fbpx
  1. Acasa
  2. Google Ads
  3. Avantajele Colaborarii pentru Reclame Google cu o Agentie Partenera Google

Avantajele Colaborarii pentru Reclame Google cu o Agentie Partenera Google

Pentru ca afacerea ta sa aiba priza la un public cat mai mare, trebuie sa utilizezi reclame Google. Poti opta pentru aceste tipuri de campanii online fie pe cont propriu – insa munca este titanica, fie alaturi de o agentie de publicitate online specializata pe campaniile Google Adwords.

Mai mult, daca iti doresti sa economisesti buget pentru acest tip de reclama Google, este recomandat sa colaborezi cu o agentie partenera Google. Pentru a te ajuta sa intelegi pe indelete ce obti de la o astfel de colaborare, iti prezentam detaliile despre Google Ads.

Hold Marketing – Agentie Partenera Google

Agentia digitala de publicitate online, Hold Marketing, ofera servicii complete, tip 360°, pentru o promovare de succes in digital. Am dezvoltat peste 50 de afaceri, fiecareia oferindu-I o strategie de marketing personalizata, axata pe nevoile fiecarui business in parte. Ce poti obtine colaborand cu Hold Marketing?

  • Promovare Online pe canalele de social media – Facebook, Google, Instagram
  • Dezvoltare Web – creare site-uri de prezentare si magazine online la cheie
  • Optimizare SEO – on-page si off-page pentru rezultate organice de lunga durata
  • Design Grafic – logo design si branding pentru cresterea brand awareness-ului in jurul afacerii tale

Ce este o Agentie Partenera Google

O agentie partenera Google este o agentie de publicitate online ce a fost recunoscuta de catre Google pentru abilitatile si expertiza pe care o are in optimizarea campaniilor si obtinerea celor mai bune rezultate din campaniile de promovare Google Adwords.

Agentiile partenere primesc training, linie de suport dedicat, manager de cont dedicat agentiei si sfaturi utile pentru a putea fii la curent cu cele mai noi modificari ale algoritmului. Mai mult, fiecare agentie primeste o insigna, in functie de tipul de parteneriat pe care il are.

Reclame Google - Google partner simplu

Ce este Google Adwords?

Google Adwords, cunoscut in prezent sub denumirea de Google Ads, este un serviciu oferit de Google detinatorilor de afaceri, cu scopul de a-i ajuta in promovarea business-ului. Google este una dintre cele mai mari platforme digitale, deci beneficiaza zilnic de milioane de utilizatori. Astfel, acestia se pot transforma in potentiali clienti indiferent daca navigheaza de pe telefon sau computer.

Prin utilizarea anunturilor inteligente, interactive, si usor de folosit, poti castiga un public relevant, in functie de bugetul pe care il ai. Impreuna cu specialistii de marketing ai unei agentii partenere Google, reclamele Google se pot imbunatatii constant, oferind afacerii tale rezultatele mult dorite.

Tipuri de Reclame Google

In functie de preferintele tale, si in functie de specificul afacerii, poti opta pentru mai multe tipuri de promovare in cadrul Google reclame.

Campanii de tipul Google Search Network

Acest tip de promovare include grupuri de site-uri si aplicatii ce sunt direct influentate de cautarile reale pe Google. Concret, cand promovezi pe Google Search Network, reclama ta va aparea langa cautarile clientilor. In momentul cand userii utilizeaza termeni asemanatori cu selectia de cuvinte cheie alese de tine, reclama ta va fi printre primele.

O agentie partenera Google te poate sfatui despre strategia de marketing potrivita afacerii tale, in functie de specificul acesteia. De asemenea, vei primi indicatii si despre cuvintele cheie ideale, pentru a te putea ridica peste concurenta ta si a te face remarcat in topul Google. Nici bugetul nu este uitat, intrucat specialistii Google Ads te vor indruma spre solutii viabile pentru toate buzunarele.

Campanii de tipul Video – YouTube si Google Video

Reclamele de acest tip sunt ideale pentru cresterea audientei, intrucat targeteaza persoane noi, respectiv publicul de pe YouTube si Google Video. Acest tip de reclama Google, in functie continutul pe care il are, poate ajuta la ‘umanizarea’ business-ului, intrucat publicul poate vedea ‘omul’ din spatele afacerii. Poti folosi acest tip de Google publicitate pentru a impartasi informatii interesante pentru atragerea unui public cat mai mare.

Cu ce te poate ajuta o agentie partenera Google cu un astfel de promovare? In primul rand te poate indruma spre audienta potrivita, intrucat un video are nevoie de un public adecvat. Astfel, va putea oferi conversiile potrivite. Mai mult, echipa de specialisti iti poate indica locatia optima. Deci, te vor sfatui despre locatia propriu-zisa (oras/tara), cat si pagina de destinatie (diferite pagini YouTube sau alte pagini ale partenerilor).

Campanii de tipul Google Display Network

O metoda de publicitate cu potential, campaniile display pot ajunge la peste 2 milioane de site-uri si peste 650.000 aplicatii. Te ajuta sa ajungi la publicul potrivit, intrucat nu este o reclama intruziva, ci apare atunci cand userii navigheaza pe site-urile preferate, vizioneaza videoclipul preferat pe YouTube verifica contul de Gmail sau utilizeaza dispozitivele si aplicatiile mobile.

Aceasta metoda de promovare online te ajuta sa gasesti audienta potrivita pentru business-ul tau. Optiunile de targetare iti ofera posibilitatea de a arata mesajele potentialilor clienti in mod strategic, la locul si momentul potrivit. Ca sa te ajutam sa intelegi concret, iti dam cateva exemple:

  • Atragi noi clienti prin intermediul audientei deja existente, utilizand sistemul de audiente similare si audiente de tip in-market.
  • Poti obtine mai multe conversii prin procesul de automatizare. Astfel, prin targetari automatizate vei obtine mai multe conversii, prin gasirea audientelor high-performing bazate pe audientele deja existente si landing page-urile aferente.

Campanii de tipul Shopping Advertising

Perfecte pentru plasarea produselor pe Google Search, acest tip de reclame Google te ajuta sa-ti setezi stocul de Merchant Center si sa creezi reclame de tip Google Shopping. Ce este Merchant Center? O platforma digitala ce poate stoca informatiile despre produsele pe care le vinzi in retail – atat in digital cat si in magazinul fizic. Iti permite sa te ocupi de diferite proiecte, principiul de baza al acestuia fiind centralizarea. Pe scurt, iti pastreaza toate informatiile importante despre afacerea ta intr-un singur loc.

Poate parea intimidant procesul de creare si utilizare al acestor tipuri de reclame Google, insa o agentie partenera te poate indruma spre obtinerea rezultatelor ideale. Astfel, vei beneficia de:

  • O calitate sporita a lead-urilor calificate. Concret, tu vei oferi informatiile produselor tale direct in reclama, ajutand astfel clientii sa faca achizitii informate.
  • Campanii de retail usor de manageriat. In locul cuvintelor cheie utilizate de campaniile de promovare Google Ads ‘traditionale’, reclamele de tip shopping folosesc atributele de produs definite de tine in Merchant Center, pentru a arata reclamele tale doar in timpul cautarilor relevante.
  • Prezenta largita. Pot aparea mai multe tipuri de reclame Google tip shopping. Astfel, daca este relevanta, o reclama shopping si o reclama text pot aparea impreuna, in a
  • celasi timp, pentru un efect mai mare.

Campanii Google App

Pentru ca Google nu uita nici un utilizator, exista si tipuri de reclame Google pentru promovarea aplicatiilor. Campaniile Google App simplifica procesul de promovare al aplicatiilor, oferindu-ti posibilitatea de a face cunoscut produsul tau atat in cautarea Google, cat si in Google Play, YouTube, Discover si Google Display.

Pentru acest tip de reclame Google, nu ai nevoie de clasicele anunturi. Algoritmul va prelua detaliile si elementele deja existente in magazinul de aplicatii. Astfel, va crea anunturi unice, in diverse formate, distribuindu-le in mai multe retele.

Avantajele Colaborarii cu o Agentie Partenera Google

Te-ai informat despre ce presupun reclamele Google. Acum, iti vom explica avantajele colaborarii cu o agentie de publicitate online partenera Google fata de colaborarea cu agentiile care nu sunt partenere.

1. Partenerii Google sunt Experti in domeniul

Abilitatile si expertiza lor a fost recunoscuta la nivel international. Astfel, agentia si specialistii acesteia cunosc in detaliu secretele Google Ads, producand campanii de calitate. Deci, ai siguranta ca indiferent de investitia pe care alegi sa o faci in campaniile PPC, vei obtine cele mai bune rezultate.

2. Tot timpul la curent cu noile trenduri

Zona digitala este in continua dezvoltare si expansiune, iar algorimii se schimba continuu. Echipa unei agentii partenere Google este mereu la curent cu schimbarile Google, cunostiintele fiindu-le mereu testate si certificate prin examene Google. Google ofera partenerilor training constant, deci ai certitudinea ca expertii primesc cele mai calitative informatii.

3. Practicarea propriilor sfaturi

Multe agentii pot incerca sa-ti ‘vanda’ anumite servicii, numindu-le ca ‘cele mai bune’ pentru afacerea ta, realitatea fiind, insa, cu totul alta. Cu o agentie partenera Google poti fii sigur ca ceea ce iti recomanda sunt tehnici si reclame Google pe care agentia le foloseste pentru sine. Pe scurt, nu trebuie sa-ti faci griji ca tehnicile de promovare sunt false sau invalide. Agentiile partenere nu-ti vor propune nimic din ceea ce nu au incercat deja ‘pe propria piele’.

4. Servicii de calitate

Nu poti ajunge partener Google daca serviciile pe care le oferi nu sunt de calitate. Google are o politica stricta cand vine vorba de acordarea titlului de ‘partener’, deci agentiile care primesc acest titlu sunt atent verificate si testate de Google in permanenta. Ca sa-si poata pastra titlul, agentia este obligata sa ofere servicii de top, imbunatatindu-si constant metodele de promovare. Deci, daca alegi sa colaborezi cu o agentie partenera Google, stii sigur ca serviciile oferite sunt cele mai bune.

5. Acces direct la caracteristicile Beta

Fiind un partener Google, deci o agentie de incredere pentru aceasta platforma, acestea au acces la anumite caracteristici Google ce sunt inca in Beta. Concret, algorimul sau caracteristica respectiva inca nu a aparut pe piata. Dar agentia se poate pregati din timp pentru momentul cand aceasta devine disponibila. Rezultatul? Optimizarea din timp a campaniilor pentru rezultate nestramutate chiar si in timpul perioadelor de schimbari drastice.

Cum iti dai Seama Daca o Agentie este Partenera Google?

Una dintre cele mai usoare metode de a gasi acest detaliu este cautarea pe Google. Google pastreaza o lista cu partenerii sai, deci vei avea acces direct si rapid la informatia dorita.

A doua metoda este sa cauti ‘Insigna’. Asa cum am mentionat mai sus, fiecare agentie primeste o insigna care atesta apartenenta la parteneriatul Google. Deci, o agentie certificata va avea pe site insigna Google. De obicei aceasta se poate gasi in footer, sau pe una dintre paginile interne. Daca folosesti hover-ul pe insigna, iti va spune in ce domeniu este specializata acea agentie. Daca dai click pe insigna te va redirectiona catre pagina oficiala a firmei in lista de parteneri Google.

Pagina oficiala a agentie HOLD Marketing se poate gasi chiar aici.

Concluzie

Alegerea unei agentii pentru colaborare este un proces riguros de cautare si verificate. Insa in momentul cand alegi sa colaborezi cu o agentie partenera ai garantia ca vei obtine rezultate concrete si constante. Mai mult, vei beneficia de o echipa dedicata si certificata chiar de Google. Deci afacerea ta va avea succesul cuvenit cu reclamele Google.

Tags: , , ,

Distribuie catre prietenii tai:

Articol scris de:

Articole recente

Meniu