi posturile noastre actuale vacante, în întreaga noastră agentie. Dacă dorești să fii luat în considerare pentru unul dintre aceste roluri, sau pur și simplu dorești să afli mai multe, apasă butonul „Vezi rolul și aplică”.
Posturi Vacante

Există atât de multe oportunități în industria noastră și suntem dornici să inspirăm următoarea generație de specialiști de digital marketing.
Mulți colegi din echipa noastră și-au început cariera la HOLD Marketing și nu s-au uitat niciodată înapoi. Avem roluri la începutul carierei disponibile pe tot parcursul anului. Revino pe această pagină pentru a afla când recrutăm.
Preferăm să recrutăm direct acolo unde este posibil.
Lucrăm doar cu câteva agenții de recrutare selectate, despre care credem că au o bună înțelegere a culturii noastre și a tipului de oameni pe care îi căutăm. Din acest motiv, vă rugăm să nu ne sunați – vă vom suna noi.

Diversitate și integrare
Ascultăm și învățăm.
Ne angajăm să îmbrățișăm diversitatea și să promovăm șanse egale, atât în cadrul echipelor noastre, cât și prin serviciile pe care le oferim. Dar știm că mai avem de lucru. Îmbunătățirea corectitudinii – în agenția noastră și în industria noastră – este ceva care ne pasionează și ne angajăm să avem conversații, să facem schimbări și să ajutăm alte companii să facă același lucru.
Ne angajăm să promovăm egalitatea de șanse și, în conformitate cu Legea privind egalitatea din 2010, nu vom tolera discriminarea pe motive de: gen, identitate de gen, stare civilă, orientare sexuală, rasă, culoare, naționalitate, religie, vârstă, dizabilitate, responsabilități de îngrijire sau credințe. De asemenea, vom depune toate eforturile pentru a reprezenta diferite genuri, etnii, medii socio-economice și sexualități la evenimentele, panel-urile și discuțiile pe care le desfășurăm.
Beneficiile tale
Întotdeauna revizuim și actualizăm pachetul nostru de beneficii, care este conceput pentru a te ajuta să te îngrijești de sănătatea și bunăstarea ta, să profiți la maximum de finanțele tale și să te bucuri de timpul tău liber. Află mai multe despre cum ne susținem talentele, atât în interiorul, cât și în afara muncii.
Iată doar câteva dintre beneficiile pe care le oferim:
- Salariu – talentul tău este important și ne dorim să fii mulțumit;
- Bonus de performanță;
- 20 RON / zi – tichete de masă;
- Sesiuni interne de învățare (ex. MondayTalks, FridayTalks, LunchTalks) – șansa de a face share la informațiile pe care le deținem și să dezbatem subiecte importante;
- Șansa de a participa la conferințe naționale și internaționale (ex. Web Summit, GPeC Summit, Ecomm Expo, etc.);
- Șansa de a participa la sedințele de training oferite de Google, tuturor agențiilor partenere;
- Acces la echipa de suport Google, alocata agenției noastre;
- Buget pentru training (intern sau extern) – ne dorim să rămânem relevanți în industrie, fapt pentru care organizăm frecvent sesiuni de training intern cu invitați din exterior;
- Șansa de a lucra într-o echipa tânără, talentată și pasionată de ceea ce face;
- Ziua de naștere o petreci cum vrei tu, primești liber din partea agenției;
- Sistem hardware performant de ultimă generație;
- Instruire completă – oferim suportul necesar pentru a ne asigura că înțelegi sistemele, tool-urile și metodologia noastră de lucru;
- Echipament de ultimă generație pentru a putea lucra rapid (laptop & telefon);
- Remote Working, sau la unul dintre birourile noastre din: București, Craiova sau Pitești;
- Program de lucru – 09:00-17:00.



