social media management

Agenția de social media pentru afacerile care doresc să se diferențieze

Managementul retelelor Social Media este compus din multe specializări diferite, fiecare dintre ele joacă un rol esențial în succesul digital general.

Administrarea rețelelor de socializare

Rețelele de socializare reprezintă o serie de site-uri web și aplicații care permit utilizatorilor, comunităților și companiilor să împărtășească conținut între ele. Din punct de vedere al canalului de marketing, social media este o modalitate extrem de eficientă de a îți creste afacerea și de a genera noi conexiuni de business. Este una dintre cele mai bune modalități de a interacționa cu publicul tău, fiind locul în care clienții potențiali își petrec timpul și, adesea, unde iau deciziile, așa că nu îți poți permite să lipsesti de aici.

Suntem o agenție inovatoare de social media cu birouri in Craiova, București și Pitesti, care ajută companiile din Romania, ca a ta, să prospere în lumea digitală. Cu peste 15 ani de experiență în digital și rezultate excepționale, putem oferi acel tip de cunoștințe aprofundate, colaborare și planificare strategică care depășesc capacitățile interne.

În calitate de agenție de social media recunoscută internațional, oferim consultanță strategică și management pentru toate canalele de social media. Avem o experiență vastă în toate platformele majore, inclusiv Facebook, LinkedIn, Twitter și Instagram; știm cum să te punem în fața oamenilor care contează.

Serviciile noastre de social media

În funcție de obiectivele tale de business, putem încorpora oricare dintre următoarele servicii:

Raportare Social Media

Îți oferim un raport clar, personalizat, astfel încât să știi exact ce rentabilitate a investiției obții din activitatea pe rețelele sociale.

Monitorizare Social Media

Monitorizăm activitățile rețelelor sociale, nu numai pentru a îți spune ce spun oamenii despre afacerea ta în online, ci și pentru a te ajuta să înțelegi de ce are loc conversația. Îți oferim încrederea consumatorului pentru a lua decizii de business.

Postări Social Media

Creăm un calendar editorial lunar și ne ocupam de creativele postărilor (copy + vizual) pe care ulterior le vom publica pe paginile afacerii tale. Avem grijă ca toate postările să corespundă obiectivelor tale de marketing, dar și de business.

Consultanță Social Media

Vrei să ai la dispoziție un specialist în Social Media din echipa noastră? Vom construi o relație cu echipa ta internă de social media, oferind sfaturi și expertiză privind cele mai bune practici pentru a ajuta la îmbunătățirea performanței, a strategiei și a raportării.

Abordarea noastră față de rețelele sociale

Lumea rețelelor sociale se mișcă rapid, așa că activitatea ta în Social Media trebuie să fie agilă, strategică și bazată pe date.

Cu abordarea noastră, totul începe cu un obiectiv de business – fie că este vorba de conștientizarea afacerii, generarea de clienți potențiali sau vânzările online. Odată ce am stabilit acest lucru, echipa noastră de experți va crea o strategie de social media personalizată pentru contul tău. Aceasta înseamnă să colaborăm cu tine pentru a selecta cele mai eficiente platforme și activități pentru a ajunge la publicul țintă și, în cele din urmă, să îți îndeplinești obiectivul.

Avem relații solide cu principalele platforme

Ca o agenție de top, am stabilit relații și comunicări regulate cu toate canalele majore, inclusiv Facebook, LinkedIn, Instagram, TikTok și Pinterest. Echipa noastră de experți participă la conferințe și traininguri interne, pentru a menține aceste relații.

Avem grijă de publicul tău

Când îți înțelegi cu adevărat publicul, puterea ta de influență crește vertiginos. Ajungem la nucleul nevoilor publicului țintă, folosind instrumente din industrie pentru a cerceta tipurile de conținut cu care interacționează și unde își petrec timpul online. Acest lucru ne permite să integrăm în campaniile noastre conținut pe care știm că publicul tău îl consumă. De asemenea, vom folosi descoperirile noastre pentru a îți extinde acoperirea dincolo de publicul obișnuit și pentru a face remarketing către persoanele care au interacționat cu conținutul în trecut.

Activitatea noastră este întotdeauna personalizată pentru publicul tău – nu vom folosi niciodată o abordare universală, și nu vom copia sau lipi șabloane ca alte agenții.

Îmbinăm creativitatea și experiența

În calitate de experți in industrie, știm că nu este suficient să ai pur și simplu niște vizualuri arătoase și texte bine scrise. La fel de important este să înțelegi cum și când oamenii sunt expuși la conținutul tău. Echipa noastră creativă proiectează elemente care vor influența luarea deciziilor și vor conduce acțiunile mai departe în pâlnia de vanzare.

În cele din urmă, construim strategii care îmbină creativitatea cu experiența prin producerea de conținut care se conectează cu publicul la nivel emoțional.

FAQs

Suntem o agenție recunoscută international, cu ani de experiență, ajutăm companiile să-și îmbunătățească gradul de cunoaștere a afacerii și să creeze relații de lungă durată cu clienții lor online.

În calitate de agenție digitală cu servicii complete, știm că rețelele sociale de succes se bazează pe o serie de discipline, motiv pentru care lucrăm îndeaproape cu alte departamente, de la Content Marketing, la PR digital și creativ, până la Paid Media, construind o abordare integrată pentru rezultate maxime.

Succesul arată diferit pentru fiecare. Îți vom raporta activitatea pe rețelele sociale în conformitate cu obiectivele tale de marketing, concentrându-ne pe valorile concrete, fără a pierde timpul cu valorile vanitare care nu aduc succes. Acest lucru ne permite să îți optimizăm campaniile pe baza datelor reale.

Când postezi în mod regulat conținut, vrei să te asiguri că postezi suficient pentru a menține publicul interesat și implicat, dar nu prea mult pentru a fi copleșit. Cu toate acestea, nu există o formulă magică pentru a determina cât de des ar trebui să postezi, totul este să partajezi în mod constant o varietate de conținut de înaltă calitate care să-ți îndeplinească obiectivele.

Platformele pe care le alegi depind în totalitate de afacerea ta, împreună cu publicul tau țintă și unde alege acesta să își petreacă timpul online. Decide ce platforme au cel mai mult sens pentru tine, afacerea și clienții tăi.

  • Facebook rămâne una dintre cele mai populare platforme pentru companii și este locul perfect pentru a crea conversații cu clienții tăi și pentru a viza anumite audiențe.
  • Ca site de networking profesional, dacă detii o afacere B2B în special, trebuie să ai o prezență pe LinkedIn. Toți proprietarii de afaceri ar trebui să aibă un profil activ, în timp ce paginile companiei ajută la evidențierea oricăror știri sau articole de blog. De asemenea, ar trebui să urmăresti să îți implici angajații prin împărtășirea unor articole relevante, știri despre companie sau sfaturi din industrie.
  • Deosebit de popular în rândul unui grup demografic mai tânăr, Instagram oferă locul perfect pentru a îți spori vizibilitatea afacerii, pentru a îți prezenta produsele, sau serviciile, și pentru a îți consolida identitatea afacerii.

Un plan de măsurare documentează detaliile care leagă „ce” și „cum” dintre KPI-urile care te preocupă cu obiectivele de marketing sau de business.

De exemplu, dacă dorești să crești valoarea coșului, atunci ar fi rezonabil să urmărești acest lucru (și valorile comportamentale aferente) în timp. În mod similar, dacă dorești mai multe conversii de formulare, atunci ar fi o adevărată cerință să te asiguri că acestea sunt urmărite.

Nu este suficient să te concentrezi pur și simplu pe creșterea adepților sau pe like-uri, pentru a-ți măsura succesul sau rentabilitatea investiției. În schimb, va trebui să îți determi mai întâi KPI-urile pentru a decide cum să măsori succesul. De exemplu, dacă doresti să crești gradul de conștientizare, am căuta să îmbunătățim numărul de afișări și acoperirea, în timp ce, pentru cei care doresc să-și îmbunătățească veniturile, vânzările sau înscrierile ar fi atunci obiectivul final.

A ști ce să postezi pe canalele de socializare se rezumă la înțelegerea cu adevărat a audienței tale – ce îi interesează, cu ce tipuri de conținut interacționează cel mai mult și ce conversații poartă online. La HOLD Marketing, petrecem timp analizând conturile tale de rețele sociale și testând o varietate de conținut pentru a determina cu ce interacționează cel mai mult publicul tău. De asemenea, rămânem la curent cu cele mai recente tendințe și idei de conținut pentru a ne asigura că menținem publicul interesat.

Open chat
Am nevoie de mai multe informatii!
Buna! Cu ce te putem ajuta?