Femina Medical

Cum am generat cu 4891% mai multe conversii în cont, crescând ROAS-ul cu 52.4%

Acest client este un cunoscut producător de uniforme medicale de pe piața din România. Produsele sunt realizate manual, din materiale de calitate precum bumbac 100% (97% bumbac în cazul țesăturii stretch) în atelierul firmei încă din anul 1999.
Colaborăm cu acest client din Ianuarie 2023, iar optimizările constante din cont ne-au ajutat să livrăm rezultatele dorite și chiar mai mult de atât.

Paid Media

Provocarea

La momentul preluării contului, echipa noastră a observat câteva erori de ordin tehnic. Chiar dacă clientul dorea să obțină vânzări din site prin intermediul platformei Meta Ads, evenimentul de achiziție era preluat duplicat de platforma Meta, iar algoritmul ar fi primit date eronate.

Au fost rezolvate erorile tehnice și ne-am asigurat că datele înregistrate sunt corecte cu parametrii necesari. Astfel, ne-a permis să pornim cu strategii noi pentru antrenarea pixelului într-un mod corect.

Pe lângă situația tehnică, strategia contului era concentrată asupra campaniilor de tipul engagement > post engagement. Acest tip de campanii sunt recomandate ca baza a unui funnel complet prin care sunt susținute și de alte obiective de promovare.

Următorul pas după setarea corectă a evenimentelor, a fost crearea unei strategii care să cuprindă campanii de conversii.

Am pornit cu planul pentru strategie de la următoarele obiective:

  1. Clientul dorea creșterea numărului de comenzi din site
  2. ROAS minim 10 pentru a fi un cont profitabil

Punctul de pornire

Clientul rula deja campanii în contul de Meta Ads, fiind campanii orientate spre interacțiune și erau promovate postările existente în pagina de Facebook. Aceste campanii aduceau conversii, însă obiectivul setat și bugetul zilnic limitau volumul conversiilor.

Am oprit campaniile active din cont și am refăcut structura contului.

Echipa Alocata

Specialist Senior PPC

Social Media Manager

Graphic Designer

Account Manager

Strategia

Prima etapa din crearea strategiei a fost analiza amănunțită a contului și a competitorilor. Pentru a structura cât mai bine ideile este necesar să înțelegem afacerea clientului și să îi cunoaștem competitorii.

Contul se afla într-un moment în care avea nevoie de o creștere rapidă dar cel mai important, o creștere care să fie profitabilă.
Prima etapa a fost mai dificilă fiind impusă o limită de buget și ne-am adaptat acesteia pentru strategia inițială.

Analizând contul din mai multe aspecte am observat potențialul acestuia și am pornit curajoși pe drumul promovării prin intermediul campaniilor cu obiectiv de conversii.

Am stabilit să împărțim bugetul alocat pentru 2 mari campanii, ambele setate cu obiective de conversii:

  1. Campanie adresata audienței cu vârsta cuprinsă între 25-55 ani și bazată pe interese legate de Healthcare and Medical Services.
  2. Campanie adresată audienței de remarketing, formata din vizitatorii site-lui și persoanele care au interacționat cu paginile de Social Media

În prima etapa, am ales să mergem cu promovarea produselor într-un mod broad și am ales anunțuri de tip carusel dinamic cu afișarea produselor din catalog. Pentru acest tip de campanie am făcut modificările necesare în feed-ul de produse și în site, astfel încât afișarea acestora să fie impecabilă.

După o perioadă în care am lăsat campaniile setate să ruleze, optimizând mereu contul, am putut analiza datele obținute în urma acestora. În urma analizei, am decis să extindem promovarea pe mai multe categorii de produse, în seturi individuale și pe diferite audiențe.

Am setat noi campanii, tot cu obiectiv de conversii, alegând o audiență nouă tip Lookalike după evenimentul de achiziție. Pentru aceasta audiență am ales promovarea uniformelor stretch, fiind produse foarte căutate.

Un alt tip de campanie, care este un MUST HAVE în orice cont cu volum de trafic și activitate în site, este campania dinamica pentru abandon coș. Această audiență fierbinte este doar la un pas de a finaliza comanda și noi trebuie să fim acolo pentru a susține acest proces, pentru a reaminti utilizatorului de produsele adăugate în coș.

Împreună cu aceste campanii de conversii pe care le scalăm în diferite moduri, am setat și o campanie pentru post engagement, fiind baza unui funnel strategic în promovare.

Un pas important în dezvoltarea unui brand este crearea unei legături cu publicul țintă. O comunicare deschisă și constantă va duce la rezultate bune pe termen lung.

Echipa noastră din departamentul de Social Media are grijă ca aceasta comunicare să fie perfectă, iar noi din departamentul de PPC, ne asigurăm că informațiile acestea ajung la cât mai mulți oameni.

Rezultatele unui cont trebuie analizate din mai multe puncte de vedere si ar fi indicat să nu ne oprim doar la ceea ce observăm în platforma utilizată.

Cu această idee în minte am pornit întreaga strategie a contului Femina Medical. Datorită cunoașterii direcției în care am dorit să ne îndreptăm, procesul de scalare a contului a devenit mult mai ușor.

Toate acestea au dus la stabilizarea contului și la atingerea obiectivelor noastre stabilite și în prezent continuăm să le atingem.

Rezultatele

Rezultatele de mai jos au fost înregistrate în perioada Februarie 2023 - Martie 2023 și au fost comparate cu lunile anterioare Decembrie 2022 și Ianuarie 2023:

+ 4891%

creșterea numărului de conversii în contul de Meta Ads

+ 5702%

creșterea valorii comenzilor

+ 52.4%

creșterea ROAS-ul în cont

– 23.7%

scăderea costului pe conversie

+ 1144%

creșterea numărului de persoane care au vizualizat reclamele

Related case studies