Audit digital marketing
Identifică noi oportunități de creștere și îmbunătățire în strategia ta digitală
Un audit de marketing digital oferă companiilor o revizuire sinceră a performanței actuale și ajută la identificarea de noi domenii de creștere și îmbunătățire.

Ce este inclus?
Prin urmare, adaptăm auditul în jurul fiecărui client, odată ce îi cunoaștem, nevoile și dorințele. Pot exista zone care nu au nevoie de atenția noastră și, uneori, am putea aprofunda un anumit domeniu pentru a oferi cel mai bun feedback și cea mai bună oportunitate posibilă.
Un audit tipic poate include (dar nu se limitează la):
Analiza performanței
Folosind date de la platformele de măsurare, inclusiv Google Analytics, precum și o gamă largă de instrumente de analiză tehnică și instrumente de urmărire a cuvintelor cheie, vom evalua care dintre canalele tale de marketing oferă rezultate în raport cu KPI-urile tale, și care au dificultăți.
Analiza industriei și a concurenței
Înțelegerea locului în care te încadrezi pe piața, și cum te diferențiezi față de concurenții tăi, este o parte esențială a unui audit de marketing digital. Te vom ajuta să îți identifici concurenții online, să înțelegi ce fac aceștia bine și să identifici oportunitățile de a-i depăși.
Analiza publicului
Succesul în marketingul digital înseamnă comunicarea în cel mai atrăgător, și adecvat mod, cu publicul țintă specific. Folosind o serie de instrumente de analiză a datelor, te vom ajuta să înțelegi mai bine publicul site-ului tău și îți vom oferim sfaturi pentru a te ajuta să îmbunătățesti interactiunea, generând rate de conversie mai mari.
Poziționarea PPC
PPC (Pay-per-click) se referă la aplicarea inteligentă a bugetului pentru a obține cea mai bună rentabilitate posibilă a investiției, prin atragerea de noi clienți și păstrarea celor existenți. Vom audita activitatea ta curentă prin AdWords, Bing, rețelele sociale și orice alte canale pe care le utilizezi, oferindu-ți îndrumări pentru utilizarea cât mai bună a bugetului.
Recomandări strategice
Niciun marketing digital nu este complet fără un set clar de acțiuni care trebuie întreprinse. Vom face recomandări cuprinzătoare, tangibile, care pot fi implementate de echipa ta, sau de noi. Aceste recomandări sunt furnizate folosind un sistem de semafor pentru a stabili prioritățile în funcție de ceea ce va avea cel mai mare impact asupra afacerii tale.

Fiecare afacere este diferită și credem că, pentru ca un audit să fie util, trebuie să fie legat direct de obiectivele tale de business.
Prin identificarea celor mai mari oportunități ale tale, și în ce domenii pierzi în prezent, consultanții noștri de marketing digital aduc un suflu de informație proaspătă strategiei tale digitale, stabilind cadrul pentru succesul tău viitor.
Lucrăm cu companii din toate domeniile pentru a oferi o perspectivă de specialitate și o evaluare completă a site-ului web, a strategiei și a performanței. Auditul nostru de marketing include analiza industriei și a concurenței, precum și o analiză amănunțită a problemelor arhitecturale și tehnice de pe site-ul tău.
Rezultatele auditului vor fi legate de obiectivele tale de business, permițându-ți să evaluezi probabilitatea de a îți îndeplini obiectivele, să de a revizui obiectivele în funcție de traiectoria actuală, prin comparații cu concurenții.
Site-ul tău este una dintre cele mai mari și mai importante investiții pe care le vei face.
Fie că este un magazin online care aduce vânzări, sau un site web de generare de clienți potențiali, site-ul tău trebuie să-și atingă și să-și depășească obiectivele.
Făcând mici optimizări ale călătoriei utilizatorului, conținutului, culorii, structurii și poziționării elementelor, poți avea o influență semnificativă asupra vânzărilor și impresiilor online. Dar ramificațiile nu se limitează la ceea ce este vizibil pe site-ul tău. Configurațiile tehnice slabe pot deteriora masiv clasamentele Google, fără a afecta utilizatorii. Acestea pot trece neobservate, până când apar penalizări mari, sau scăderi dezastruoase ale performanței, moment în care este prea târziu.
Printr-un audit de marketing amplu, acești factori pot fi investigați, măsurați și pot fi făcute recomandări acționabile care vor oferi o valoare mare din investiția ta digitală, pentru a te ajuta să rămâi în fruntea concurenței.
