Marketing Automation. Direct to Consumer.

Email Marketing in sistem automatizat – cheia unei strategii eficiente de comunicare

themarketer tool email marketing folosit de hold marketing
klaviyo tool email marketing folosit de hold marketing

Automatizarile in Email Marketing ne permit sa cream si sa trimitem, automat si in timp real, mesaje personalizate in baza comportamentului si a interactiunilor utilizatorilor cu site-ul sau aplicatia ta. Aceste mesaje pot fi de tip email, SMS sau notificari push.

Echipa agentie marketing online, HOLD Marketing echipa de digital marketing

Automatizam interactiunea cu clientii cu ajutorul unor date importante privind comportamentul acestora

Optimizam procesele cu ajutorul automatizarii si te ajutam sa:

Cresti implicarea

Trimitem mesaje relevante in cel mai potrivit moment, pentru a pastra atentia clientilor si a le creste interesul fata de serviciile si produsele brandului.

Economisesti timp

Uita de nevoia de a trimite manual emailuri, SMS-uri sau notificari push repetitive! Cu ajutorul automatizarilor din Email Marketing ne putem concentra pe strategie si continut de calitate.

Cresti ratele de conversiile

Facut corect cu mesaje personalizate si oferte adaptate, acest tip de promovare genereaza rate de conversie mai ridicate.

Consolidezi relatia cu clientii

Atunci cand trimitem mesaje personalizate, cream o experienta individualizata a consumatorului cu brandul tau, ceea ce construieste loialitatea clientilor.

Masori si optimizezi

Optimizarea in Email Marketing consta in a face constant ajustarile necesare in baza unor masuratori facute pe date primite in timp real.

Eforturile de Email Marketing ale brandului tau vor fi preluate de catre o agentie cu experienta

Deschiderea noastra inspre proiecte cat mai variate si strategia in baza carei ne mentinem permanent conectati la informatiile din industrie, ne dau siguranta de a spune ca stim exact ce sfaturi sa iti oferim, asa cum facem cu partenerii nostri din peste 30 de tari.

dEpurtat.ro client hold marketing
Logo POEMA, Client HOLD Marketing, agentie de marketing online
Obio Client hold marketing
Logo RTC, client HOLD Marketing, agentie de marketing online
Logo Robestshop, client HOLD Marketing, agentie de marketing online
Atlas Copco client HOLD Marketing

Triggere în Email Marketing: Comunicare la momentul potrivit

Cel mai bun mod de a intelege cum putem oferi servicii Email Marketing atat de bine tintite, incepe de la a intelege ce sunt triggerele din acest domeniu. Acestea reprezinta raspunsul la comportamentul sau interactiunile utilizatorilor si permit trimiterea automata a mesajelor personalizate atunci cand utilizatorii indeplinesc actiuni specifice sau intra in anumite segmente de clienti.

Creeaza o comunicare relevanta

Mesajele pe care le trimitem sunt declansate in mod direct de comportamentul utilizatorilor, creand un soi de punte catre acesta si facandu-le relevante pentru interesele exprimate in acel moment.

Creeaza un sentiment de urgenta

Triggerele acceseaza o latura emotionala si dau senzatia de urgenta a unei actiuni. Acestea pot fi legate de o actiune pe care utilizatorul a facut-o de curand, cum ar fi abonarea la newsletter, abandonarea cosului de cumparaturi, lipsa activitatii sau scaderea nivelului acestuia pe site, in urma unei achizitii, NPS/feedback si altele.

Conduc la conversii mai mari

Aceste mesaje arata ca firma ta este atenta la ceea ce fac consumatorii si ca doreste sa ofere o experienta cat mai placuta pe platforma. Trimise la momentul potrivit, aceste mesaje au sanse mai mari sa genereze actiuni si cumparaturi.

Economisesc timp

Cu ajutorul serviciului de Email Marketing automatizat, nu vei mai fi nevoit sa creezi si sa trimiti manual mesaje. Prin urmare, economisesti timp si alte resurse importante.

Baza de Date – Piatra de temelie a Email Marketingului

Existenta bazei de date este esentiala in Email Marketing, dar importanta este si organizarea acesteia pentru a permite segmentarea cu usurinta a utilizatorilor in functie de criteriile relevante, cum ar fi particularitatile demografice, comportamentul sau preferintele.

Last but not least – SEGMENTAREA & AUDIENTA

La HOLD Marketing, echipa noastra de specialisti se va ocupa de segmentarea avansata si de gestionarea audientei tale.

Aceste doua aspecte, segmentarea si audienta, sunt coloana vertebrala a strategiei de Email Marketing pentru orice brand. Acesta va fi punctul de plecare in colaborarea noastra. Te ajutam sa identifici segmentele cheie, sa intelegi preferintele clientilor si sa creezi campanii personalizate pentru cele mai bune rezultate.

Divizarea bazei de date in segmente distincte ne permite sa livram continut si oferte relevante pentru fiecare grup tinta. Relevanta creste ratele de deschidere si de click, astfel incurajand si conversiile.

Procesul de segmentare ne ajuta sa decidem asupra carui grup de consumatori sa ne concentram intr-un anumit moment al campaniei, deoarece ar avea cel mai mare potential de conversie.

Segmentele de consumatori difera intre ele, prin urmare este important sa adaptam mesajele pentru a transmite informatii cat mai relevante. In plus, audienta se asteapta sa primeasca mesaje relevante si personalizate. Segmentarea ne ajuta sa livram ceea ce este asteptat de la noi pe partea de comunicare.

Odata grupati intr-un segment, consumatorii sunt mai usor de inteles. Avem, astfel, posibilitatea de a raspunde mai bine nevoilor lor.

The Marketer

Parteneriat Strategic cu The Marketer

Un parteneriat care ne motiveaza sa continuam pe drumul cel bun in modul in care oferim servicii digitale! Suntem mandri de parteneriatul cu TheMarketer, o platforma Email Marketing Romania care ofera solutii avansate de automatizare a mail-urilor. In baza acestui parteneriat avem acces la instrumente si tehnologii de marketing testate si performate. Pentru campaniile de Email Marketing pe care le realizam, putem oferi cele mai bune solutii si strategii cu ajutorul TheMarketer.

themarketer tool email marketing folosit de hold marketing