fbpx
  1. Acasa
  2. E-commerce
  3. Vanzare Online pentru Afacerea Ta – Cum Deschizi un Magazin Online
Vanzare Online

Vanzare Online pentru Afacerea Ta – Cum Deschizi un Magazin Online

Noile tendinte se indreapta spre online, iar multi antreprenori opteaza fie pentru mutarea afacerii in online, fie pentru vanzare online printr-un magazin virtual dezvoltat de la zero. Insa dezvoltarea afacerii in online nu este simpla. “Cum deschid un magazin online?” sau “Cum fac un magazin online?” – sunt doar cateva dintre intrebarile des intalnite cand dorinta de vanzare online incepe sa apara. Acest proces include multe etape de care trebuie sa tii cont, prima etapa fiind crearea unei firme, urmata indeaproape de realizarea unui magazin online, iar mai apoi de procesul de vanzare online. Dar sa incepem cu inceputul.

Deschiderea unei Firme

Inainte de a te avanta in euforia unui magazin online, ai nevoie de o firma. De ce? O firma se poate transforma intr-un brand si chiar intr-o companie, iar avantajele fiscale sunt de asemenea un motiv suplimentar. Exista trei tipuri de firma din care poti alege pentru proiectul tau:

  • SRL – cea mai des intalnita forma este societatea cu raspundere limitata. Acest tip de firma ofera o serie de avantaje de nerefuzat, dintre care se numara posibilitatea de utilizare a intregii game de coduri CAEN din Romania, cat si un numar nelimitat de angajati. Singurele dezavantaje ale acestei forme le reprezinta imposibilitatea de retragere a banilor sub alta forma decat dividende sau salarii, cat si nevoia de colaborare cu partea contabila.
  • SRL-D – similar cu tiparul SRL, SRL-D-ul necesita preschimbarea in SRL dupa trei ani, si prezinta anumite restrictii economice in functie de activitatile exercitate.
  • PFA – acest tip – persoana fizica autorizata – ofera posibilitatea de intreprinde afaceri printr-o profesie anume (ex: grafician, programator), dovada pregatirii in domeniu fiind necesara.

Pasi in Concretizarea Afacerii

Odata ce te-ai decis ce tip de firma iti doresti, urmeaza cativa pasi pe care trebuie sa-i urmezi pentru concretizarea afacerii:

  • Alegerea numelui. Un nume potrivit trebuie stabilit de la inceput, deoarece atunci cand afacerea se va transforma in brand, va fi mai dificil sa-l schimbi.

Asigura-te ca numele ales este unic si original. Creeaza mai multe variante, minim 3, combina mai multe cuvinte sau expresii ce au legatura cu domeniul in care vrei sa activezi. De asemenea, te poti folosi si de acronime pentru crearea unui nume usor de amintit. Hold Marketing te poate ajuta in acest domeniu, oferind servicii complete de branding, axate special pentru necesitatile si nevoile afacerii tale.

  • Sediul social al firmei. Este momentul sa stabilesti o “casa” pentru firma ta. Un sediu social poate fi intr-o cladire de birouri sau chiar intr-un bloc. Insa daca te hotarasti sa alegi sediul intr-un bloc, asigura-te ca si restul locatarilor sunt de acord cu acest aspect.
  • Urmatorul pas este actul constitutiv si stabilirea codului CAEN pentru afacerea ta. Pe scurt, in acest pas stabilesti cu ce se va ocupa firma ta. Actul constitutiv va reprezenta ideea de baza a afacerii tale, in timp ce pentru codul CAEN este recomandat sa alegi unul principal si mai multe secundare.
  • Depunerea capitalului social la banca – pentru a porni afacerea este nevoie de un capital minim. In trecut era necesara o suma minima, insa in prezent nu mai exista o suma minima. Recomandat este, insa, sa incepi cu un capital de 200 lei.

Indata ce s-au terminat procedurile de creare firma pentru proiectul tau de vanzare online, este timpul sa te gandesti la o stampila. Sigur, nu toate firmele necesita stampila, si nu tuturor li se cere sa detina una, insa este de preferat sa o ai.

  • Apeleaza la un contabil profesionist. Orice firma are nevoie de un contabil, care sa tina evidenta tranzactiilor, a bilanturilor si a impozitelor.

Cum fac Magazine Online

Cand firma este pe deplin functionala, incepe adevarata provocare – crearea si deschiderea unui magazin online. Cele doua concepte sunt diferite, insa strans legate intre ele, intrucat pentru a putea fi “deschis” un magazin online trebuie mai intai creat.

Cum sa iti faci un magazin online?” Incepand chiar de la linia de start, prin alegerea numelui. Acesta poate sa fie identic cu numele afacerii tale sau poate doar imprumuta elemente din titlu. De asemenea, daca ai prefera sa optezi pentru un alt nume, poti alege un nume care nu are legatura cu afacerea. Cu toate acestea, exista si aici cateva “reguli” de care trebuie sa tii cont:

A.      Numele Magazinului Online

De preferat numele domeniului si cel al site-ului trebuie sa fie identice pentru o mai buna identificare. Numele scurte, unice, sunt usor de amintit, usor de scris si usor de citit. Astfel, asigura-te ca numele ales este atragator si interesant. Odata ales, asigura-te ca achizitionezi si domeniul cu numele respectiv.

B.      Platforma de eCommerce

Pentru vanzare online in spatiul digital ai nevoie de o platforma care sa sustina magazinul online. Usor de utilizat, aceste platforme nu necesita cunostiinte avansate de programare. Mai mult, iti ofera posibilitati nelimitate de configurare a business-ului, oferind securitate si suport. Poti, de asemenea, integra metode plata online, facturare si curierat, eliminand o mare parte a neclaritatilor din spatele procesului de “cum sa faci un magazin online”.

Tipuri de Platforme

  • Platforme Open Source: Magento, WooCommerce (WordPress), Prestashop, OpenCart, Joomla,
  • Platforme SaaS: Shopify, ShopMania, Wix

Ce sunt platformele Open Source: codul sursa este pus la dispozitia utilizatorilor de catre dezvoltatori. Astfel, acesta se poate utiliza ca atare, modifica, dezvolta ulterior si chiar imbunatatit pana la rezultatul mult dorit pentru vanzare online.

Ce sunt platformele SaaS: acronim de la “Software as a Service” sunt platforme ce se pot utiliza pentru vanzare online in schimbul unei subscriptii lunare.

Nu te poti decide care platforma de eCommerce este cea mai buna pentru tine? Hold Marketing te poate ajuta! Oferim servicii complete pentru afacerea ta! Descopera chiar azi echipa HOLD!

C.      Optimizari Suplimentare pentru Vanzare Online

Cum deschid un magazin online?” De indata ce magazinul online este gata de functionare, necesita anumite optimizari inainte de “marea deschidere”. Astfel, odata terminat procesul de creare magazin online, incepe procesul de optimizare SEO. Link Building, SEO on-page, SEO off-page, structura headings-urilor – sunt doar cateva elemente dintre cele ce definesc intreg procesul SEO. Pentru mai multe detalii despre cum poti creste traficul pe site prin optimizarea SEO, poti citi articolul nostru pe aceasta tema.

“Marea Deschidere” si Promovarea Magazinului

Pentru ca magazinul sa aiba succes, si pentru ca afacerea ta sa infloreasca in activitatea de vanzare online, are nevoie de promovare online corespunzatoare. Astfel, pentru vizibilitate rapida, intr-un timp scurt timp, poti opta pentru promovare Google sau promovare Facebook. Echipa Hold Marketing este recunoscuta pentru strategiile de marketing implementate pe nevoile fiecarui client in parte, deci te vei bucura de o intreaga echipa creativa ce se va ocupa afacerea ta.

Ce include promovarea Google?

  • Campanii PPC
  • Campanii Display
  • Campanii de Remarketing
  • Campanii Search

Ce genereaza promovarea prin Google Ads?

  • Vanzari noi
  • Lead-uri proaspete
  • Trafic sporit

Ce include promovarea Facebook?

  • Promovare Facebook Ads
  • Promovare Instagram Ads

Ce genereaza promovarea Facebook Ads?

  • Brand Awareness
  • Interactiuni
  • Campanii de retargeting

Concluzie

Pentru ca afacerea ta sa infloreasca, sa atraga clienti noi si sa genereze profitul mult asteptat, ai nevoie de un magazin online. Procesul de creare al unui magazin online este dificil, si include multi pasi. Insa cu echipa potrivita imposibilul nu exista. Beneficiaza si tu de intreaga echipa creativa Hold Marketing, dedicata proiectului tau.

Tags: , ,

Distribuie catre prietenii tai:

Articol scris de:

Articole recente

Meniu