Looker Studio
Google Data Studio este ideal pentru companiile cu cerinte complexe de date sau cu dorinta de a scoate datele la suprafata intr-un mod cat mai utilizabil.
Orice companie care investeste in digital stie ca nivelul de date pe care il putem accesa acum prin canale online este granular, extins si, incredibil de util. Foloseste Google Data Studio pentru a pune toate datele intr-un singur loc si pentru a avea o vizualizare usoara a acestora.
Despre Google Data Studio
Pe masura ce ne dorim strategii mai complexe si abordari omni-channel, necesitatea unei urmariri precise si a analizei datelor creste. De aceea, tot mai multe companii investesc in solutii avansate de analiza, Google Data Studio furnizand platforma pentru utilizarea datelor.
Suntem mandri ca am lucrat cu brand-uri, pana la startup-uri in crestere, pentru a le ajuta sa se foloseasca mai multe de date, cu ajutorul Google Data Studio. In proces am integrat mai multi furnizori de date pentru, a oferi imagini mai clare asupra deciziilor. Acestea, la randul lor, ofera o segmentare facila si o prezentare concreta tuturor actionarilor.
Avantajul principal al Google Data Studio consta in capacitatea sa de a reuni sursele de date in dashboard-uri intuitive, bazate pe informatii.
Expertiza noastra cu Google Data Studio, si specializarile in consultanta analitica, ne recomand ca avand expertiza pentru a discuta despre nevoile tale, indiferent cat de complexe, sau variate, sunt ele. Deoarece proiectele de date ca acesta sunt de obicei personalizate pentru nevoile afacerii, te incurajam sa iei legatura cu un consultat pentru a discuta exact ceea ce ai nevoie.
Cum utilizam Google Data Studio
Am ajutat atat companii mari, cat si startup-uri in crestere sa foloseasca la maxim functiile Google Data Studio. Pentru a ne ajuta sa ne expunem abilitatile, iata cateva exemple de cum am utilizat Looker Studio:
Integrare Personalizata Google Analytics
Obtine informatii mai detaliate asupra datelor tale din Google Analytics, utilizand parametri si valori personalizate. Aceste elemente customizate sunt adesea dificil de afisat in interfata de utilizare Google Analytics standard. Prin urmare, Google Data Studio este esential pentru a face acele date utilizabile, utile si disponibile pentru toata lumea.
Raportare Omni-channel
Astazi sunt din ce in ce mai multe canale media, iar specialistii de marketing se straduiesc sa ajunga la clienti pe parcursul calatoriei lor, recunoscand ca acestea incorporeaza adesea canale si puncte de contact diferite. Utilizeaza Looker Studio pentru a facilita urmarirea pe mai multe canale, pentru a intelege cu adevarat contributia eforturilor tale de marketing.
PPC Tracking cu Supermetrics
Avand in vedere ca platformele de promovare functioneaza adesea la diferite modele de atribuire ca standard, obtinerea coerentei in raportare poate fi o provocare. Daca investesti in mai multe canale de promovare, Google Data Studio poate crea coerenta, facand adesea echipa cu Supermetrics pentru a iti oferi informatiile de care ai nevoie.
Enhanced Ecommerce Data
Obtine o intelegere detaliata a comportamentului de cumparaturi al clientilor prin date imbunatatite de ecommerce. Folosind Google Data Studio, informatiile despre comportamentul clientilor tai, pot fi extrase in rapoarte valoroase care iti permit sa iei decizii mai bune, sa cresti ratele de conversie si sa imbunatatesti experienta utilizatorului.
Segmentarea obiectivelor
Urmarirea unei „finalizari a unui obiectiv” iti poate oferi atat de multe informatii. Google Data Studio poate fi folosit pentru a scoate in evidenta informatii mult mai detaliate despre variantele de produse, pachetele de produse si alti factori de produs, pentru a te ajuta sa intelegi mai bine valoarea campaniilor si a setului de produse.
Raportare Upwards
Cu atat de multe date disponibile pentru companii, a sti ce sa prezinti in raportarea lunara poate fi o provocare. Vom lucra cu tine pentru a intelege ce trebuie sa vada toata lumea si vom crea tablouri de bord personalizate, astfel incat toata lumea sa poata accesa acele date oricand are nevoie, in modul care li se potriveste cel mai bine.
Soluții bespoke de Google Data Studio
Stim ca accesul la date este nepretuit. De asemenea, stim ca probabil folosesti o serie de surse de date, de la Google Analytics si Search Console pana la platforme non-Google si aplicatii 3rd-parties, sau propriul CRM si platforme personalizate de analiza a datelor. Este posibil sa folosesti chiar surse de date care nu exista in prezent online, cum ar fi feedback-ul calitativ din partea echipelor tale de vanzari.
Am lucrat cu companii la o gama larga de implementari de analiza a datelor, utilizand Loker Studio, pentru a aduce toate datele lor in rapoarte utilizabile.
Indiferent unde te afli in calatoria ta de analiza a datelor, te putem ajuta. Fiecare solutie este creata la comanda, pentru a lua in considerare tehnologia existenta si cerintele clientilor, in modul in care doresti sa fie afisate datele tale.
Si pentru ca suntem noi insine agentie de marketing digital, putem oferi sfaturi despre cea mai buna modalitate de a folosi aceste date.