fbpx
  1. Acasa
  2. Facebook Ads
  3. Strategii de promovare online – Cum sa implementezi corect un funnel
Strategii de promovare

Strategii de promovare online – Cum sa implementezi corect un funnel

Daca ai o afacere, sigur te-ai gandit sa o aduci in online, sa le acorzi potentialilor clienti un mod facil de a te recunoaste si de a interactiona cu serviciile oferite de tine. Un pas cheie spre succes include utilizarea unei strategii de promovare online. Suna usor, nu-i asa? Da, poate parea extraordinar de simplu atunci cand doar te gandesti la acest proces, insa adevarul este ca drumul spre promovarea online necesita un plan bine pus la punct pentru a reusi. Iar noi, cei de la Hold Marketing, iti vom dezvalui in acest articol, un secret pentru ca si tu sa-ti poti planifica urmatoarea campanie de promovare.

Strategii de Promovare Online

Prezenta online se poate dobandi prin doua mijloace simple: cele gratuite, care nu necesita fonduri suplimentare, si cele platite. Le vom detalia pentru o intelegere mai amanuntita:

  • Strategii de promovare online gratuite – se mai numesc si metode ‘organice’, naturale:
    • Marketing prin continut. Articolele trebuie sa ofere o solutie reala la problemele clientilor. In functie de domeniul afacerii, poti sa atragi printr-un continut interesant, atractiv, captivant si de actualitate.
    • Evenimente online si offline. Lasa clientii sa interactioneze cu tine, sa te cunoasca. Evenimentelor promoveaza vizibilitatea afacerii, dezvoltand o comunitate. Astfel, oferi un sentiment de apartenenta.
    • Creste vizualizarile. Adu trafic printr-un continut profesionist si relevant. Ofera detalii interesante prin informatii inovative. Nu uita de detalii! Poate chiar detaliul pe care doreai sa-l omiti, este solutia unui client la probleme sale.
    • Optimizare SEO. Un SEO corect, profesionist, iti poate genera publicitatea dorita. Mai multe detalii poti afla din articolul nostru despre cum poti sa reduce costurile prin SEO, si despre beneficiile colaborarii cu o agentie de publicitate profesionista.
    • Prezenta Social Media. Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn si chiar Pinterest sunt mijloace active de comunicare, metode de conectare, de socializare si de afirmare. Profita de ele!
    • Forumuri si grupuri de discutie. Inscrie-te pe forumuri si pe grupuri ce au discutii din arealul afacerii tale. Vei avea opotunitatea sa-ti promovezi afacerea, si vei intalni si persoane noi, dornice sa afle detalii despre serviciile oferite.
  • Strategii de promovare platite – mai agresive, mai vizibile, si ajung la un numar mare de persoane, intr-un timp scurt. Efectul lor este doar temporar, insa pot reprezenta exact boost-ul de care afacerea ta are nevoie. De ce este temporar? Pentru ca daca decizi sa nu mai investesti in ele, se vor opri si publicul nu le mai poate primi. Printre ele se numara: Facebook Ads, promovarea pe Instagram si Youtube, Google Ads, etc.

Ce este un Funnel?

‘Sales Funnel’, cunoscut in romana si ca ‘palnie de vanzari’ sau ‘proces marketing’ reprezinta o metoda grafica si analitica de exemplificare a etapelor pe care clientii si potentialii clienti le fac inainte de achizitia produsul. Aceasta metoda se asigura ca strategia ta de promovare online  v-a avea succes, si te va ajuta sa monitorizezi si sa implementezi pasii pe care atat tu, cat si clientii tai ii vor face.

Pasii pe care iti poti dezvolta strategia de promovare online sunt: constientizare, considerare, cumparare si loialitate.

  • Constientizare – Imaginea brand-ului cat si produsele oferite devin cunoscute pentru cat mai multe persoane.
  • Considerare – Momentul in care consumatorilor li se acorda mai multe informatii despre afacerea si produsele tale, ca acestia sa aleaga informat.
  • Cumparare – Tinta finala a campaniei, respectiv decizia clientului de a achizitiona produsul.
  • Loialitate – Ultima etapa a procesului in care satisfacerea clientului, vis-à-vis de produsul achizitionat, il va face sa aleaga din nou serviciile tale. Mai mult, exista o posibilitate crescuta ca imaginea afacerii tale sa se imbunatateasca, clientul raspandind satisfacerea de la ultima achizitie prin viu grai.In cazul in care tu vinzi si alte produse putem sa ii afisam reclame cu produse complementare pe care acesta sa le poata achizitiona.

Strategii de promovare online – Cum sa implementezi corect un funnel - Palnie de vanzari

Cum sa implementezi un Funnel?

Poti sa cresti increderea clientilor in brand-ul si serviciile tale prin corecta implementare si utilizare a unui funnel. Exista cateva etape de care trebuie sa tii cont cand folosesti strategii de promovare online. Ele au un efect de domino, fiecare pas fiind o caramida de temelie pentru urmatorul, de aceea aici la Hold Marketing, acordam o atentie deosebita la detalii, asigurandu-ne ca implementarea este perfecta.

  • Pasul 1 – Crearea unui profil de client. In acest pas definim audienta generala a afacerii tale. Un public cat mai larg asigura afisarea reclamelor cat mai multor persoane. Acest pas si aceasta audienta noi o numim public rece, deoarece aici se afla persoanele care nu au interactionat cu afacerea ta. Cand se utilizeaza o campanie de acest fel se targeteaza intre 900k-1M de antreprenori din intreaga Romanie. Acest pas serveste ca baza pentru o audienta personalizata in reclamele din pasul urmator, reclame ce vor fi vizualizate doar de persoanele care au interactionat cu cele din pasul 1.
  • Pasul 2 – Instalare Facebook Pixel. In site-ul tau trebuie sa instalezi Facebook Pixel pentru a putea colecta datele utilizatorilor. Acest tool te ajuta sa urmaresti traseul unui user in site, actiunile acestora cat si ce pagini a vizualizat. Toate aceste detalii vor ajuta in campaniile de promovare online pe Facebook. Mai concret, poti urmari persoanele care au adaugat produsele tale in cos, insa nu le-au comandat. Aceasta actiune noi o numim cos abandonat, iar pentru acesti useri le poti arata reclame personalizate, facandu-i sa cumpere mai rapid.
  • Pasul 3 Realizarea creativelor. Incepe sa lucrezi la materialele grafice si text pentru campaniile tale. Documenteaza-te foarte bine, incearca sa creezi creative cat mai diferite intre ele, pentru a putea testa ce functioneaza si ce nu.

Alege in Stil Profesionist!

Un mare beneficiu al utilizarii unui funnel, este abilitatea de a impartii clientii si utilizatorii in diferite nivele de apropiere fata de afacerea ta. Echipa unei agentii de publicitate Craiova, analizeaza datele si ofera solutii personalizate de imbunatatirea serviciilor, pentru ca afacerea ta sa creasca si mai mult. Pentru consultanta si detalii, ne poti gasi direct site-ul nostru cat si pe platformele social media. Descopera viitorul alaturi de noi!

Tags: , ,

Distribuie catre prietenii tai:

Articol scris de:

Articole recente

Meniu